Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Med bordskikk her hjemme. Ungene løper vilt rundt, 3 og 5 år. Faren går alltid fra bordet før vi er ferdige! Alltid en unnskyldning, vondt i magen, vondt i ryggen, må slappe av litt osv.!!! Hjelp? Anonymous poster hash: b5336...2bd
Gjest Antarctica Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Med bordskikk her hjemme. Ungene løper vilt rundt, 3 og 5 år. Faren går alltid fra bordet før vi er ferdige! Alltid en unnskyldning, vondt i magen, vondt i ryggen, må slappe av litt osv.!!! Hjelp? Anonymous poster hash: b5336...2bd Hestekur på både ungene og mannen. Jeg hadde nok sluttet å lage mat og overlatt måltidene til den voksne sabotøren...
TPK Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Mannen er likedan her. Hiver i seg maten og går fra bordet før jeg har fått begynt å spise omtrent! For jeg må jo lage klart til ungene...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 Mannen som lager de fleste måltidene allerede. Han har ikke vokst opp med at man skal sitte ved bordet til alle er ferdige, så det virker som det er psykisk umulig for han. "Skal bare, skal bare". Jeg blir gal!!!! Hi Anonymous poster hash: b5336...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå