Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Jeg har alltid hatt 11 dager fra egg til mens Men sist syklus hadde jeg 14 Jeg er på dag 12 nå og venter på mens. Kan høyfasen endre seg? Anonymous poster hash: 08acb...ffe
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Ingen? 😕 Anonymous poster hash: 08acb...ffe
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Ja, men jeg tror ikke det er vanlig med mindre det er noen spesiell grunn (etter fødsel, ved nye type prevensjon osv). Siden du har så god kontroll, kan det være at du prøver å bli gravid? I så fall kan du hatt en veldig, veldig tidlig SA, noe som gjør at lutealfasen din tilsynelatende var lenger enn den egentlig er. Ev. kan eggløsningen din har vært litt senere enn du tror. Dersom man er stresset, syk el, kan kroppen prøve å ha eggløsning (og dette vil slå ut på diverse tester), mens ikke klare det, så den prøver igjen (og klarer det) litt senere i syklusen. Anonymous poster hash: ac25d...863
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Ja, men jeg tror ikke det er vanlig med mindre det er noen spesiell grunn (etter fødsel, ved nye type prevensjon osv). Siden du har så god kontroll, kan det være at du prøver å bli gravid? I så fall kan du hatt en veldig, veldig tidlig SA, noe som gjør at lutealfasen din tilsynelatende var lenger enn den egentlig er. Ev. kan eggløsningen din har vært litt senere enn du tror. Dersom man er stresset, syk el, kan kroppen prøve å ha eggløsning (og dette vil slå ut på diverse tester), mens ikke klare det, så den prøver igjen (og klarer det) litt senere i syklusen. Anonymous poster hash: ac25d...863 Tusen Takk for svar Jeg bruker ladycomp så har full kontroll på når jeg har eggløsning og når jeg Bør forvente mens I dag er det 12 dager siden El. Ingen mens. Negativ graviditetstest Anonymous poster hash: 08acb...ffe
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #5 Skrevet 1. februar 2016 Fremdeles ingen mens Negativ graviditetstest Hva skjer? ?? Anonymous poster hash: 08acb...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå