Gå til innhold

Inspirert av andre tråder; er DU separert/skilt eller har barn med en eks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan skilsmissestatistikken slår ut her inne rett og slett. Og hvor mange som har "mine, dine og våre barn".

Selv er jeg gift på 6.året, vært sammen i snart 15 og venter barn nr 3 sammen. Ingen barn med annen mann.

Anonymous poster hash: 50c99...710

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gift på 11 året, sammen i 19 år, tre barn sammen. Var separert i ca 6 mnd og hadde da kjærester begge to, sammen igjen nå.

Anonymous poster hash: a3c0e...804
Skrevet

Vi har ett barn sammen, vært sammen i 11 år, han har barn fra før.

Anonymous poster hash: 00fdd...c82

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i 18 år, gift i 16 av dem. Har 4 barn sammen og ingen av oss har særkullsbarn. Nå er vi så gamle (42 og 46 år) at vi aldri kommer til å få barn med andre heller, uansett hva fremtiden måtte bringe.

Anonymous poster hash: 24a43...963
Skrevet

Jeg har to barn og er skilt. Ingen av oss kommer nok til å få flere barn pga alder.. eller, dvs, man vet aldri med menn, men jeg ser det ikke for meg..

Anonymous poster hash: 00853...eab

Skrevet

Vært sammen i 14 år, forlovet, tredje barnet på vei. Har ikke barn med andre

Anonymous poster hash: ad6ce...d3b

Skrevet

Mine og dine barn. Skal ikke ha våre. Vært sammen i 3,5 år.

Anonymous poster hash: d19c3...82f

Skrevet

Sammen med mannen i 14 år, gift i 7 år, 2 barn sammen og ingen særkullsbarn så klart. Vi var det paret med veldig stor aldersforskjell som ble sammen når jeg var ung og som alle trodde ikke ville vare.

Anonymous poster hash: 6c579...982

Skrevet

Mine og dine barn men ingen våre, og det kommer aldri til å skje heller. :-)

2 barn med eksen som jeg var sammen med i 12 år.

Skrevet

Ikke skilt ikke separert og har kun barn med mannen.

Skrevet

Skilt med to barn, gravid med ny partner, han har ingen fra før.

Anonymous poster hash: 16440...b7f

Skrevet

Har to barn med eksen, var sammen i 7 år før det ble slutt. Har fått ny kjæreste som har 2 sønner. Han vil ikke ha flere, og fornuften min sier at det er helt greit, men hjertet vil noe annet... Men strengt vil jeg ikke komplisere livet med enda flere barn, selv om barnet vårt hadde blitt eksepsjonelt vakkert ;-) ;-)

Anonymous poster hash: ae9b6...140

Skrevet

Sammen siden vi var 16, gift og snart 3 barn sammen :)

Skrevet

Gift, tre barn med samme mann. Ingen av oss har særkullsbarn.

Anonymous poster hash: 3a63b...9a6

Skrevet

Har aldri vært gift, men har tre barn. Ikke med min samboer!

Anonymous poster hash: 87fd3...5fb

Skrevet

Alene med to små.

Anonymous poster hash: e5f8a...10c

Skrevet

Gift og har to barn med mannen. Vært sammen i 13 år. Han har ikke barn fra før.

Anonymous poster hash: 25277...1c3

Skrevet

Gift, vært sammen i snart 10 år. Vi har to gutter sammen. Jeg har en gutt fra tidligere forhold, ble sammen når han var 1 år.

Anonymous poster hash: 3e235...e0f

Skrevet

Jeg er gift og har to barn med mannen. Ingen av oss har vært gift før og har heller ingen særkullsbarn.

Skrevet

Jeg har ei datter , kjæresten har to barn. Vært sammen i nesten 1 år. Skal ikke ha felles barn👍😊

Anonymous poster hash: 4147c...e91

Skrevet

Har to barn med min eks. Ikke noe nytt forhold. Orket ikke "vimsingen" hans og ønsket om å dra ut hver helg og lot meg sitte alene med barna..

Anonymous poster hash: 5662e...bef

Skrevet

Skilt fra barnefar, og vi har 2 barn sammen. Har nå kjæreste som har barn. Og vi er begge veldig enige om at vi ikke skal ha flere barn sammen.

Anonymous poster hash: 1551b...fe6
Skrevet

Jeg har 2 barn fra første ekteskap. De er voksne nå. Så har jeg 4 barn med nåværende mann. Vi har vært sammen i 20 år:)

Skrevet

Vært sammen med samboer i 8 år. Vi har ingen barn sammen. Jeg har et barn på 11 år fra et tidligere forhold. Han har ingen barn fra før.

Anonymous poster hash: eda30...4d8

Skrevet

2 barn med ex'en, som jeg var sammen med i 12 år. Gift med en som har 2 barn, han var gift i 10 år. Så har vi en felles. Han knyter alle sammen :)

Anonymous poster hash: 560f7...027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...