Gå til innhold

flere med inne barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så tungt å få de med ut i helgene. Er mye ute i ukedagene,men helgene er et ork.

Vil jo at turen skal være kos.

Tre barn 6 til 10,alene.med de.

Flere?

Anonymous poster hash: 8f68e...57a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var et innebarn selv, det vil si jeg kunne godt være ute i ok vær eller om vi gjorde en aktivitet, men den obligatoriske søndagsturen hvor en bare skulle gå,gå og gå i regn( f.eks for å se en foss osv) var et ork.

Hva med skattejakt, jungelløype, klatre-i-trærne- konkurranse, spikke båter, se på livet i fjæra osv?

Anonymous poster hash: 4190e...54e

Skrevet

Jeg har to stebarn som er innebarn. Dvs, den ene går ut iblant. Han yngste velger aldri, absolutt aldri, frivillig å gå ut.

Anonymous poster hash: 389b4...f9c

Skrevet

Nå er minste her 8 år, og han er jo mye ute med venner. Nå er han og venner ute og aker.

Ellers er det mye han ikke liker, men vi har funnet det han liker, det er ake og skøyter, så bade og sykle. Da gjør vi jo de tingene han liker best. Og vi er ikke så nøye at vi må ut på noe hver helg. Noen helger er det godt å bare kose seg hjemme og.

Anonymous poster hash: 6ab58...155
Skrevet

Er så tungt å få de med ut i helgene. Er mye ute i ukedagene,men helgene er et ork.

Vil jo at turen skal være kos.

Tre barn 6 til 10,alene.med de.

Flere?

Anonymous poster hash: 8f68e...57a

Hvis turen består i å gå en rute og gå tilbake blir det ikke mye kos. Unger liker ikke sånne turer. Men hvis man tar med sparken og får litt fart i noen bakker er det straks morsommere.

Vi har skøyteis to hundre meter fra huset, så vi tok spark bortover i dag, hadde skøytene med i en pose og har vært ute lenge. Den ene tok med spade for å grave snøslott, den andre gikk på skøyter en halvtimes tid og ble deretter engasjert i å grave hule han også. De er 8 og 9.

Anonymous poster hash: 97896...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...