Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Og det er estimert at den skal komme mellom to datoer. Opplever dere at den kommer nærmest den tidligste eller den seneste datoen? Har bestilt elsakjole til karneval i barnehagensom skal være i begynnelsen av mars, men er usikker på om den kommer fram i tide. Estimert leveringstid var mellom 21 feb og 16 mars så kan jo få den akkurat for sent. Jenta vil jo få glede a den uansett så jeg tok sjangsen (dessuten ble det bare ca 50 kr) men hadde vært kjekt om jeg hadde den til karnevalet da. Hvilken erfaring har dere med tidsfrister? Jeg har ikke kjøpt så mye men inbiller meg at jeg har fått varen nærmere den første enn den siste datoen. Anonymous poster hash: 4d3e2...102
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Begge deler. Har også opplevd at det kommer før den første datoen og etter den siste. Anonymous poster hash: 48d7c...134
Miss Chocolate Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Det varierer veldig. Bestilte du fra Kina? Da kan det ta alt fra 1 uke til 6 uker. Det har ingenting med selgeren å gjøre, men at pakkene sendes med containere som sendes når de er fulle.
MarianeA Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Jeg får stort sett varene en eller to uker etter bestilling.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 For det meste kommer den nærmest den første datoen. I det siste har de faktisk kommet en del dager før! Anonymous poster hash: 2c690...546
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Skjer veldig ofte at jeg kan få varen flere dager, snakk om max 2 uker før første estimerte dato, for eks. estimert levering: 21. jan - 12. Feb, så kan jeg ha fått den 09. Januar for eks, og dette er fra Kina oftest.Men akkurat nå venter jeg på 1 ting som jeg kjøpte 21. Desember, og den har enda ikke kommet, og max seinest dato er 02. Februar.Men tror de som regel legger på litt ekstra tid, overdriver litt mtp leveringa, slik at en skal bli positivt overraska over "rask levering", og gi dem full score med stjerner på Feedbacken. Anonymous poster hash: bb7d6...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå