Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Driver og søker jobb. Har aldri søkt jobb før utenfor kommunen, har bare fått de tidligere jobbene jeg har dumpet i hendene av sjefene. Lurer herved på hvem som er best å oppgi som referanse. Sjefene mine kjenner jeg ikke, så føler ikke de kan si så mye om meg som arbeidskollega... Kan kolleger eller tidligere kontaktsykepleiere vere referanser? Eller er er det arbeidsgiver som isåfall må vere referanse? Anonymous poster hash: 16db5...db5
Merdee Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Driver og søker jobb. Har aldri søkt jobb før utenfor kommunen, har bare fått de tidligere jobbene jeg har dumpet i hendene av sjefene. Lurer herved på hvem som er best å oppgi som referanse. Sjefene mine kjenner jeg ikke, så føler ikke de kan si så mye om meg som arbeidskollega... Kan kolleger eller tidligere kontaktsykepleiere vere referanser? Eller er er det arbeidsgiver som isåfall må vere referanse? Anonymous poster hash: 16db5...db5 Sett opp nærmeste overordnede og en kollega du
Mamma_til_2 Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Men før du gjør det så må du snakke med de om det er ok for de og være din referanse.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 Takk for svar HI Anonymous poster hash: 16db5...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå