Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Først smykkeloven. Så dette. Hva er det som skjer i Skandinavia? http://www.nrk.no/urix/maskerte-menn-jaktet-pa-flyktningbarn-i-stockholm-1.12778735 Anonymous poster hash: 313e9...490
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Skammelig!! Anonymous poster hash: 2c1c8...55e
Gjest Antarctica Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Nå må ikke noen komme og si at hooliganisme er "vår kultur", da...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 an eye for an eye, makes the whole world blind Anonymous poster hash: 6be90...6ad
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #6 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad Å denge småunger er vel ikke akkurat borgerkrig...? Anonymous poster hash: 701aa...c34
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #7 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad Nei. Anonymous poster hash: 5ba89...f37
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #8 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad Å denge småunger er vel ikke akkurat borgerkrig...? Anonymous poster hash: 701aa...c34 Vet du egentlig hvem de var ute etter? Det er vell kjent at spesielt marokkanske menn herjer vilt og når politiet ikke kan gå inn for det er for farlig tar til slutt folk egne saker i hendene. Det er media som sier det er asylbarn. Hvis du har lest flyvebrevet som ble gitt ut så kan man på et vis forstå at det skjer slike ting. Selvfølgelig er det feil at vanlige folk går å gjør slike ting, men hva annet kan man vente når ikke myndighetene tar grep? Anonymous poster hash: 6be90...6ad
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad Å denge småunger er vel ikke akkurat borgerkrig...? Anonymous poster hash: 701aa...c34 Vet du egentlig hvem de var ute etter? Det er vell kjent at spesielt marokkanske menn herjer vilt og når politiet ikke kan gå inn for det er for farlig tar til slutt folk egne saker i hendene. Det er media som sier det er asylbarn. Hvis du har lest flyvebrevet som ble gitt ut så kan man på et vis forstå at det skjer slike ting. Selvfølgelig er det feil at vanlige folk går å gjør slike ting, men hva annet kan man vente når ikke myndighetene tar grep? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Jøss, du er VIRKELIG langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #11 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad Å denge småunger er vel ikke akkurat borgerkrig...? Anonymous poster hash: 701aa...c34 Vet du egentlig hvem de var ute etter? Det er vell kjent at spesielt marokkanske menn herjer vilt og når politiet ikke kan gå inn for det er for farlig tar til slutt folk egne saker i hendene. Det er media som sier det er asylbarn. Hvis du har lest flyvebrevet som ble gitt ut så kan man på et vis forstå at det skjer slike ting. Selvfølgelig er det feil at vanlige folk går å gjør slike ting, men hva annet kan man vente når ikke myndighetene tar grep? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Jøss, du er VIRKELIG langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Er jeg? http://www.dagbladet.no/2016/01/26/nyheter/utenriks/sverige/innvandring/asylpolitikk/42891297/ Anonymous poster hash: 6be90...6ad
Gjest Antarctica Skrevet 30. januar 2016 #12 Skrevet 30. januar 2016 Selvtekt - en nobel svensk tradisjon.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #13 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad Å denge småunger er vel ikke akkurat borgerkrig...? Anonymous poster hash: 701aa...c34 Vet du egentlig hvem de var ute etter? Det er vell kjent at spesielt marokkanske menn herjer vilt og når politiet ikke kan gå inn for det er for farlig tar til slutt folk egne saker i hendene. Det er media som sier det er asylbarn. Hvis du har lest flyvebrevet som ble gitt ut så kan man på et vis forstå at det skjer slike ting. Selvfølgelig er det feil at vanlige folk går å gjør slike ting, men hva annet kan man vente når ikke myndighetene tar grep? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Jøss, du er VIRKELIG langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Er jeg? http://www.dagbladet.no/2016/01/26/nyheter/utenriks/sverige/innvandring/asylpolitikk/42891297/ Anonymous poster hash: 6be90...6ad Ja, det er du. Vigilantegrupper representerer ikke lov og rett, samfunnet eller ordensmakten. Anonymous poster hash: 701aa...c34
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #14 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad Å denge småunger er vel ikke akkurat borgerkrig...? Anonymous poster hash: 701aa...c34 Vet du egentlig hvem de var ute etter? Det er vell kjent at spesielt marokkanske menn herjer vilt og når politiet ikke kan gå inn for det er for farlig tar til slutt folk egne saker i hendene. Det er media som sier det er asylbarn. Hvis du har lest flyvebrevet som ble gitt ut så kan man på et vis forstå at det skjer slike ting. Selvfølgelig er det feil at vanlige folk går å gjør slike ting, men hva annet kan man vente når ikke myndighetene tar grep? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Jøss, du er VIRKELIG langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Er jeg? http://www.dagbladet.no/2016/01/26/nyheter/utenriks/sverige/innvandring/asylpolitikk/42891297/ Anonymous poster hash: 6be90...6ad Ja, det er du. Vigilantegrupper representerer ikke lov og rett, samfunnet eller ordensmakten. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Det har jeg ikke sagt heller? Jeg har sagt at det er det som skjer når ikke ordensmakten klarer å holde orden. La oss ta det litt på spissen. Du har en innbruddstyv i garasjen din. Du ringer som en god borger til politiet og informerer dem. De sier at du skal låse deg inne og så skal dem komme. Politiet kommer, men kan ikke gå ut av bilen for det er for farlig bestemmer dem seg for, og kjører videre. Etter flere netter med den samme tyven i garasjen ser du deg lei, du har ringt mange ganger, gjort som du skulle gjøre, men ikke fått hjelp. Denne gangen blir tyven litt mer tøff og prøver seg på å komme inn i selve huset ditt. Hva gjør du? Ringer du politiet som bare kjører til gårdsplassen og konstaterer med at det er for farlig, eller tar du saken i egne hender? Anonymous poster hash: 6be90...6ad
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #15 Skrevet 30. januar 2016 Det er jo litt spesielt at politiet instendig ber om at ofrene her skal anmelde, samtidig som de insisterer på å holde skjelt for offentligheten flere tusen voldsepisoder ved asylmottakene (http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Svensk-politi-har-skjult-flere-tusen-hendelser-pa-asylmottak-8336966.html). Sverige har mister all kontroll. Anonymous poster hash: cb076...637
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #16 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad Å denge småunger er vel ikke akkurat borgerkrig...? Anonymous poster hash: 701aa...c34 Vet du egentlig hvem de var ute etter? Det er vell kjent at spesielt marokkanske menn herjer vilt og når politiet ikke kan gå inn for det er for farlig tar til slutt folk egne saker i hendene. Det er media som sier det er asylbarn. Hvis du har lest flyvebrevet som ble gitt ut så kan man på et vis forstå at det skjer slike ting. Selvfølgelig er det feil at vanlige folk går å gjør slike ting, men hva annet kan man vente når ikke myndighetene tar grep? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Jøss, du er VIRKELIG langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Er jeg? http://www.dagbladet.no/2016/01/26/nyheter/utenriks/sverige/innvandring/asylpolitikk/42891297/ Anonymous poster hash: 6be90...6ad Ja, det er du.Vigilantegrupper representerer ikke lov og rett, samfunnet eller ordensmakten. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Det har jeg ikke sagt heller? Jeg har sagt at det er det som skjer når ikke ordensmakten klarer å holde orden. La oss ta det litt på spissen. Du har en innbruddstyv i garasjen din. Du ringer som en god borger til politiet og informerer dem. De sier at du skal låse deg inne og så skal dem komme. Politiet kommer, men kan ikke gå ut av bilen for det er for farlig bestemmer dem seg for, og kjører videre. Etter flere netter med den samme tyven i garasjen ser du deg lei, du har ringt mange ganger, gjort som du skulle gjøre, men ikke fått hjelp. Denne gangen blir tyven litt mer tøff og prøver seg på å komme inn i selve huset ditt. Hva gjør du? Ringer du politiet som bare kjører til gårdsplassen og konstaterer med at det er for farlig, eller tar du saken i egne hender? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Tyvene her er tolvåringer uten omsorgspersoner. Skaff deg litt perspektiv. Du uttrykker støtte til disse gruppenes handlinger. Det ER langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #17 Skrevet 30. januar 2016 Det er jo litt spesielt at politiet instendig ber om at ofrene her skal anmelde, samtidig som de insisterer på å holde skjelt for offentligheten flere tusen voldsepisoder ved asylmottakene (http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Svensk-politi-har-skjult-flere-tusen-hendelser-pa-asylmottak-8336966.html). Sverige har mister all kontroll. Anonymous poster hash: cb076...637 Nei.Sverige har tatt på seg en kjempeutfordring, og konsekvensene er såvidt en parantes i statistikkene. Vigrid-svin som deg derimot, som hauser og hater og hauser og hater. Det ER et problem, men det er et problem vi har ordnet opp i før i samfunnet vårt.. Anonymous poster hash: 5ba89...f37
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #18 Skrevet 30. januar 2016 Det er jo litt spesielt at politiet instendig ber om at ofrene her skal anmelde, samtidig som de insisterer på å holde skjelt for offentligheten flere tusen voldsepisoder ved asylmottakene (http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Svensk-politi-har-skjult-flere-tusen-hendelser-pa-asylmottak-8336966.html). Sverige har mister all kontroll. Anonymous poster hash: cb076...637 Ja Sverige har mistet kontrollen for lenge siden, de ser nå konsekvensene av å ta inn disse lykkegjegerne. Tar ikke lang tid før vi ser det samme her i landet dessverre. Når det skjer er jeg glad for at vi bor i en bygd som har sagt nei til "flyktninger" hele veien og at det ikke finnes her i bygda. Da kan de som roper om at de vil ha disse til landet sitte der når det smeller rundt øra på dem med terror, voldtek, vold og annet faanskap. Lykke til sier jeg bare. Anonymous poster hash: 2cd44...1d6
Gjest Antarctica Skrevet 30. januar 2016 #19 Skrevet 30. januar 2016 Det er jo litt spesielt at politiet instendig ber om at ofrene her skal anmelde, samtidig som de insisterer på å holde skjelt for offentligheten flere tusen voldsepisoder ved asylmottakene (http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Svensk-politi-har-skjult-flere-tusen-hendelser-pa-asylmottak-8336966.html). Sverige har mister all kontroll. Anonymous poster hash: cb076...637 Ja Sverige har mistet kontrollen for lenge siden, de ser nå konsekvensene av å ta inn disse lykkegjegerne. Tar ikke lang tid før vi ser det samme her i landet dessverre. Når det skjer er jeg glad for at vi bor i en bygd som har sagt nei til "flyktninger" hele veien og at det ikke finnes her i bygda. Da kan de som roper om at de vil ha disse til landet sitte der når det smeller rundt øra på dem med terror, voldtek, vold og annet faanskap. Lykke til sier jeg bare. Anonymous poster hash: 2cd44...1d6 Oj, det er sånne som du som går i fri dressur i Sverige også...?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #20 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad Å denge småunger er vel ikke akkurat borgerkrig...? Anonymous poster hash: 701aa...c34 Vet du egentlig hvem de var ute etter? Det er vell kjent at spesielt marokkanske menn herjer vilt og når politiet ikke kan gå inn for det er for farlig tar til slutt folk egne saker i hendene. Det er media som sier det er asylbarn. Hvis du har lest flyvebrevet som ble gitt ut så kan man på et vis forstå at det skjer slike ting. Selvfølgelig er det feil at vanlige folk går å gjør slike ting, men hva annet kan man vente når ikke myndighetene tar grep? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Jøss, du er VIRKELIG langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Er jeg? http://www.dagbladet.no/2016/01/26/nyheter/utenriks/sverige/innvandring/asylpolitikk/42891297/ Anonymous poster hash: 6be90...6ad Ja, det er du.Vigilantegrupper representerer ikke lov og rett, samfunnet eller ordensmakten. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Det har jeg ikke sagt heller? Jeg har sagt at det er det som skjer når ikke ordensmakten klarer å holde orden. La oss ta det litt på spissen. Du har en innbruddstyv i garasjen din. Du ringer som en god borger til politiet og informerer dem. De sier at du skal låse deg inne og så skal dem komme. Politiet kommer, men kan ikke gå ut av bilen for det er for farlig bestemmer dem seg for, og kjører videre. Etter flere netter med den samme tyven i garasjen ser du deg lei, du har ringt mange ganger, gjort som du skulle gjøre, men ikke fått hjelp. Denne gangen blir tyven litt mer tøff og prøver seg på å komme inn i selve huset ditt. Hva gjør du? Ringer du politiet som bare kjører til gårdsplassen og konstaterer med at det er for farlig, eller tar du saken i egne hender? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Tyvene her er tolvåringer uten omsorgspersoner. Skaff deg litt perspektiv. Du uttrykker støtte til disse gruppenes handlinger. Det ER langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Mange av disse "12-åringene" er i realiteter voksne menn. NEI, jeg støtter det IKKE. Jeg sier og mener at det er det som skjer. Og forstå hvorfor ting skjer betyr ikke at man støtter noe! Anonymous poster hash: 6be90...6ad
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #21 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad Å denge småunger er vel ikke akkurat borgerkrig...? Anonymous poster hash: 701aa...c34 Vet du egentlig hvem de var ute etter? Det er vell kjent at spesielt marokkanske menn herjer vilt og når politiet ikke kan gå inn for det er for farlig tar til slutt folk egne saker i hendene. Det er media som sier det er asylbarn. Hvis du har lest flyvebrevet som ble gitt ut så kan man på et vis forstå at det skjer slike ting. Selvfølgelig er det feil at vanlige folk går å gjør slike ting, men hva annet kan man vente når ikke myndighetene tar grep? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Jøss, du er VIRKELIG langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Er jeg? http://www.dagbladet.no/2016/01/26/nyheter/utenriks/sverige/innvandring/asylpolitikk/42891297/ Anonymous poster hash: 6be90...6ad Ja, det er du.Vigilantegrupper representerer ikke lov og rett, samfunnet eller ordensmakten. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Det har jeg ikke sagt heller? Jeg har sagt at det er det som skjer når ikke ordensmakten klarer å holde orden. La oss ta det litt på spissen. Du har en innbruddstyv i garasjen din. Du ringer som en god borger til politiet og informerer dem. De sier at du skal låse deg inne og så skal dem komme. Politiet kommer, men kan ikke gå ut av bilen for det er for farlig bestemmer dem seg for, og kjører videre. Etter flere netter med den samme tyven i garasjen ser du deg lei, du har ringt mange ganger, gjort som du skulle gjøre, men ikke fått hjelp. Denne gangen blir tyven litt mer tøff og prøver seg på å komme inn i selve huset ditt. Hva gjør du? Ringer du politiet som bare kjører til gårdsplassen og konstaterer med at det er for farlig, eller tar du saken i egne hender? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Tyvene her er tolvåringer uten omsorgspersoner. Skaff deg litt perspektiv. Du uttrykker støtte til disse gruppenes handlinger. Det ER langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Mange av disse "12-åringene" er i realiteter voksne menn. NEI, jeg støtter det IKKE. Jeg sier og mener at det er det som skjer. Og forstå hvorfor ting skjer betyr ikke at man støtter noe! Anonymous poster hash: 6be90...6ad Problemet er unger ned til ti år. Hvordan er de i realiteten voksne menn? De voksne mennene kler seg i balaklavaer for å leke borgervern. At unger ikke vet bedre kan man forstå. Å gi seg til å forstå kriminelle førtiåringer er noe annet. Anonymous poster hash: 701aa...c34
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #23 Skrevet 30. januar 2016 Det er jo litt spesielt at politiet instendig ber om at ofrene her skal anmelde, samtidig som de insisterer på å holde skjelt for offentligheten flere tusen voldsepisoder ved asylmottakene (http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Svensk-politi-har-skjult-flere-tusen-hendelser-pa-asylmottak-8336966.html). Sverige har mister all kontroll. Anonymous poster hash: cb076...637 Nei.Sverige har tatt på seg en kjempeutfordring, og konsekvensene er såvidt en parantes i statistikkene. Vigrid-svin som deg derimot, som hauser og hater og hauser og hater. Det ER et problem, men det er et problem vi har ordnet opp i før i samfunnet vårt.. Anonymous poster hash: 5ba89...f37 Må si du kaller folk for Vigrin-svin på jævlig tynt grunnlag! Du vet INGENTING om meg! Jeg er blandt de som har talt FOR at vi skal hjelpe flyktninger, og denne uken gikk jeg i demonstrasjonstoget FOR asylretten. Likevel mener jeg det svenske politiet skyter seg selv i foten år de bevisst holder tilbake informasjon om problemer ved asylmottakene og innvandringen generelt. Det er totalitært, og ikke noe som hører hjemme i et demokrati. Hvis du mener det gjør meg til en nazist så bør du ta en nøye kikk på dine egne holdninger. Anonymous poster hash: cb076...637
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #24 Skrevet 30. januar 2016 Borgerkrig i Sverige er farlig nært nå. Anonymous poster hash: 6be90...6ad Å denge småunger er vel ikke akkurat borgerkrig...? Anonymous poster hash: 701aa...c34 Vet du egentlig hvem de var ute etter? Det er vell kjent at spesielt marokkanske menn herjer vilt og når politiet ikke kan gå inn for det er for farlig tar til slutt folk egne saker i hendene. Det er media som sier det er asylbarn. Hvis du har lest flyvebrevet som ble gitt ut så kan man på et vis forstå at det skjer slike ting. Selvfølgelig er det feil at vanlige folk går å gjør slike ting, men hva annet kan man vente når ikke myndighetene tar grep? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Jøss, du er VIRKELIG langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Er jeg? http://www.dagbladet.no/2016/01/26/nyheter/utenriks/sverige/innvandring/asylpolitikk/42891297/ Anonymous poster hash: 6be90...6ad Ja, det er du.Vigilantegrupper representerer ikke lov og rett, samfunnet eller ordensmakten. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Det har jeg ikke sagt heller? Jeg har sagt at det er det som skjer når ikke ordensmakten klarer å holde orden. La oss ta det litt på spissen. Du har en innbruddstyv i garasjen din. Du ringer som en god borger til politiet og informerer dem. De sier at du skal låse deg inne og så skal dem komme. Politiet kommer, men kan ikke gå ut av bilen for det er for farlig bestemmer dem seg for, og kjører videre. Etter flere netter med den samme tyven i garasjen ser du deg lei, du har ringt mange ganger, gjort som du skulle gjøre, men ikke fått hjelp. Denne gangen blir tyven litt mer tøff og prøver seg på å komme inn i selve huset ditt. Hva gjør du? Ringer du politiet som bare kjører til gårdsplassen og konstaterer med at det er for farlig, eller tar du saken i egne hender? Anonymous poster hash: 6be90...6ad Tyvene her er tolvåringer uten omsorgspersoner. Skaff deg litt perspektiv. Du uttrykker støtte til disse gruppenes handlinger. Det ER langt ute. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Mange av disse "12-åringene" er i realiteter voksne menn. NEI, jeg støtter det IKKE. Jeg sier og mener at det er det som skjer. Og forstå hvorfor ting skjer betyr ikke at man støtter noe! Anonymous poster hash: 6be90...6ad Problemet er unger ned til ti år. Hvordan er de i realiteten voksne menn? De voksne mennene kler seg i balaklavaer for å leke borgervern. At unger ikke vet bedre kan man forstå. Å gi seg til å forstå kriminelle førtiåringer er noe annet. Anonymous poster hash: 701aa...c34 Mange oppgir feil alder slik at de skal få opphold. Tror du politiet er redde for en gjeng med 10-åringer? Tror du 10-åringer løper i store gjenger å voldtar? Anonymous poster hash: 6be90...6ad
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #25 Skrevet 30. januar 2016 Utaknemlige folk. Send dem hjem, men fytti så hotte de politifolka var. Må ha en fetish for uniform, hjelmer og makt for det ble fokuset mitt på filmen haha Anonymous poster hash: a1180...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå