Gå til innhold

Hvordan berøres du av ekstremsæret "Tor"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Ringsaker i Hedmark og her er det kaos på veiene med trefall, såpeglatte veier og branner ellers har vi vært strømløse i nesten to timer.

Anonymous poster hash: 09fc6...1ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Bergen, her er det stille nå. Røsket litt en liten time, men det skjedde inne noe som fikk innvirkning oss.

Skrevet

Ikke verre enn at det var et styr med oppussing fordi strømmen gikk hele tiden.

Anonymous poster hash: 0438e...ebc

Skrevet

Det har blinket litt i lysene her, ellers har jeg ikke merket noe.

Anonymous poster hash: ea648...77d
Skrevet

Her har det gamle plommetreet velta :( Banker stygt på taket, så er redd for hva vi finner i morgen. Bor forresten på Sunnmøre.

Anonymous poster hash: 39f3f...d1b

Skrevet

Bergen her. Ble halv dag på jobb, og det har blåst mye. Men vi har strøm, det har ikke vært trafikkaos som vi har merket, og ingen av trærne i nærheten har veltet.

Anonymous poster hash: 41a53...996

Skrevet

Stavanger her, regner litt på vindusruten

Anonymous poster hash: 5851a...548

Skrevet

Uteboda vår har reist med alt innhold, parabolen er borte, noe på taket er løst, ei metallplate har slått inn sida på bilen. Trampolina til naboen har også landa på bilen vår, ett tre sperrer innkjørselen.

Mer vet jeg ikke.. Strømmen var borte i tre timer.

Likevel er ikke dette noe mot Dagmar!

Bor i Ålesund.

Anonymous poster hash: de983...d20

Skrevet

Uteboda vår har reist med alt innhold, parabolen er borte, noe på taket er løst, ei metallplate har slått inn sida på bilen. Trampolina til naboen har også landa på bilen vår, ett tre sperrer innkjørselen.

Bor i Ålesund.

Oi, jeg skjønner at jeg  bor på en heldig kant av landet

Anonymous poster hash: dbdbd...eb0

Skrevet

Vi venter. Bor i trøndelag.

Blåser og regner ute nå også, men ikke helt vilt enda..😵

Anonymous poster hash: de346...86f

Skrevet

Bor litt utenfor Bergen å her har det ikke vært verre enn at barn har lekt ute å voksne har gått på tur.

Jeg dristet meg faktisk til å gå til butikken med småen :P

Siden ca 15.00 så har lyset ofte blinket uten at det har ført til at vi har mistet strømmen.

Hører at det blåser en del enda men ikke på langt nær så mye som jeg hadde trodd.

Anonymous poster hash: e7d92...c9e
Skrevet

Bor i havgapet på trøndelagskysten. Foreløbig er det ikke noe å snakke om.

Anonymous poster hash: 87ab0...bec
Skrevet

Nær oslo og nær kyst. Rusker i huset og lysene blinker, noen trær har falt. Ikke dramatisk sammenlignet med dere vestpå, men dramatisk nok for oss. Tenker også brygga på familiehytta har fått slite litt (nær hvaler), der blåser de om kull rett som det er vinterstid, samme hvor solid man bygger.

Anonymous poster hash: 4c5a3...02d

Skrevet

Jeg bor i Ålesund og har ikke strøm, vært borte siden 21. Blåste helt vanvittig fra 20-23, men løyet litt nå. Vet ikke om det er noen ødeleggelser før det er dagslys.

Anonymous poster hash: d7721...351
Skrevet

Jeg bor i Ålesund og har ikke strøm, vært borte siden 21. Blåste helt vanvittig fra 20-23, men løyet litt nå. Vet ikke om det er noen ødeleggelser før det er dagslys.

Anonymous poster hash: d7721...351

Grøss...bor på nordmøre og har ventet i timevis nå...virker ikke så den er så ille...men bor i le😜

Anonymous poster hash: c1822...849

Skrevet

Bor på Ringerike, strømløs stort sett hele ettermiddagen og kvelden. Kraftige vindkast men ikke spesielt dårlig vær.

Anonymous poster hash: daede...cc2

Skrevet

Bor på Ringerike, strømløs stort sett hele ettermiddagen og kvelden. Kraftige vindkast men ikke spesielt dårlig vær.

Anonymous poster hash: daede...cc2

Bor og i Ringerike, her var strømmen borte en times tid. Men, bare 2 min kjøretur lenger bort har strømmen vært borte i flere timer.

Anonymous poster hash: 105d9...111

Skrevet

Hørt noen bilalarmer den siste timen. Bor sør for Trondheim. Blåser kraftig her nå.

Anonymous poster hash: 483e2...abc

Skrevet

Her har trær knukket og falt på hovedveien så den har blitt blokkert, mistet telefonforbindelsen (kunne ikke ringe eller sende SMS/MMS eller motta), høye bølger (bor nært havet) , MYE OG STERK VIND, lysene har blinket mye (men beholdt heldigvis strømmen), alle veilysene på hovedveien her har gått og huset har ristet som bare det... Kommer ikke på noe annet i farten :P (Sunnmøre)

Skrevet

Bor i Ålesund.

Men hadde naboen virkelig teampolina ute nå?

Anonymous poster hash: bd4c8...5fc

Skrevet

Bor i Ålesund.

Men hadde naboen virkelig teampolina ute nå?

Anonymous poster hash: bd4c8...5fc

Det hadde hun! Tjora fast med en "kjerringknute" 😡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...