Gå til innhold

Er dette vannkopper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk de igår, har de enda, men ikke fått flere.

Anonymous poster hash: 19493...3c7

post-42-682279_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen mindre på magen og armen.

post-42-816073_thumb.jpg

Skrevet

Ser sånn ut ja.du vil se det fort.kommer fort de første 24 timene

Skrevet

Merket de igår rett før vi skulle ut :) ikke fått flere enda, heller ikke feber.

HI

Skrevet

Ingen av mine 4 barn har hatt feber når de har hatt vannkopper..

Klør de da? Se det an litt, vannkopper ser gjerne an som små kviser med en gang de kommer og innen ca et døgn ser de ut som små vannblemmer.

Anonymous poster hash: cf8b4...0a1
Skrevet

Hun syns det gjør vondt når vi tar på de, men de klør ikke enda.

Hi

Skrevet

Ser sånn ut. Eller muligens mollusker?

Anonymous poster hash: 22f79...320

Skrevet

Det står at mollusker er helst i ansikt? Hun har ingenting i ansiktet, bare noen få på mage, armer og bein.

Skrevet

Hun har ikke fått flere enda og allmenntilstand er på topp. Kan det virkelig være vannkoppene?

Skrevet

Det ser ut som mollusker. De kan komme hvor som helst. Mine har hatt mange, men ingen i ansiktet. Forsvinner av seg selv etter en stund og når de"sprekker"smitter de og bør dekkes til.

Anonymous poster hash: 1f59a...2eb

Skrevet

Ok, da kan jeg sende henne i barnehage imorgen? Skal nemlig jobbe natt hele uka.

HI

Skrevet

Ok, da kan jeg sende henne i barnehage imorgen? Skal nemlig jobbe natt hele uka.

HI

Du må nesten bare vente å se an hvordan det utvikler seg. Forandrer de seg, blir veskefylte eller fler, så er det mest sannsynlig vannkopper og da kan du ikke sende i barnehagen.

Skrevet

Det trenger ikkje vere ubehagelig med vannkopper. Eg klødde berre og hadde litt feber då eg var 4 og hadde vannkoppene. AT var ok. Eg begynte dog å klø med ein gong vannkoppane dukka opp, har bevis på det, bilde fra då vi fekk 4-årsboka i kirka 🙈

Anonymous poster hash: 6ffdf...f2c

Skrevet

De har vært helt like siden lørdag, og ser også at de har et bittelite søkk i midten som molluskene skal ha. Kunne egentlig heller vært vannkopper så hadde vi vært ferdig med det. Men tror det er lite sannsynlig nå altså.

HI

Skrevet

Hun klør ikke og har ikke hatt feber :)

HI

Skrevet

Jeg ville sent ungen i bhg. Er det vannkopper og allmenntilstanden er bra, so what. Vannkopper får nesten alle i løpet av livet. Det er bedre å få det som liten enn når man er voksen.

Anonymous poster hash: 6ffdf...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...