Gå til innhold

kuldekrem og atopisk eksem


Anbefalte innlegg

Skrevet

De sa på "tv2 hjelper deg" i går at kuldekrem er totalt bortkastet, som f.eks merket Ceridal. Sønnen vår har atopisk eksem og en av de tingene som gir han eksem er nettopp kulde. Vi bruker derfor Ceridal og den har hjulpet hver vinter så han ikke får kuldeeksem, før vi begynte med den så fikk han eksem. Vi har prøvd andre andre kuldekremer men de var ikke like gode eller så tålte han de ikke. Glemmer vi å smøre han så får han eksem. Ergo nei kuldekrem er ikke alltid bortkastet.

 

Andre med barn med atopisk eksem med samme erfaring med kuldekrem?

 

Anonymous poster hash: da35c...43f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...