Gå til innhold

Er dette verdens vakreste brudekjole?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

 

Anonymous poster hash: cf990...84a

Skrevet

Ikke i det hele tatt. I mine øyne.

 

Jeg likte ikke de gjennomsiktige blondene i dette mønsteret- ble litt "horete" i mine øyne.

 



Anonymous poster hash: 62de5...302
Skrevet

Auda :legrine:



Anonymous poster hash: 1910e...1a5
Skrevet

Nei, absolutt ikke.

 

Anonymous poster hash: a2e65...d0a

Skrevet

Nei. Feil farge, feil snitt og for masse gjennomsiktig blonde, synes jeg.



Anonymous poster hash: 691ae...170
Skrevet

Nei jeg likte den ikke noe særlig.

Skrevet

Nei, jeg får klaustrofobi av å tenke på de armene. Ikke min smak. Men, smaken er jo som vi alle vet som baken og godt er det. Om du synes den er verdens fineste så er den jo det for deg :-)

Skrevet

Ikke min smak i det hele tatt. Beklager.

 

Anonymous poster hash: 3f4ca...0c5

Skrevet

Neppe.

Og har du ikke kroppsfasongen til prøvedukka vil du sannsynligvis se ut som ei tønne...

 

Anonymous poster hash: ff3cf...d60

Skrevet

Kjedelig kjole

 

Anonymous poster hash: db406...be2

Skrevet

For tenåringsgutter, kanskje. En kan jo ikke ha en anelse pupp engang i den kjolen der. Eller hofter.

Skrevet

Den var mer ordinær sommerkjole for min del, ingen brudekjole. Kjedelig.

 

Anonymous poster hash: d7d08...4de

Skrevet

Ikke fin

 

Anonymous poster hash: 2a553...1d6

Skrevet

Absolutt ikke.

 

Anonymous poster hash: be58f...fdf

Skrevet

Jeg synes den var pen, om man er veldig slank og høy. Men verdens peneste er kanskje å ta i...??

Skrevet

https://www.net-a-porter.com/no/en/product/665256

 

 

 

Anonymous poster hash: c33df...fb3

 

 

Den er veldig pen, men syntes den var finere uten modellen inni. Når hun hadde det på ble det klart at det er gjennomsiktige områder på den, og det likte jeg ikke. Hadde vært mye finere dersom det hadde vært hvitt stoff bak blondene. Likte heller ikke slik den ser ut i ryggen. Men fasongen er nydelig.

 

Anonymous poster hash: 81a5f...dbe

Skrevet

Grusom kjedelig

 

Anonymous poster hash: ca4a2...600

Skrevet

Nei.

 

Alt, alt for gjennomsiktig i blondene



Anonymous poster hash: 13bf2...5cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...