Anonym bruker... Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Har ei tanteunge som sover hos min sønn med jevne mellomrom. Men når sønnen min spør om og sove der kommer de alltid med en unnskyldning at det ikke passer.. Og har ved flere anledninger fått snap at andre venninner av tanteungen min overnatter der samme dag som min sønn har spurt.. Kan det være at de sier nei fordi de ikke liker sønnen min,de har ikke sagt noe om det men synes det er spesiellt.. Har sagt nei de siste gangene niesa mi har spurt og sagt det er sønnen min sin tur til og sover der. Da svarer bare foreldrene at vi får finne en dag det passer.. Overreagerer jg her??
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Er det så nøye om det ikke blir overnatting like ofte hos dem som hos dere da? Jeg kan ikke tenke meg at problemet er at de ikke liker deres gutt, men det er vel heller at det faktisk ikke passer så ofte. Anonymous poster hash: 9d7cc...7d2
Anonym bruker... Skrevet 31. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2016 Men hvorfor passer det ikke for vår sønn og sove der? Og 2 timer etterpå ser jg på snap og fb at naboer/andre barn sover der?? Blir feil når barna er 8&9 år. Sønnen min sovet der 2!ganger og niesa mi sikkert sovet her 20-25 ganger!! HI
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Er det så nøye om det ikke blir overnatting like ofte hos dem som hos dere da? Jeg kan ikke tenke meg at problemet er at de ikke liker deres gutt, men det er vel heller at det faktisk ikke passer så ofte. Anonymous poster hash: 9d7cc...7d2 Når andre overnatter der er det vel ikke tiden det står på. Anonymous poster hash: 2ff29...40b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 Kanskje de to ikke leker så godt når de er der, så det blir slitsomt for alle? Anonymous poster hash: 03f1f...e72
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Men hvorfor passer det ikke for vår sønn og sove der? Og 2 timer etterpå ser jg på snap og fb at naboer/andre barn sover der?? Blir feil når barna er 8&9 år. Sønnen min sovet der 2!ganger og niesa mi sikkert sovet her 20-25 ganger!! HI Kanskje nettopp derfor det ikke passer? Fordi de allerede har invitert andre barn/har andre planer...? Anonymous poster hash: 0feda...6af
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Er det så nøye om det ikke blir overnatting like ofte hos dem som hos dere da? Jeg kan ikke tenke meg at problemet er at de ikke liker deres gutt, men det er vel heller at det faktisk ikke passer så ofte.Anonymous poster hash: 9d7cc...7d2 Når andre overnatter der er det vel ikke tiden det står på. Anonymous poster hash: 2ff29...40b Da har de kanskje allerede avtalt at andre skal sove der eller de har hatt mye overnatting i det siste og vil derfor ha en rolig kveld. Anonymous poster hash: 9d7cc...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå