Gå til innhold

Heftig blødning!

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faderen heller, trodde aldri jeg skulle stille slike spørsmål her, men jeg begynner jammen å lure på om dette er normalt 😳

Jeg har hatt hormonspiral i over 9 år, og var heldig og mistet mensen. For et par år siden begynte jeg så smått å få noen små blødninger igjen med ujevne mellomrom, bare såvidt spor, truseinnlegg holdt lenge. Forrige søndag begynte det igjen, truseinnlegg var fortsatt nok, helt til onsdag ettermiddag. Da begynte det å bli så mye at jeg måtte kjøpe bind. Dagen etter var det over, bare vanlige spor. På fredagsmorgenen, da jeg stod opp, rant det plutselig i slike mengder at det drypte da jeg sprang inn på badet, det rant nedover lårene mine på tross av truseinnlegg. Så kom det ikke mer.

I dag begynte det igjen! Store koagler, og når jeg sitter på do så renner det jevnt. Er dette helt vanlig eller bør jeg ha en tur til legen? Har som sagt lite erfaring med mensen fra de siste 10 årene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bestilt time hos legen. Hvis det fortsetter å fosse hele dagen får du vurdere legevakt i kveld.

Men du kan vel uansett ikke ha den samme spiralen inne i ni år!?

Anonymous poster hash: 92ebd...acc

Skrevet

Når dette skjedde hos meg var det fordi var på vei ut....

Hvordan går det?

Anonymous poster hash: 64023...d68
Skrevet

Jeg ville bestilt time hos legen. Hvis det fortsetter å fosse hele dagen får du vurdere legevakt i kveld.

Men du kan vel uansett ikke ha den samme spiralen inne i ni år!?Anonymous poster hash: 92ebd...acc

Nei, hadde den første i seks år, så bytta jeg Det har roa seg litt igjen, føler ikke at det er legevaktmateriale. Om den var på vei ut burde jeg vel hatt mere smerter?

Skrevet

Men du kan vel uansett ikke ha den samme spiralen inne i ni år!?Anonymous poster hash: 92ebd...acc

Nei, hadde den første i seks år, så bytta jeg Det har roa seg litt igjen, føler ikke at det er legevaktmateriale. Om den var på vei ut burde jeg vel hatt mere smerter?

Trenger ikke å gjøre vondt, den kan være at det bare har flyttet på seg også og ikke beskytter slik den skal. Ville ringt legen i morgen og spurt. Evnt tatt en sjekk for å se hvordan den sitter.

Anonymous poster hash: 66349...1a3

Skrevet

Jeg fikk slike enorme blødninger rett i etterkant av fjerning av hormonspiral. Kanskje din ikke funker som den skal lengre?

Anonymous poster hash: 99086...fa1

Skrevet

Den er jo knapt tre år, så den bør jo funke enda Men en liten tur til gyn er kanskje på sin plass uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...