Gå til innhold

Hvilke navn liker dere best ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke kjønn, men har liste til begge😉 Frida, ida, Synne, Mina og Eva. Olav, Elias, Ulrik, Aleksander.

 

Anonymous poster hash: c788a...1eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olav, Ulrik og Eva

 

Anonymous poster hash: 32236...811

Skrevet

Hvilke jeg liker av de du har listet opp?

Jente: Synne og Ida.

Gutt: Olav og Aleksander.

 

😊

Skrevet

Eva og Olav

 

Anonymous poster hash: c5448...0e7

Skrevet

Frida, Ida og Aleksander

 

Anonymous poster hash: 39157...30b

Skrevet

Synne, Mina og Olav liker jeg best av disse:)

 

Anonymous poster hash: 0f65a...ea1

Skrevet

Liker best Synne og Frida, Ulrik og Olav.

 

Alle disse kunne jeg brukt selv.

 

Anonymous poster hash: a2cb0...3eb

Skrevet

Åh, jeg har kanskje en liten Mina i magen! Liker Aleksander også!

 

Anonymous poster hash: 3e80c...951

Skrevet

Kunne brukt alle guttenavnene unntatt Elias selv, men ingen av jentenavnene. Pene navn altså, men kjenner veldig mange som har alle de navnene.

Skrevet (endret)

Eva,Frida og Elias nydelige navn :) liker også Aleksander godt,ikke noe imot ida og mina,men de andre liker jeg ikke.

Endret av Blair Waldorf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...