Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 På innstillinger så har jeg sikkerhetskopiert. Kan jeg sette sim kort i ny iPhone? Anonymous poster hash: 6da45...30f
februarprins2013 Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Nei, gikk ikke på min i alle fall
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Ja, SIM-kortet påvirker ikke innholdet i telefonen. I overskriften spør du om å bytte telefon, det kan du også. Men full sikkerhetskopi får du vel bare via iTunes på PC, og da velger du enkelt å sette opp etter sikkerhetskopi.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 For noen tøvsvar du får. Om du har sikkerhetskopiert til iCloud er det bare å bytte telefon og velge å laste ned kopi fra sikkerhetskopi når du starter den nye. Innholdet på den gamle blir liggende både på telefonen i i iCloud til du sletter det. Den nye telefonen får alle apper, kontakter, meldinger, innstillinger osv. Anonymous poster hash: 4c083...3e4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Men nå har jeg fått nytt sim kort og. Om jeg setter i kortet på ny Tlf, hva skjer med denne jeg har på nå ? Anonymous poster hash: 6da45...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå