Gå til innhold

Tatt celleprøve denne uka.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er kjemperedd for at den ikke er fin. Tenker på det nesten hele tiden. Tenker dere sånn eller "gkrnner" dere at den er tatt fram til dere får svar?

Anonymous poster hash: 05d0c...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ikke på det i det hele tatt før jeg får svar

Anonymous poster hash: 4b01b...cb5
Skrevet

Akkurat celleprøve pleier jeg glemme hvis jeg ikke har tatt den fordi jeg har symptomer på noe da, som mellomblødninger.

Ellers tenker jeg mye på prøver som blir tatt da de jo ofte blir tatt fordi man engste seg/har symptomer på noe.

Lykke til! Går nok bra ☺

Anonymous poster hash: 86212...f3d

Skrevet

Tenker ikke en gang på det når jeg har fått bekreftet celleforandringer. Det er langt fra celleforandringer til kreft.

Anonymous poster hash: 76e95...130

Skrevet

Tror jeg tenker ekstra på det denne gangen siden jeg hadde en mellomblødnig midt i et Loettebrett - det har jeg aldri hatt før, bare hvis jeg har tatt flere brett. Egentlig tror jeg at mellomblødningene skyldes oppkast 3 - 4 timer etter tatt pille (håper det hvertfall)...Klarer ikke slutte å bekymre meg

Anonymous poster hash: 05d0c...d69

Skrevet

Du er ikke alene, hi!

Jeg tok crlleprøve for ganske nøyaktig en uke siden, og jeg går rundt og tenker at jeg har kreft. Jeg har kreft til det motsatte er bevist jeg nå😂

Grunnen til at jeg er så nervøs var pga rosa utflod og blodig slim.

Så..

Anonymous poster hash: 7ae12...4af

Skrevet

Jeg har bare tatt det en gang i mitt liv (nettopp fylt 25), og jeg tenkte en del på det i et par uker etterpå. Tenkte ikke på det sånn konstant, men oftere enn til vanlig. Glemte det helt når jeg ikke hadde hørt noe etter et par uker. 

Det er nok helt normalt å tenke ekstra på det rett etter at prøven er tatt, hi :)

Anonymous poster hash: 49c8a...894
Skrevet

jeg tok prøve den uka også. 

Anonymous poster hash: b445e...376
Skrevet

Jeg skal snart ta celleprøve for første gang. Gruer meg at flere grunner. Redd for dårlig resultat og redd det gjør vondt. Noen som kan fortelle meg hvordan det blir gjort? Gjør det vondt?

Anonymous poster hash: d39f8...8e0

Skrevet

Jeg har hatt forandringer grad 2.

Ikke kreft,og ble greit fjernet ved ett lite inngrep på dag kirurgen.

Jeg ble gravid senere med tvillinger og fødte uke 37.

Prøven er ikke vond.

Anonymous poster hash: 077ad...6d8

Skrevet

Jeg skal snart ta celleprøve for første gang. Gruer meg at flere grunner. Redd for dårlig resultat og redd det gjør vondt. Noen som kan fortelle meg hvordan det blir gjort? Gjør det vondt?

Det går fort. Som en vanlig gyn undersøkelse bare at de tar den celleprøven. Kjennes som et lite stikk/napp... Bare å slappe av så godt en klarer og tenke dette må en bare gjøre og det går bra.

Anonymous poster hash: f56b6...d27

Skrevet

Jeg har tatt celleprøve mange ganger, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke merker det🤓

Anonymous poster hash: cf211...79b

Skrevet

Jeg har hatt celleforandringer i 8 år nå (mer og mindre i perioder), men ikke gjort noe videre inngrep. Noen andre?

Anonymous poster hash: bc2ce...4d6
Skrevet

Nå syns jeg generelt å ligge der i stolen er ubehagelig. Akkurat prøven er et lite klyp, men ikke spesielt vondt.

Anonymous poster hash: 49c8a...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...