Gå til innhold

Hvor lenge var du singel etter samlivsbruddet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang 3 mnd, andre ganger fortsatt alene etter snart 2 år.

Anonymous poster hash: 011b0...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er singel på 6. måneden nå. Kjennes ut som jeg vil ønske å være singel lenge!

Anonymous poster hash: 4a921...59f

Skrevet

Litt over 1 år, men var bare 23 og og vi hadde ingen barn. Vi var sammen fra jeg var 18 til jeg var 23 år.

Ble sammen med mannen min da jeg var 24 og er fremdeles sammen med han nå som jeg nærmer meg 42. Nå tenker jeg at om jeg skulle bli singel igjen har jeg ikke noe ønske om ny mann, da forblir jeg singel. 

Anonymous poster hash: a524f...dab
Skrevet

4 mnd..etter 12 år med barnefar.

Skrevet

Er på mitt 4. år faktisk!..Tiden har flydd og jeg har ikke egentlig hatt noe interesse av menn pga svært dårlig opplevelse med eksen. Men nå har jeg visst truffet en som har "omvendt" meg ;)

Anonymous poster hash: 48926...e58
Skrevet

Rundt 3 mnd. Hadde vært sammen i 8 år.

Anonymous poster hash: 7798c...2a5

Skrevet

9 år nå... Har ennå ikke truffet en som får hjertet mitt til å slå fortere.

Anonymous poster hash: 7e2b8...644
Skrevet

Singel i 2 år, men hadde mange dater og one nights😏 Møtte Mannen for 5 mnd siden😊

Anonymous poster hash: cd241...845

Skrevet

Nesten 1 år. Hadde ingen barn

Skrevet

5 år nå.

Men skal på date med en fantastisk mann imorra eneste negative siden er at han bare er 173 høy. Og vet ikke om det er deal breaker.håper ikke det. Prøver å omvende hjernen min fra de høye jeg alltid har gått for

Anonymous poster hash: ce20a...6fc

Skrevet

Brudd for litt over 2,5 år siden nå. Var sammen med BF i nesten 10 år. Fortsatt singel.

Datet litt, men brent meg 1 gang. Drittsekk.

Og har ikke funnet noen som gir meg det lille ekstra, som sommerfugler i magen osv. (bortsett fra drittsekken)

Anonymous poster hash: 12930...26d
Skrevet

Veldig kort tid. Dvs, kort tid etter eksen flyttet ut hvertfall. Jeg møtte nåværende samboer ca en mnd etter eksen flyttet ut. Jeg hadde ingen forventninger og skulle bare på en date "for å se hvordan det er". Det var full klaff!

Anonymous poster hash: 2969d...0d3
Skrevet

Fortsatt singel, nesten 2 år etter brudd. Datert en fyr i 4 mnd før han fant ut at jeg "hadde for mange barn". (jeg har to..)

Men, men. Hastverk er lastverk 😉 stresser ikke med det, stortrives med å bare være meg 😉

Anonymous poster hash: f41a9...8fc

Skrevet

Etter barnefar tok det litt over 1 år. Så var jeg sammen med den mannen i 2 år, vi bodde ikke sammen. Så tok det 3,5 år etter det. Så fant jeg meg kjæreste. Vi har bare vært sammen noen måneder da, men jeg har så sterke følelser, og han er en fantastisk mann. Så håper virkelig dette varer.

Anonymous poster hash: ad9ed...0ff
Skrevet

Etter min 1 samboer jeg fikk barn med: 6 mnd ca.. :-) hadde to kjærester som ikke varte lenge etter han før jeg traff samboeren min jeg er sammen med nå (og har et barn med)

Anonymous poster hash: 2a02f...19a

Skrevet

9 år.

Anonymous poster hash: dbd13...351

Skrevet

Er midt i år tre nå som singel etter et forhold/ekteskap som varte 16 år.

Har ingen planer om en ny pga ting som skjedde under samlivet vårt. Har endelig begynt å kunne puste og slappe litt av uten å være redd for at han plutselig skal stå i stua mi.

Anonymous poster hash: 12fb9...189

Skrevet

2 år.

Anonymous poster hash: c7e46...200

Skrevet

2 år.

Anonymous poster hash: c7e46...200

Skrevet

vert singel i 15mnd :) og nyter det enda, nå vil jeg priotere barnet mitt, jobb, venner, og familien ellers, så kommer den rette etterhvert :) 

Skrevet

Én måned.

Falt for en fantastisk snill mann like etter den stygge skilsmissen fra min veldig sinte (og sannsynligvis syke 😕) eksmann.

Anonymous poster hash: 18e76...ea9

Skrevet

Har ikke vært singel siden jeg var 12. Og det er jo litt trist...

Hatt forhold på hhv 2, 5 og nå 10 år

Anonymous poster hash: 1d40a...b89

Skrevet

Det var såvidt 3mnd tror jeg. Jeg som skulle være singel i mange år. Det samme skulle han jeg traff også.... Hoho. Nå har vi straks 10årsdag kom jeg på.

Anonymous poster hash: ff92b...1f9

Skrevet

Overlap, begge de siste forholdene. Helt tilfeldig og pga at jeg drøyer med å komme meg ut av dårlige forhold. Er gift nå da, på 8. året.

Anonymous poster hash: 2f49d...f29

Skrevet

Tja, 7-8 mnd etter bruddet med min eksmann traff jeg en mann jeg datet og hadde et av og på-forhold til i nesten to år. Vi var aldri offentlige kjærester, men vi ble veldig glad i hverandre, og de lengre periodene vi datet, datet vi kun hverandre (såvidt jeg vet...). Det ble aldri oss, jeg måtte bare kutte tvert til slutt, for han klarte aldri å binde seg 100 %. Umoden og var en som lette etter det perfekte (som han aldri fant, det er over 6 år siden nå, og han er ennå singel...). Var en periode etterhvert kjæreste med en veldig ålreit mann, men vi gjorde det slutt fordi vi begge merket at ett eller annet manglet.

Etter disse to forholdene (og litt smådating innimellom), traff jeg en fantastisk mann for ca 5 år siden. Vi er fremdeles sammen, bor sammenligne har en sønn sammen (pluss mine to fra før). Lykkelig❤️

Anonymous poster hash: 2f909...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...