Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Vi er fire søsken. En av søstrene mine er jeg veldig tett med. Brødrene mine går jeg helt fint med, vi er gode venner, hjelper hverandre når det trengs, men ser ikke hverandre mer en max en gang i mnd. På mandag fikk jeg en tlf fra min ene bror om ungene hans kunne sove her fra fredag til lørdag (han har fire og det har jeg også). De savnet nemlig søskenbarna sine og de skulle ha noen folk på middag så det passet dårlig med overnatting hos dem. Greit nok det, men mine barn skulle alle sove borte den natta (har ALDRI skjedd før uten at vi har hatt spesielle planer), så jeg sa at om det blei krise og det ikke ordnet seg på annet vis, fikk han heller ringe tilbake. I dag leser jeg på fb statusen til ei av ssvigerinnene mine: Tusen takk for en fantastisk kveld. Dere er de fineste folka jeg vet om og neste gang er det vi som inviterer inn. Og hvem er tagget? Joda, alle søskene mine med partnere! Utrolig lei meg jeg nå 😯 Anonymous poster hash: abc13...3c4
Fandens Oldemor Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Hæ? Og ingen av de tre søsknene eller partnere har reagert på at dere ble holdt utenfor?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Så utrolig dårlig gjort 😔😔😔 Ble lei meg på dine vegne nå! Anonymous poster hash: fdfb6...244
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 Si ifra!! Anonymous poster hash: ab252...d27
Sheriff Callie Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Der hadde jeg ikke klart å holde meg for god til å svare på statusen 😳 Stakkars..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #7 Skrevet 30. januar 2016 Oi... jeg ville spurt alle om hvorfor dere ble holdt utenfor! Sånt går ikke an. Søsken eller ei,sånne folk hadde jeg glatt kuttet ut. Anonymous poster hash: 20a67...ce6
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #8 Skrevet 30. januar 2016 Fy faen, sånt gjør man bare ikke! Anonymous poster hash: f66fa...064
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 Jeg er veldig tett med med mine søstre og hadde nok spurt direkte om hvorfor vi var holdt utenfor. Skjønner du ble lei deg, men spør søsteren din direkte. Kanskje det er noen misforståelse, selv om at det høres ut som broren din i alle fall bar klar over at dere ikke var inviterte. Mine to tanter ble uvenner etter en misforståelse, og det ble vondt og vanskelig for hele familien. Så spør søsteren din før dere blir uvenner. Anonymous poster hash: c1098...6a5
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #10 Skrevet 30. januar 2016 Lurte en liten stund på om jeg overreagerte her, men da gjør jeg tydeligvis ikke det. ... Kommer ikke til å kutte de ut slik noen her foreslår. Har ALDRI opplevd sånt før, vi har som sagt i utgangspunktet et greit forhold, så får prøve å komme over dette. Har nå skrive ett kommentar på fb - statusen : "Det hørtes veldig hyggelig ut. Dumt at vi ikke viste om det, hadde nemlig barnefri i går 😊." Kommer uansett til å snakke med søsteren min om dette, vi er veldig tette, bestevenner, så føler meg trygg nok til å ta det med henne. Anonymous poster hash: abc13...3c4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #11 Skrevet 30. januar 2016 Lurte en liten stund på om jeg overreagerte her, men da gjør jeg tydeligvis ikke det. ... Kommer ikke til å kutte de ut slik noen her foreslår. Har ALDRI opplevd sånt før, vi har som sagt i utgangspunktet et greit forhold, så får prøve å komme over dette. Har nå skrive ett kommentar på fb - statusen : "Det hørtes veldig hyggelig ut. Dumt at vi ikke viste om det, hadde nemlig barnefri i går ." Kommer uansett til å snakke med søsteren min om dette, vi er veldig tette, bestevenner, så føler meg trygg nok til å ta det med henne. Anonymous poster hash: abc13...3c4 Oppdater oss om hva de svarer da, ble veldig nysgjerrig på hva forklaringen kan være.... kan ikke tenke meg noen forklaring som er god nok for dette. Anonymous poster hash: f66fa...064
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #12 Skrevet 30. januar 2016 Fått kommentar på statusen? Anonymous poster hash: 0e884...5f3
Fandens Oldemor Skrevet 30. januar 2016 #13 Skrevet 30. januar 2016 Lurte en liten stund på om jeg overreagerte her, men da gjør jeg tydeligvis ikke det. ... Kommer ikke til å kutte de ut slik noen her foreslår. Har ALDRI opplevd sånt før, vi har som sagt i utgangspunktet et greit forhold, så får prøve å komme over dette. Har nå skrive ett kommentar på fb - statusen : "Det hørtes veldig hyggelig ut. Dumt at vi ikke viste om det, hadde nemlig barnefri i går 😊." Kommer uansett til å snakke med søsteren min om dette, vi er veldig tette, bestevenner, så føler meg trygg nok til å ta det med henne. Anonymous poster hash: abc13...3c4 Da burde jo helt klart hun ha stått opp på dine vegne.
nasse nøffen Skrevet 30. januar 2016 #14 Skrevet 30. januar 2016 Du kan umulig ha et godt forhold til hverken din søster eller brødre siden dette er mulig. Selv om du ønsker å tro det...De spør DEG om å være barnepike, fordi alle skal til de... Nei her er det noe rart!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #15 Skrevet 30. januar 2016 Feirer du rundt år snart? Kan det være de planlegger noe stort for deg? Anonymous poster hash: 0e884...5f3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #16 Skrevet 30. januar 2016 Feirer du rundt år snart? Kan det være de planlegger noe stort for deg? Anonymous poster hash: 0e884...5f3 Du har helt rett 😆😆😆! Ringte søstra mi og hun måtte rett og slett fortelle meg hva som var på gang fordi jeg var så lei meg. Vet ikke helt hva og heller ikke når, men de planlegger noe hyggelig for meg. Det lønner seg å prate med folk! Så utrolig letta nå og glad nå 🙌🙌. Hi Anonymous poster hash: abc13...3c4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #17 Skrevet 30. januar 2016 Da vil jeg si det var idiotisk av din svigerinne å skrive om sammenkomsten på Facebook. Anonymous poster hash: 20a67...ce6
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #18 Skrevet 30. januar 2016 Feirer du rundt år snart? Kan det være de planlegger noe stort for deg? Anonymous poster hash: 0e884...5f3 Du har helt rett 😆😆😆! Ringte søstra mi og hun måtte rett og slett fortelle meg hva som var på gang fordi jeg var så lei meg. Vet ikke helt hva og heller ikke når, men de planlegger noe hyggelig for meg. Det lønner seg å prate med folk! Så utrolig letta nå og glad nå 🙌🙌. Hi Anonymous poster hash: abc13...3c4 Fryktelig korttenkt av svigerinna di å poste et sånnt innlegg på Facebook, da! Skulle nesten tro at hun prøvde å såre deg/ødelegge overraskelsen med vilje? 😳 Anonymous poster hash: f4a8d...798
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #19 Skrevet 30. januar 2016 Ja, det var dumt av henne, men jeg er ganske så sikker på at hun rett og slett ikke tenkte lengre. Hyggelig dame og vi har ikke noe usnakket, så hun var nok rett og slett litt ubetenksom. Hi Anonymous poster hash: abc13...3c4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #20 Skrevet 30. januar 2016 Feirer du rundt år snart? Kan det være de planlegger noe stort for deg? Anonymous poster hash: 0e884...5f3 Du har helt rett 😆😆😆! Ringte søstra mi og hun måtte rett og slett fortelle meg hva som var på gang fordi jeg var så lei meg. Vet ikke helt hva og heller ikke når, men de planlegger noe hyggelig for meg. Det lønner seg å prate med folk! Så utrolig letta nå og glad nå 🙌🙌. Hi Anonymous poster hash: abc13...3c4 Så godt å høre, tanken slo meg da jeg leste dette☺ Anonymous poster hash: 0e884...5f3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #21 Skrevet 30. januar 2016 Feirer du rundt år snart? Kan det være de planlegger noe stort for deg? Anonymous poster hash: 0e884...5f3 Du har helt rett 😆😆😆! Ringte søstra mi og hun måtte rett og slett fortelle meg hva som var på gang fordi jeg var så lei meg. Vet ikke helt hva og heller ikke når, men de planlegger noe hyggelig for meg. Det lønner seg å prate med folk! Så utrolig letta nå og glad nå 🙌🙌. Hi Anonymous poster hash: abc13...3c4 Fryktelig korttenkt av svigerinna di å poste et sånnt innlegg på Facebook, da!Skulle nesten tro at hun prøvde å såre deg/ødelegge overraskelsen med vilje? 😳 Anonymous poster hash: f4a8d...798 Dårlige sosiale antenner og FB-hore var det første jeg tenkte. Godt det bare var det, HI!! Du har fantastiske søsken!! ❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: b2682...d94
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #22 Skrevet 30. januar 2016 Gratulerer med fine søsken!! 😉 du er heldig 😀 Anonymous poster hash: e0ede...bb4
Sheriff Callie Skrevet 30. januar 2016 #23 Skrevet 30. januar 2016 Herregud for en korttenkt svigerinne 😂
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #24 Skrevet 30. januar 2016 Ble veldig lettet på dine vegner nå! Korttenkt svigerinne, men shit happens! Anonymous poster hash: 41d41...b4b
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #25 Skrevet 30. januar 2016 Det var sikkert bare din søster som fikk dårlig samvittighet og fant på noe der og da Anonymous poster hash: e8de1...b7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå