Gå til innhold

Katteeiere. Når dere kjører med katten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter katten i reisebur eller løs?

Anonymous poster hash: a9679...413

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De få gangene den er med i bil (kun til veterinæren), sitter den i bur. Helt klart bur. Som stroppes fast.

Både for kattens sikkerhet og min...

Skrevet

I bur. Hadde aldri kjørt med katten løs

Anonymous poster hash: 24b92...5ef
Skrevet

De få gangene den er med i bil (kun til veterinæren), sitter den i bur. Helt klart bur. Som stroppes fast.

Både for kattens sikkerhet og min...

Hvordan stropper du den fast?

Anonymous poster hash: 24b92...5ef

Skrevet

Takk for svar alle. Gjør det samme selv. Fester det med bilbelte. Vi kjører mye :)

Anonymous poster hash: a9679...413

Skrevet

Stropper buret fast i bagasjekrokene med sånne plastreimer som jeg ikke helt vet hva heter. Skal se om jeg finner en link...

Skrevet

Stropper buret fast i bagasjekrokene med sånne plastreimer som jeg ikke helt vet hva heter. Skal se om jeg finner en link...

Strips ? :)

Skrevet

Bur som sitter fast, med en myk og sklisikker matte i bunnen av buret.

Anonymous poster hash: 269bc...2ee
Skrevet

I bur som jeg setter på gulvet ved passasjersetet. Da blir ikke katten bilsyk.

Anonymous poster hash: 4565c...5cf
Skrevet

I bur som festes i bagasjerommet. Hadde det i midten bak før, men nå er det ikke plass mellom to barneseter. Han får postafen på lengre reiser.

Anonymous poster hash: ff5f2...253

Skrevet

Nei.

Reimer som ligner på dem vi brukte på miniski da jeg var barn. De har en åpne-og lukkemekanisme og er enkle og feste, stramme og ta av. 

Skrevet

Selvsagt i bur, og fester det med sele. Men hun hater det, så det er kun til dyrlegen vi kjører.

Skrevet

Nei.

Reimer som ligner på dem vi brukte på miniski da jeg var barn. De har en åpne-og lukkemekanisme og er enkle og feste, stramme og ta av.

Heter noe så avansert som strammeband ;) Evt lastestropper, men de har ofte jekk.

Anonymous poster hash: 684ab...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...