Gå til innhold

Juniorseng. Juniordyne eller voksendyne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juniordyne! Voksendyne blir alt for stort

Skrevet

hadde juniordyne fra 3-5 år, og så fikk hun voksendyne da hun ble fem. ønsket seg det veldig! det går fint, sengen er 160 cm.

Skrevet

Voksendyne.

 

Synes junior blir veldig lite i en sånn seng.... føler at jeg liksom ikke får pakket inn barnet. Men det kommer jo også litt an på barnets alder da.



Anonymous poster hash: dceda...f86
Skrevet

Voksendyne. Går helt fint! 😊

Skrevet

Voksendyne. Har ikke brukt juniordyne siden hun lå i sprinkelsenga.

Skrevet

Voksendyne etter at de sluttet med sprinkelseng.

Skrevet

Voksendyne. De andre blir for små, og de blir lett liggende uten dynen dermed blir kalde.

Skrevet

Voksendyne.

 

Har aldri brukt juniordyne.

 

Hadde en vogndyne, en til sprinkelsenga også voksen, junior hoppet vi over.



Anonymous poster hash: 9d050...962
Skrevet

Junior seng og junior dyne :) skal brukes til han vokser ut av den :) snart 3 år og synes ikke han har behov for voksendyne

Skrevet

Jeg hadde voksendyne til førstemann og valgte junior nå til neste. Synes dyna tok så stor plass i senga. Minste er også lita så vil nok passe henne ei god stund.

 

Anonymous poster hash: efb23...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...