Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 https://www.net-a-porter.com/no/en/product/665256 👰🏼😍 Anonymous poster hash: c33df...fb3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Nei. Anonymous poster hash: cf990...84a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Ikke i det hele tatt. I mine øyne. Jeg likte ikke de gjennomsiktige blondene i dette mønsteret- ble litt "horete" i mine øyne. Anonymous poster hash: 62de5...302
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 Auda Anonymous poster hash: 1910e...1a5
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Nei, absolutt ikke. Anonymous poster hash: a2e65...d0a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #6 Skrevet 30. januar 2016 Nei. Feil farge, feil snitt og for masse gjennomsiktig blonde, synes jeg. Anonymous poster hash: 691ae...170
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. januar 2016 #7 Skrevet 30. januar 2016 Nei jeg likte den ikke noe særlig.
smurfis Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 Nei, jeg får klaustrofobi av å tenke på de armene. Ikke min smak. Men, smaken er jo som vi alle vet som baken og godt er det. Om du synes den er verdens fineste så er den jo det for deg :-)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #11 Skrevet 30. januar 2016 Ikke min smak i det hele tatt. Beklager. Anonymous poster hash: 3f4ca...0c5
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #13 Skrevet 30. januar 2016 Neppe. Og har du ikke kroppsfasongen til prøvedukka vil du sannsynligvis se ut som ei tønne... Anonymous poster hash: ff3cf...d60
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #14 Skrevet 30. januar 2016 Kjedelig kjole Anonymous poster hash: db406...be2
Dr. Fyll Skrevet 30. januar 2016 #15 Skrevet 30. januar 2016 For tenåringsgutter, kanskje. En kan jo ikke ha en anelse pupp engang i den kjolen der. Eller hofter.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #16 Skrevet 30. januar 2016 Den var mer ordinær sommerkjole for min del, ingen brudekjole. Kjedelig. Anonymous poster hash: d7d08...4de
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #17 Skrevet 30. januar 2016 Ikke fin Anonymous poster hash: 2a553...1d6
Ladyofheflowers Skrevet 30. januar 2016 #19 Skrevet 30. januar 2016 Jeg syns Angelina Jolies kjole var verdens vakreste. Faktisk første brudekjole jeg har blitt slått ut av.. Men det er grunnet sløret. Helt fantastisk og rørende http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2740266/Angelina-Jolie-sports-custom-bridal-gown-featuring-childrens-colourful-artwork-kisses-new-husband-Brad-Pitt-pictures-wedding.html
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #20 Skrevet 30. januar 2016 Absolutt ikke. Anonymous poster hash: be58f...fdf
magica fra tryll Skrevet 30. januar 2016 #21 Skrevet 30. januar 2016 Jeg synes den var pen, om man er veldig slank og høy. Men verdens peneste er kanskje å ta i...??
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #23 Skrevet 30. januar 2016 https://www.net-a-porter.com/no/en/product/665256 Anonymous poster hash: c33df...fb3 Den er veldig pen, men syntes den var finere uten modellen inni. Når hun hadde det på ble det klart at det er gjennomsiktige områder på den, og det likte jeg ikke. Hadde vært mye finere dersom det hadde vært hvitt stoff bak blondene. Likte heller ikke slik den ser ut i ryggen. Men fasongen er nydelig. Anonymous poster hash: 81a5f...dbe
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #24 Skrevet 30. januar 2016 Grusom kjedelig Anonymous poster hash: ca4a2...600
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #25 Skrevet 30. januar 2016 Nei. Alt, alt for gjennomsiktig i blondene Anonymous poster hash: 13bf2...5cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå