Gå til innhold

Dps for voksne, noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på DPS snart, og har noen spørsmål. Skulle gjerne snakket om dette privat om noen vil svare med nick. Da sender jeg Pm. Kanskje legger jeg ut mitt nick om jeg føler jeg kan snakke med deg.

Jeg vil ikke diagnostisere meg selv, men depresjon er utgangspunktet. Depresjon som svinger.

Anonymous poster hash: 40738...d1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke sende meldinger anonymt til noen her inne.

Hvorfor tror du at andre som har vært i behandling der vil legge ut nick når du selv ikke ønsker det?

Anonymous poster hash: e6989...341
Skrevet

Jeg har gått på DPS en del år. Du kan godt snakke med meg. :)

Skrevet

Les hva jeg skriver. Hvis noen skriver et fornuftig svar, da legger jeg ut nicket mitt. Hold deg unna tråden min, den er ikke for deg.

Skrevet

Les hva jeg skriver. Hvis noen skriver et fornuftig svar, da legger jeg ut nicket mitt. Hold deg unna tråden min, den er ikke for deg.

Du velger å lese det jeg skrev i en negativ tone - det er ditt valg. Jeg skrev det jeg skrev fordi jeg tenkte det kanskje kunne hjelpe deg til å få flere svar. Men tolk det slik du vil.

Anonymous poster hash: e6989...341

Skrevet

du kan sende meg en pm hvis du vil :)

Skrevet

du kan sende meg en pm hvis du vil :)

Skrevet

Og der mistet du meg hvertfall. Jeg skriver heller anonymt. Jeg har forøvrig gått på dps i flere perioder av livet mitt, samt det siste 1,5 året. For depresjon og litt annet. Jeg har erfaring med individualterapi, gruppeterapi og treningsgruppe.

Anonymous poster hash: b5ff9...b69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...