Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #1 Skrevet 31. januar 2016 Drømte at jeg var en sim(!) som var i et forhold med mammantilnurket(som også var en sim, alt skjedde i simomgivelser 😶)Og vi hadde en datter. Så forelsket jeg meg i barnepiken vår(som forøvrig ikke var noe petit og søt men sånn skikkelig grov og ustelt) og jeg var utro mot MTN 😳 Så det endte med at hun dro og jeg ble sammen med denne barnepiken da. Sammen flyttet vi inn i tidenes ekleste nedlagte gamle hotellbygning(veldig the shining-aktig!) Jeg ble gravid(uvisst hvordan..) med tvillinger. Så begynte jeg i jobb like etter fødselen(jobbet visst i oppvasken på en kro..) mens min bedre halvdel passet alle ungene. Og så våknet jeg bare.. Wtf, liksom?? Anonymous poster hash: 2b546...117
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #2 Skrevet 31. januar 2016 Tror du har vært for mye på DIB i det siste. Anonymous poster hash: 8d4ac...02f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #3 Skrevet 31. januar 2016 Tror jeg også! Mtp MTN og alt snakket om legning her inne. Men kan ikke fatte hvor oppvaskkjobben og det skumle hotellet kom fra Anonymous poster hash: 2b546...117
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #4 Skrevet 31. januar 2016 Tror jeg også! Mtp MTN og alt snakket om legning her inne. Men kan ikke fatte hvor oppvaskkjobben og det skumle hotellet kom fra Anonymous poster hash: 2b546...117 Og ikke minst the sims! Jeg spiller IKKE the sims ☺️ Anonymous poster hash: 2b546...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå