Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 ..hvis man har to og det ene dør, kan man ikke ta livet sitt. Er det normalt å tenke sånn? Hva gjør man med denne grusomme frykten for at noe skal skje med barna? Det er jo ikke irrasjonelt - det er mye som kan skje! Anonymous poster hash: bf41f...5cf
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Det er irrasjonelt å være så redd, fordi risikoen er liten for at noe skal skje. De fleste vokser opp. Anonymous poster hash: 88450...979
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Ikke normalt å tenke slik, nei! Du bør snakke med noen om ansten din. Anonymous poster hash: 23d07...bab
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Den logikken har jeg ALDRI hørt om før. Har du begrenset familien til ett barn for å være sikker på å kunne ta ditt eget liv, da trenger du hjelp... Anonymous poster hash: f791f...154
Gjest Darwinia:-) Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 Jeg ville tenkt omvendt. Kjekt med to barn så man har noe som får deg videre hvis det verste skulle skje. Vil presisere at det alene ikke er noen god grunn til å få et barn til, bare så det er sagt:-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 For barnet sin skyld bør du kanskje få to. Da kan du spre angsten din på to og forhåpentligvis gi ungene litt slakk. Veldig skadelig for barn å ha overbeskyttende og engstelige foreldre som hindrer deres utfoldelse pga egen angst. Anonymous poster hash: e3697...011
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 For meg er det en beroligende tanke midt i angsten at jeg alltids kan ende livet mitt. HI Anonymous poster hash: bf41f...5cf
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #8 Skrevet 31. januar 2016 Har aldri hørt noen har tenkt sånn før, og tenker vel at du trenger noe hjelp. Jeg har 2 barn, og tenker noen ganger at takk og pris har jeg to, skjer det noe med den ene, så må jeg bare stå opp hver dag, grunnet det andre barnet. Anonymous poster hash: 0940a...68f
Gjest Antarctica Skrevet 31. januar 2016 #9 Skrevet 31. januar 2016 For meg er det en beroligende tanke midt i angsten at jeg alltids kan ende livet mitt. HI Anonymous poster hash: bf41f...5cf Søk hjelp...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #10 Skrevet 31. januar 2016 For meg er det en beroligende tanke midt i angsten at jeg alltids kan ende livet mitt. HI Anonymous poster hash: bf41f...5cf Å fantasere om selvmord som en mulig mestringsstrategi er selvfølgelig ikke veldig sunt.. Har du tidligere selvskadet deg? Anonymous poster hash: 14105...e02
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #11 Skrevet 31. januar 2016 Jeg tenker som deg HI. Men nå kommer barn nummer 2 i mars, så da blir det ikke mulig å ta livet sitt om ett barn dør. Jeg angrer nesten på å ha fått barn da det er slitsomt å bekymre seg. Men jeg tenker ikke på worst case scenario hele tiden, og er ikke hysterisk i hverdagen. Er mest problematisk når jeg ser ting som skjer med barn i mediene, da blir jeg fysisk dårlig. Anonymous poster hash: 5b29f...979
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #12 Skrevet 31. januar 2016 Hvorfor skal du begå selvmord om ett av barna dine dør???? Anonymous poster hash: f11f1...dde
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #13 Skrevet 31. januar 2016 Jeg tenker som deg HI. Men nå kommer barn nummer 2 i mars, så da blir det ikke mulig å ta livet sitt om ett barn dør. Jeg angrer nesten på å ha fått barn da det er slitsomt å bekymre seg. Men jeg tenker ikke på worst case scenario hele tiden, og er ikke hysterisk i hverdagen. Er mest problematisk når jeg ser ting som skjer med barn i mediene, da blir jeg fysisk dårlig. Anonymous poster hash: 5b29f...979 Nr 2 kommer i mars her også.. Og har også tenkt slik at det kanskje er lettere aldri å få barn. HI Anonymous poster hash: bf41f...5cf
Frøken_fjong Skrevet 31. januar 2016 #14 Skrevet 31. januar 2016 Kanskje du burde snakke med noen om det? Så du slipper å bekymre deg for at noen av barns skal dø? ❤️Lykke til
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #15 Skrevet 31. januar 2016 Jeg tenker litt motsatt. At det er positivt å få flere barn for da har de hverandre om noe skjer med oss foreldre.... tenk å vere alene i en sorg!! Så jeg vil ha 3 barn i tilfelle jeg, mannen og en av ungene dør.... sykt ja.. men det skjer veldig ofte at flere I samme familie dør. Anonymous poster hash: f2da5...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå