Gå til innhold

Nybegynner skøyter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke skøyter anbefaler dere til nybegynner på 4.5 år?

 

Anonymous poster hash: 99984...755

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville leid de første gangene, hvis han aldri har prøvd før.

 

Anonymous poster hash: 30cb9...5ac

Skrevet

Hockeyskøyter.

 

Anonymous poster hash: 2d25f...8c0

Skrevet

Hockeyskøyter. Mer stødig👍

 

Anonymous poster hash: 1208d...440

Skrevet

Regulerbare...kjekt å kunne ha dem flere sesonger når de er helt i startfasen.

 

Anonymous poster hash: bebdb...3fc

Skrevet

Regulerbare...kjekt å kunne ha dem flere sesonger når de er helt i startfasen.

 

Anonymous poster hash: bebdb...3fc

De er jo helt håpløse å gå på, og de minst stødige...

 

Vi har både danseskøyter og hockeyskøyter, jentene liker danseskøytene best men da går de på piggene og lærer ikke komme fremover ved å faktisk skøyte.

 

Anonymous poster hash: a13b9...9fa

Skrevet

 

Regulerbare...kjekt å kunne ha dem flere sesonger når de er helt i startfasen.

 

Anonymous poster hash: bebdb...3fc

De er jo helt håpløse å gå på, og de minst stødige...

 

Vi har både danseskøyter og hockeyskøyter, jentene liker danseskøytene best men da går de på piggene og lærer ikke komme fremover ved å faktisk skøyte.

 

Anonymous poster hash: a13b9...9fa

Vel...sååå håpløse er de da ikke siden både mine barn og deres venner har klart å lære seg å gå på dem...

 

Anonymous poster hash: bebdb...3fc

Skrevet

De regulerbare fungerer helt fint. Vår på 8 klarte ihvertfall å lære å gå på skøyter på dem.



Anonymous poster hash: 9ae11...adf
Skrevet

 

Regulerbare...kjekt å kunne ha dem flere sesonger når de er helt i startfasen.

 

Anonymous poster hash: bebdb...3fc

De er jo helt håpløse å gå på, og de minst stødige...

 

Vi har både danseskøyter og hockeyskøyter, jentene liker danseskøytene best men da går de på piggene og lærer ikke komme fremover ved å faktisk skøyte.

 

Anonymous poster hash: a13b9...9fa

Hvorfor er de mindre stødige? De ser jo akkurat ut som hockeyskøyter? Her har nesten alle sånne.

 

 

 

Anonymous poster hash: 3e961...443

Skrevet

Hadde et par som var omtrent som hockey i fasongen og regulerbare over et par tre størrelser til datteren min. De var lette å stramme skikkelig, som slalomstøvler omtrent med spenner og jenta lærte seg kjempefort å gå på skøyter. Hadde de i 2 eller 3 sesonger før hun fikk hockey skøyter. Danseskøyter ser spinkle, kalde og vanskelige ut.

Skrevet

Takk for svar

hi

 

Anonymous poster hash: 99984...755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...