Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Kamera, telefon, pc, discman, walkman osv (Har ryddet litt ) Anonymous poster hash: 042d1...1c4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Leverer på gjenvinning om det ikke er noe man kan gi til noen andre Anonymous poster hash: bb776...7ca
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 De vi ikke hadde mer bruk, la vi ut på kjøpe/ gi bort sider på FB. Resterende hev vi. Anonymous poster hash: fbef6...2de
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Leverer på gjenvinning om det ikke er noe man kan gi til noen andre Anonymous poster hash: bb776...7ca Leverer TIL, heter det kanskje Anonymous poster hash: bb776...7ca
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Samler opp batterier, "musikkavspillere" fra bursdagskort, innmaten i blinkesko (arvet, ville aldri kjøpt), digitale graviditetstester (arvet, ville aldri kjøpt), lyspærer, aerosolbeholdere (tørrsjampo/hårskum/hårspray), lyspærer, gammel elektronikk osv i en skuff, og tar med på avfallsdeponiet når det er fullt. Anonymous poster hash: 63dbe...aec
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #6 Skrevet 30. januar 2016 Takk for svar Noen flere? Anonymous poster hash: 042d1...1c4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #7 Skrevet 30. januar 2016 Det meste havner i kontaineren til Expert, siden de ligger nesten vegg i vegg med jobben min. Veldig greit å bare ta det med når det er noe, jeg er veldig dårlig til å sortere og kaste riktig om jeg ikke får kastet det med engang. Anonymous poster hash: 87f0c...4df
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #8 Skrevet 30. januar 2016 Alle som selger elektronikk plikter å ta imot gammel elektronikk for destruksjon/gjenvinning, så du kan levere det til nærmeste Expert, Elkjøp e.l. Jeg leverer det på fyllinga, samler opp i en eske på vaskerommet (batterier og div) også tar mannen det med når han skal på fyllinga (han er der et par-tre ganger i året) Anonymous poster hash: 1d193...bc2
Keiserpingvin Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 Samler i en eske fram til den er full og leverer i elektronikkcontainer.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #10 Skrevet 30. januar 2016 Alle som selger elektronikk plikter å ta imot gammel elektronikk for destruksjon/gjenvinning, så du kan levere det til nærmeste Expert, Elkjøp e.l. Jeg leverer det på fyllinga, samler opp i en eske på vaskerommet (batterier og div) også tar mannen det med når han skal på fyllinga (han er der et par-tre ganger i året) Anonymous poster hash: 1d193...bc2 Batterier kan jeg legge i søppelkassen her (har sånn med flere bokser), kanskje jeg kan legge småelektronikk der? Hi Anonymous poster hash: 042d1...1c4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #11 Skrevet 30. januar 2016 Alle som selger elektronikk plikter å ta imot gammel elektronikk for destruksjon/gjenvinning, så du kan levere det til nærmeste Expert, Elkjøp e.l. Jeg leverer det på fyllinga, samler opp i en eske på vaskerommet (batterier og div) også tar mannen det med når han skal på fyllinga (han er der et par-tre ganger i året) Anonymous poster hash: 1d193...bc2 Batterier kan jeg legge i søppelkassen her (har sånn med flere bokser), kanskje jeg kan legge småelektronikk der? Hi Anonymous poster hash: 042d1...1c4 Dette er nok litt forskjellig fra sted til sted, har du ikke fått en folder med opplysninger rundt søppelsorteringen? Både batterier og lyspærer er jo spesialavfall, akkurat som elektroniske duppedingser, men det er ikke sikkert de kan kastes på samme sted. Anonymous poster hash: 1d193...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå