Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Imorgen er det to års bryllupsdag for meg og mannen. Har lyst til å overraske ham/oppvarte ham på morgenen med noe fint, men vet ikke hva jeg skal finne på! Ungene skal på skole og barnehage, og jeg skal på tilvenning med minsten kl 9, så har ikke all verdens tid på morgenen. Har kjøpt en fin gave som jeg pakker inn, men hva finne på imorgen på morrakvisten? Koke kaffe og lage noe godt? Han liker ikke brød, så må være noe annet i tilfelle. Anonymous poster hash: 72259...2c6
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Jeg ville ventet til kvelden, jeg, og heller servert en god middag med et glass vin til. På bursdagene våre pleier vi å vekke med kaffe og kake på sengen, men ofte er det bare muffins som vi har tatt opp av fryseren. Det er jo ikke tid til så mye feiring på morgenen. Men sist lagde jeg en mini-marsipamkake til mannen, og det slo veldig an. Vil du ha noe mer frokostaktig, hva med amerikanske pannekaker? Du kan lage røra i kveld, de er raske å steke. Anonymous poster hash: cf5b5...62e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Var det ikke BJ Anna Anka foreslo i sin tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå