Steget Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 hadde juniordyne fra 3-5 år, og så fikk hun voksendyne da hun ble fem. ønsket seg det veldig! det går fint, sengen er 160 cm.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Voksendyne. Synes junior blir veldig lite i en sånn seng.... føler at jeg liksom ikke får pakket inn barnet. Men det kommer jo også litt an på barnets alder da. Anonymous poster hash: dceda...f86
Tjofsen Skrevet 30. januar 2016 #7 Skrevet 30. januar 2016 Voksendyne. Har ikke brukt juniordyne siden hun lå i sprinkelsenga.
Gemini77 Skrevet 30. januar 2016 #8 Skrevet 30. januar 2016 Voksendyne etter at de sluttet med sprinkelseng.
SuperFries Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 Voksendyne. De andre blir for små, og de blir lett liggende uten dynen dermed blir kalde.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #10 Skrevet 30. januar 2016 Voksendyne. Har aldri brukt juniordyne. Hadde en vogndyne, en til sprinkelsenga også voksen, junior hoppet vi over. Anonymous poster hash: 9d050...962
februarprins2013 Skrevet 30. januar 2016 #11 Skrevet 30. januar 2016 Junior seng og junior dyne skal brukes til han vokser ut av den snart 3 år og synes ikke han har behov for voksendyne
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #12 Skrevet 30. januar 2016 Jeg hadde voksendyne til førstemann og valgte junior nå til neste. Synes dyna tok så stor plass i senga. Minste er også lita så vil nok passe henne ei god stund. Anonymous poster hash: efb23...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå