Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Hei. Jeg er gravid i uke 4+5 så ganske ferskt. Ventet mensen den 25.1, hadde litt brunlig utflod den helgen, men mensen kom ikke og positiv test Når jeg stod opp fra sengen i dag så kjente jeg at det ble litt vått i trusa og det var lysebrunt utflod. Har hatt det litt og litt i hele dag når jeg har tørket meg etter dobesøk. Ingen smerter, kunn litt stikkninger i lysken. Vet at dere ikke har noe fasit, men flere som har opplevd det og det har gått bra? Hadde ikke noe sånt med de to andre som da er 6 og 8 år siden. Takk på forhånd Anonymous poster hash: a8b35...845
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Med nummer 2 hadde jeg brun utflod hver dag helt til jeg var 13-14 uker på vei. Var livredd og trodde jeg mistet når det først begynte, men ultralyd viste at alt var bra Anonymous poster hash: 803b5...4e9
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Takk for svar så fint det gikk bra. Håper det gjør det her og Hi Anonymous poster hash: a8b35...845
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 Jeg blødde gjennom hele første trimester i dette svangerskapet. Siste brunlige utflod i uke 15, er i uke 36 nå og alt har gått bra. Lykke til, det er veldig vanlig å blø litt. 😊 Anonymous poster hash: 562f2...00e
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Takk igjen rart så bekymret man skal bli, hvis det skjer en spontanabort så er det jo bare kroppen som ordner opp, men det er noe med det når man først har blitt gravid og haddd en spontanabort før første jenta og det var noe helt annet, sterke blødninger som startet med en gang og smerter. Krysser ben og fingre på at alt er i orden Hi Anonymous poster hash: a8b35...845
Tantrum Skrevet 30. januar 2016 #6 Skrevet 30. januar 2016 Jeg hadde til og fra blødninger med nummer to helt til uke 17. Hos meg var årsaken en muskelknute i livmora. Hadde ikke dette problemet med nummer tre.Jeg har vært heldig og aldri mistet, men gud hvor redd jeg ble!Med nummer to, som var ett annerledes svangerskap, så hadde jeg "festeblødning" den dagen jeg skulle hatt mensen og så småblødninger helt til uke 17 - så jeg var mye engstelig. Med de to andre har det vært "etter boka"...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #7 Skrevet 30. januar 2016 Takk for svar godt det endte bra hos deg:) Hi Anonymous poster hash: a8b35...845
skinnfilla Skrevet 30. januar 2016 #8 Skrevet 30. januar 2016 Jeg har hatt blødninger med 2 av mine 3. Nr 2 blødde jeg i 10 uker Nr3 blødning i uke 7 og uke 10 Det er ganske vanlig ,slimhinnene er tynnere ved graviditet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå