Gå til innhold

Noen som har bestilt vinduer på nett?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å bestille vinduer på nett siden prisen er så mye billigere. Men det jeg lurer på. Er det bra kvalitet på de???

 

Anonymous poster hash: ee126...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sparevinduer (fra Danmark) bestilte jeg i fra. Veldig fornøyd med pris, kvalitet og levering. Fikk de levert de rett inn i garasjen. Sparte mye på å bestille på nett. Skal definitivt gjøre det igjen når jeg skal skifte flere vinduer.

 

Anonymous poster hash: 88ca0...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sparevinduer (fra Danmark) bestilte jeg i fra. Veldig fornøyd med pris, kvalitet og levering. Fikk de levert de rett inn i garasjen. Sparte mye på å bestille på nett. Skal definitivt gjøre det igjen når jeg skal skifte flere vinduer.

 

Anonymous poster hash: 88ca0...ebf

Takk for svar. Skal sjekke de ut 😊😊😊

 

Anonymous poster hash: ee126...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte du mange foresten? Og hva kostet det?

 

Monterte du de selv? Var det vanskelig?

 

Anonymous poster hash: ee126...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville googlet og undersøkt firmaene du vurdere. På byggebolig.no har en del skrevet om erfaringer. Mener å huske at mange ikke er fornøyd med sparevinduer. Husk også at kvaliteten kan variere fra billig og dyr.

 

Anonymous poster hash: 6efc7...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville googlet og undersøkt firmaene du vurdere. På byggebolig.no har en del skrevet om erfaringer. Mener å huske at mange ikke er fornøyd med sparevinduer. Husk også at kvaliteten kan variere fra billig og dyr.

 

Anonymous poster hash: 6efc7...0eb

Ok. Takk for tips

 

Anonymous poster hash: ee126...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte du mange foresten? Og hva kostet det?

 

Monterte du de selv? Var det vanskelig?

 

Anonymous poster hash: ee126...951

Bestilte to vinduer, målene jeg skulle ha var egentlig spesialmål, men det skilte bare 1 cm fra standardmål. Han som monterte de (polakk) sa jeg bare kunne bestille standardmålet da det skilte mye i pris så skar han de til tror jeg. Husker ikke hva jeg betalte, men det ble veldig billig i forhold til vinduer i norske butikker. Tror et vindu i Norge kosta 8-10.000, mens der betalte jeg 1500-2000 per vindu eller noe sånt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 88ca0...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg ikke på hva det het der vi bestilte fra. Tror det var noe abc vindu og de holder til i jessheim om jeg ikke tar grådig feil (ikke de i kristiansand som jeg fant på nett nå med rask søkning. Mannen som ordnet det og han er ikke hjemme)

 

Det er plastvinduer og vi er strålende fornøyde. Andre vinteren og vi blir bare mer og mer glade i de. Vi har nemlig flere vinduer som skal skiftes, så vi merker forskjellen fra de gamle til de nye. Vi tegnet vinduet vi ville ha og fikk akkurat det vi ville. Vi gikk rundt og sjekket priser siden vi skulle ha litt spessielle mål og utforming. Prisen for to vinduer ble under halve prisen for hva de andre skulle ha for lignende vindu og da var det ikke i de målene vi ville engang. Vi fikk tips fra en selger å ikke spørre om hva spessialmål kostet (kjente han så tror ikke det var vanlig kundebehandling... Hehe)

En hyttenabo hadde disse som anbefalte oss de. Hytte ved sjøen som får høststormene rett inn, vinduene var bedre enn han kunne håpe på.

 

Anonymous poster hash: 4924a...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg ikke på hva det het der vi bestilte fra. Tror det var noe abc vindu og de holder til i jessheim om jeg ikke tar grådig feil (ikke de i kristiansand som jeg fant på nett nå med rask søkning. Mannen som ordnet det og han er ikke hjemme)

 

Det er plastvinduer og vi er strålende fornøyde. Andre vinteren og vi blir bare mer og mer glade i de. Vi har nemlig flere vinduer som skal skiftes, så vi merker forskjellen fra de gamle til de nye. Vi tegnet vinduet vi ville ha og fikk akkurat det vi ville. Vi gikk rundt og sjekket priser siden vi skulle ha litt spessielle mål og utforming. Prisen for to vinduer ble under halve prisen for hva de andre skulle ha for lignende vindu og da var det ikke i de målene vi ville engang. Vi fikk tips fra en selger å ikke spørre om hva spessialmål kostet (kjente han så tror ikke det var vanlig kundebehandling... Hehe)

En hyttenabo hadde disse som anbefalte oss de. Hytte ved sjøen som får høststormene rett inn, vinduene var bedre enn han kunne håpe på.

 

Anonymous poster hash: 4924a...b0f

Takk for svar. Klarte heller ikke Google meg fram til de du mente 😊

 

Anonymous poster hash: ee126...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt fra sparevinduer og det var uhyggelig mye rot!

 

Det var rimelig, men tok sin tid og da de kom manglet en del. Jeg klaget og de skulle sende. Fikk feil del. Klaget igjen - fikk feil del igjen! Endte med at de betalte for ettermontering, men for et styr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt fra sparevinduer tre ganger, siste gang sommeren 2015. Vi valgte å ta alle vinduene til fritidsboligen fra dem og nå har vi begynt utskiftingen av vinduene her hjemme.  Vi har ikke hatt noen problemer med dem og blir å kjøpe resten av vinduene derfra. Vi har dyre vinduer (krysspost vinduer) og har spart mange tusen på å kjøpe vinduene fra dem. I sommer skiftet vi verandadøren og den bestilte vi også fra dem. Vi har montert både dør og vinduer selv. Anbefaler ingen å gå i gang med det hvis man ikke har erfaring. Ville iallefall hatt med en snekker første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er delte meninger om sparevi duer. Det var de vi vurderte.

 

Nå er jeg litt i villrede 😱

 

Noen som vet om rimelige norske produsenter?

 

Anonymous poster hash: ee126...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Dytter denne da vi er i samme situasjon selv :) Flere med erfaringer? 



Anonymous poster hash: d6c80...0e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt mine flerramsvinduer fra Dørma AS ! Alt produseres her i Norge . Fikk fritt levert og 5 års garanti på vinduer . Veldig fornøyd ! Nå venter jeg på balkongdør og ytterdøra , gleder meg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt mine flerramsvinduer fra Dørma AS ! Alt produseres her i Norge . Fikk fritt levert og 5 års garanti på vinduer . Veldig fornøyd ! Nå venter jeg på balkongdør og ytterdøra , gleder meg masse :)

Fint at du er fornøyd, men Dørma er etterfølgeren til Din Dør som gikk konkurs og hadde veldig dårlig rykte... Og det er vanlig med 10-20 års garanti på vinduer. Håper du vil fortsette å være fornøyd med produktene i hele deres levetid, men akkurat Dørma tør jeg ikke å ta sjansen på :(

 

Anonymous poster hash: d6c80...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , jeg vet :) har flere venner som handlet dører hos Din Dør og var veldig fornøyde . Jeg tok kontakt igjen etter at de startet på nytt og er veldig fornøyd hittil . Har du handlet hos dem ? Og hva var det som gjorde at du ikke anbefaler dem videre?

 

Anonymous poster hash: 598c8...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Vi handlet både nye vinduer og ny ytterdør av Vinduseksperten . Fikk det levert rett hjem på tunet og vår snekker satte dem inn. Kjempefornøyd med både pris og kvalitet. Vanvittig mye å spare i forhold til på Byggevarehusene.

 

Anonymous poster hash: 61409...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...