Gå til innhold

Yess ! Så fornøyd nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er samboer med verdens mest fornuftige mann, rent økonomisk.  Jeg er ikke akkurat shoppaholic selv, men liker å ha det fint rundt meg.

Vi har alltid kjøpt rimelige møbler, gjerne på finn som vi har pusset opp. Greit det.

Sofaen kjøpte vi ny, men da en veldig rimelig modell. Dessverre er kvaliteten også så der, så ryggputene ble fort veldig sammensunkne og stygge. 

Spisestuen er 10 år gammel, og mørk og "tung" Jeg har alltid hatet de stolene, tunge, for høye og ikke noe gode. 

Nå har han gått med på en makeover i stua, hvor vi tar opp ekstra lån og bare får det gjort. Kle veggene på nytt, ordentlig listing og ny både sofa og spisestue. Herlig !!!! Og nå kjøper vi det vi virkelig har lyst på, ikke det som er billig og helt greit. 

Kjenner jeg gleder meg til å få det litt lysere og lettere her inne nå.  

Vi har nåde hus og ganske ny hytte - og kun 600 000 i samlet lån så jeg føler vi kan være litt "crazy" å ta opp nytt lån til noe så ufornuftig som nye møbler og litt oppussing etter så mange år.

Noen tips til spisestue i lys, lett /skandinavisk stil  som man ikke blir lei?  

Anonymous poster hash: cf024...90c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skovby bord! Jeg har et slikt som passer til 6 personer, drar enkelt ut, putter oppi 6 klaffer og har plutselig plass til nærmere 25-30 stykker!

Anonymous poster hash: d1aff...4f6

Skrevet

Hvilken modell har du?

Jeg har såvidt kikket på #11

Har du tilhørende skovby stoler?

Anonymous poster hash: cf024...90c

Skrevet

Jeg ønsker meg sm27.....

Anonymous poster hash: 5d3d4...81e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...