Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Hvilke skøyter anbefaler dere til nybegynner på 4.5 år? Anonymous poster hash: 99984...755
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Jeg ville leid de første gangene, hvis han aldri har prøvd før. Anonymous poster hash: 30cb9...5ac
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Hockeyskøyter. Anonymous poster hash: 2d25f...8c0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Hockeyskøyter. Mer stødig👍 Anonymous poster hash: 1208d...440
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #5 Skrevet 31. januar 2016 Regulerbare...kjekt å kunne ha dem flere sesonger når de er helt i startfasen. Anonymous poster hash: bebdb...3fc
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #6 Skrevet 31. januar 2016 Regulerbare...kjekt å kunne ha dem flere sesonger når de er helt i startfasen. Anonymous poster hash: bebdb...3fc De er jo helt håpløse å gå på, og de minst stødige... Vi har både danseskøyter og hockeyskøyter, jentene liker danseskøytene best men da går de på piggene og lærer ikke komme fremover ved å faktisk skøyte. Anonymous poster hash: a13b9...9fa
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #7 Skrevet 31. januar 2016 Regulerbare...kjekt å kunne ha dem flere sesonger når de er helt i startfasen. Anonymous poster hash: bebdb...3fc De er jo helt håpløse å gå på, og de minst stødige... Vi har både danseskøyter og hockeyskøyter, jentene liker danseskøytene best men da går de på piggene og lærer ikke komme fremover ved å faktisk skøyte. Anonymous poster hash: a13b9...9fa Vel...sååå håpløse er de da ikke siden både mine barn og deres venner har klart å lære seg å gå på dem... Anonymous poster hash: bebdb...3fc
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #8 Skrevet 31. januar 2016 De regulerbare fungerer helt fint. Vår på 8 klarte ihvertfall å lære å gå på skøyter på dem. Anonymous poster hash: 9ae11...adf
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #9 Skrevet 31. januar 2016 Regulerbare...kjekt å kunne ha dem flere sesonger når de er helt i startfasen. Anonymous poster hash: bebdb...3fc De er jo helt håpløse å gå på, og de minst stødige... Vi har både danseskøyter og hockeyskøyter, jentene liker danseskøytene best men da går de på piggene og lærer ikke komme fremover ved å faktisk skøyte. Anonymous poster hash: a13b9...9fa Hvorfor er de mindre stødige? De ser jo akkurat ut som hockeyskøyter? Her har nesten alle sånne. Anonymous poster hash: 3e961...443
❤lille stjerne❤ Skrevet 31. januar 2016 #10 Skrevet 31. januar 2016 Hadde et par som var omtrent som hockey i fasongen og regulerbare over et par tre størrelser til datteren min. De var lette å stramme skikkelig, som slalomstøvler omtrent med spenner og jenta lærte seg kjempefort å gå på skøyter. Hadde de i 2 eller 3 sesonger før hun fikk hockey skøyter. Danseskøyter ser spinkle, kalde og vanskelige ut.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #11 Skrevet 31. januar 2016 Takk for svar hi Anonymous poster hash: 99984...755
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå