februarprins2013 Skrevet 31. januar 2016 #26 Skrevet 31. januar 2016 kjempe trist fikk bare lest littt pga det var sånn du måtte betale for
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #27 Skrevet 1. februar 2016 Bare ikke få et overdrevent fokus om at mødre ikke er bra for sine barn. Bare ikke tro alle mødre som etter deres mening faller utenfor "A4 boksen " er dårlige eller farlige mødre. Bare ikke bli så jævla innbilske. Det er bedre at 1 barn dør, slikt skjer dessverre av og til, enn at 1000-vis av familier blir splittet opp pga folk blir så sinnsykt innbilske og gale oppi hodene sine at de tror at bare moren sitter for lenge på do så må det være omsorgssvikt eller fordi tåteflaske er rosa og ikke blå. Hilsen ung mor som er fratatt sin 1 åring på tvang i fosterhjem Anonymous poster hash: b25fa...d04
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #28 Skrevet 1. februar 2016 Bare ikke få et overdrevent fokus om at mødre ikke er bra for sine barn. Bare ikke tro alle mødre som etter deres mening faller utenfor "A4 boksen " er dårlige eller farlige mødre. Bare ikke bli så jævla innbilske. Det er bedre at 1 barn dør, slikt skjer dessverre av og til, enn at 1000-vis av familier blir splittet opp pga folk blir så sinnsykt innbilske og gale oppi hodene sine at de tror at bare moren sitter for lenge på do så må det være omsorgssvikt eller fordi tåteflaske er rosa og ikke blå. Hilsen ung mor som er fratatt sin 1 åring på tvang i fosterhjem Anonymous poster hash: b25fa...d04 Du kan ikke mene det at det er bedre at ett barn dør?? De barna som blir fratatt foreldrene blir nesten alltid fratatt av rett grunn. Ikke samenligning det med en uskyldig gutt som dør pga ren ondskap ! Anonymous poster hash: aa468...ee0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #29 Skrevet 1. februar 2016 Bare ikke få et overdrevent fokus om at mødre ikke er bra for sine barn. Bare ikke tro alle mødre som etter deres mening faller utenfor "A4 boksen " er dårlige eller farlige mødre. Bare ikke bli så jævla innbilske. Det er bedre at 1 barn dør, slikt skjer dessverre av og til, enn at 1000-vis av familier blir splittet opp pga folk blir så sinnsykt innbilske og gale oppi hodene sine at de tror at bare moren sitter for lenge på do så må det være omsorgssvikt eller fordi tåteflaske er rosa og ikke blå. Hilsen ung mor som er fratatt sin 1 åring på tvang i fosterhjem Anonymous poster hash: b25fa...d04 Du kan ikke mene det at det er bedre at ett barn dør?? De barna som blir fratatt foreldrene blir nesten alltid fratatt av rett grunn. Ikke samenligning det med en uskyldig gutt som dør pga ren ondskap ! Anonymous poster hash: aa468...ee0 Så du mener dermed uten å verken kjenne meg eller min sak at mitt barn er fratatt meg av rett grunn? Det er faktisk justismord. Anonymous poster hash: b25fa...d04
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #30 Skrevet 1. februar 2016 Bare ikke få et overdrevent fokus om at mødre ikke er bra for sine barn. Bare ikke tro alle mødre som etter deres mening faller utenfor "A4 boksen " er dårlige eller farlige mødre. Bare ikke bli så jævla innbilske. Det er bedre at 1 barn dør, slikt skjer dessverre av og til, enn at 1000-vis av familier blir splittet opp pga folk blir så sinnsykt innbilske og gale oppi hodene sine at de tror at bare moren sitter for lenge på do så må det være omsorgssvikt eller fordi tåteflaske er rosa og ikke blå. Hilsen ung mor som er fratatt sin 1 åring på tvang i fosterhjem Anonymous poster hash: b25fa...d04 Du kan ikke mene det at det er bedre at ett barn dør?? De barna som blir fratatt foreldrene blir nesten alltid fratatt av rett grunn. Ikke samenligning det med en uskyldig gutt som dør pga ren ondskap ! Anonymous poster hash: aa468...ee0 Så du mener dermed uten å verken kjenne meg eller min sak at mitt barn er fratatt meg av rett grunn? Det er faktisk justismord. Anonymous poster hash: b25fa...d04 Jeg sammenligner deg med ren ondskap Anonymous poster hash: b25fa...d04
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #31 Skrevet 1. februar 2016 Bare ikke få et overdrevent fokus om at mødre ikke er bra for sine barn. Bare ikke tro alle mødre som etter deres mening faller utenfor "A4 boksen " er dårlige eller farlige mødre. Bare ikke bli så jævla innbilske. Det er bedre at 1 barn dør, slikt skjer dessverre av og til, enn at 1000-vis av familier blir splittet opp pga folk blir så sinnsykt innbilske og gale oppi hodene sine at de tror at bare moren sitter for lenge på do så må det være omsorgssvikt eller fordi tåteflaske er rosa og ikke blå. Hilsen ung mor som er fratatt sin 1 åring på tvang i fosterhjem Anonymous poster hash: b25fa...d04 Så siden ditt barn ble tatt fra deg, så synes du det er greit at et annet barn dør......noe sier meg at det var rett avgjørelse at ditt barn ble tatt Anonymous poster hash: 59a33...895
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #32 Skrevet 1. februar 2016 noe sier meg at du er en djevel. håper virkelig ikke du har barn selv isåfall er det bare et tidsspørsmål før det / de blir tatt fra deg, regner med du gleder deg til det Anonymous poster hash: b25fa...d04
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #33 Skrevet 1. februar 2016 noe sier meg at du er en djevel. håper virkelig ikke du har barn selv isåfall er det bare et tidsspørsmål før det / de blir tatt fra deg, regner med du gleder deg til det Anonymous poster hash: b25fa...d04 Ingen normale og oppegående personer sier sånt som deg. Så jeg har en magefølelse om at barnevernet har gjort det riktige i din sak . Anonymous poster hash: aa468...ee0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #34 Skrevet 1. februar 2016 Bare ikke få et overdrevent fokus om at mødre ikke er bra for sine barn. Bare ikke tro alle mødre som etter deres mening faller utenfor "A4 boksen " er dårlige eller farlige mødre. Bare ikke bli så jævla innbilske. Det er bedre at 1 barn dør, slikt skjer dessverre av og til, enn at 1000-vis av familier blir splittet opp pga folk blir så sinnsykt innbilske og gale oppi hodene sine at de tror at bare moren sitter for lenge på do så må det være omsorgssvikt eller fordi tåteflaske er rosa og ikke blå. Hilsen ung mor som er fratatt sin 1 åring på tvang i fosterhjem Anonymous poster hash: b25fa...d04 Du kan ikke mene det at det er bedre at ett barn dør?? De barna som blir fratatt foreldrene blir nesten alltid fratatt av rett grunn. Ikke samenligning det med en uskyldig gutt som dør pga ren ondskap ! Anonymous poster hash: aa468...ee0 Så du mener dermed uten å verken kjenne meg eller min sak at mitt barn er fratatt meg av rett grunn? Det er faktisk justismord. Anonymous poster hash: b25fa...d04 Ikke justismord, du mener injuriende Anonymous poster hash: c55b8...869
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #35 Skrevet 1. februar 2016 Bare ikke få et overdrevent fokus om at mødre ikke er bra for sine barn. Bare ikke tro alle mødre som etter deres mening faller utenfor "A4 boksen " er dårlige eller farlige mødre. Bare ikke bli så jævla innbilske. Det er bedre at 1 barn dør, slikt skjer dessverre av og til, enn at 1000-vis av familier blir splittet opp pga folk blir så sinnsykt innbilske og gale oppi hodene sine at de tror at bare moren sitter for lenge på do så må det være omsorgssvikt eller fordi tåteflaske er rosa og ikke blå. Hilsen ung mor som er fratatt sin 1 åring på tvang i fosterhjem Anonymous poster hash: b25fa...d04 Du kan ikke mene det at det er bedre at ett barn dør?? De barna som blir fratatt foreldrene blir nesten alltid fratatt av rett grunn. Ikke samenligning det med en uskyldig gutt som dør pga ren ondskap ! Anonymous poster hash: aa468...ee0 Så du mener dermed uten å verken kjenne meg eller min sak at mitt barn er fratatt meg av rett grunn? Det er faktisk justismord. Anonymous poster hash: b25fa...d04 Det at du mener at det er bedre at et barn dør enn at noen blir feilaktig beskyldt for mishandling forteller oss at det nok er gode grunner til at du ikke får ta deg av ungen din. Anonymous poster hash: 78db1...be2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #36 Skrevet 1. februar 2016 Bare ikke få et overdrevent fokus om at mødre ikke er bra for sine barn. Bare ikke tro alle mødre som etter deres mening faller utenfor "A4 boksen " er dårlige eller farlige mødre. Bare ikke bli så jævla innbilske. Det er bedre at 1 barn dør, slikt skjer dessverre av og til, enn at 1000-vis av familier blir splittet opp pga folk blir så sinnsykt innbilske og gale oppi hodene sine at de tror at bare moren sitter for lenge på do så må det være omsorgssvikt eller fordi tåteflaske er rosa og ikke blå. Hilsen ung mor som er fratatt sin 1 åring på tvang i fosterhjem Anonymous poster hash: b25fa...d04 Du kan ikke mene det at det er bedre at ett barn dør?? De barna som blir fratatt foreldrene blir nesten alltid fratatt av rett grunn. Ikke samenligning det med en uskyldig gutt som dør pga ren ondskap ! Anonymous poster hash: aa468...ee0 Så du mener dermed uten å verken kjenne meg eller min sak at mitt barn er fratatt meg av rett grunn? Det er faktisk justismord. Anonymous poster hash: b25fa...d04 Jeg sammenligner deg med ren ondskap Anonymous poster hash: b25fa...d04 Klarer ikke helt å forstå hvordan du klarer å konkludere med at jeg er ren ondskap, når det er DU som mener det er bedre at 1 barn dør, enn at barn får hjelp av bv . Anonymous poster hash: aa468...ee0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #37 Skrevet 1. februar 2016 Bare ikke få et overdrevent fokus om at mødre ikke er bra for sine barn. Bare ikke tro alle mødre som etter deres mening faller utenfor "A4 boksen " er dårlige eller farlige mødre. Bare ikke bli så jævla innbilske. Det er bedre at 1 barn dør, slikt skjer dessverre av og til, enn at 1000-vis av familier blir splittet opp pga folk blir så sinnsykt innbilske og gale oppi hodene sine at de tror at bare moren sitter for lenge på do så må det være omsorgssvikt eller fordi tåteflaske er rosa og ikke blå. Hilsen ung mor som er fratatt sin 1 åring på tvang i fosterhjem Anonymous poster hash: b25fa...d04 Skulle likt å lest rapporten fra barnevernet. Anonymous poster hash: e496e...402
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #38 Skrevet 1. februar 2016 noe sier meg at du er en djevel. håper virkelig ikke du har barn selv isåfall er det bare et tidsspørsmål før det / de blir tatt fra deg, regner med du gleder deg til det Anonymous poster hash: b25fa...d04 Du er et klassik barnevernshater tlfelle. Regner med du holder mye til på fb Anonymous poster hash: 59a33...895
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #39 Skrevet 1. februar 2016 Bare ikke få et overdrevent fokus om at mødre ikke er bra for sine barn. Bare ikke tro alle mødre som etter deres mening faller utenfor "A4 boksen " er dårlige eller farlige mødre. Bare ikke bli så jævla innbilske. Det er bedre at 1 barn dør, slikt skjer dessverre av og til, enn at 1000-vis av familier blir splittet opp pga folk blir så sinnsykt innbilske og gale oppi hodene sine at de tror at bare moren sitter for lenge på do så må det være omsorgssvikt eller fordi tåteflaske er rosa og ikke blå. Hilsen ung mor som er fratatt sin 1 åring på tvang i fosterhjem Anonymous poster hash: b25fa...d04 Innbilske? Bedre at et barn dør? Du er jo ikke riktig vel bevart. Takk Gud for barnevernet, som har tatt fra det barnet ditt! Håper virkelig ikke du rakk i skade det, og at fosterhjemmet gjør en gid jobb med lille uskyldige. Du virker jo helt sprø! Skulle ønske naturen kunne luke ut søike ubrukelige mødre som deg selv!! Anonymous poster hash: cc9e1...e55
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #40 Skrevet 1. februar 2016 Barnevernet kan gjøre en god jobb om man tar mot hjelpen og ikke er så paranoid! Hisem ung mot som søkte hjelp fra bv og fikk det! Anonymous poster hash: b738b...aa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå