Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Er det "lov" å si sånn? Det er jo litt skjønt når man kun har seg selv. Spiser hva man vil, er oppe så lenge man vil, sover så lenge man vil... puuuuuhhhhh..... Anonymous poster hash: 1e78e...ea0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Ja, jeg synes jeg har det beste fra to verdener. Jeg er trygg på at de har det trygt og fint hos pappan sin, og gleder meg til å se dem igjen men nyrer også å puste ut etter en intens uke med barn. Det må være lov ☺ Anonymous poster hash: 38163...474
Gemini77 Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Jada det er lov 😃 Jeg nøt det litt i starten da jeg var ekstremt sliten med 2 små barn som jeg hadde leverer og hentet hver eneste dag i mange år. Plutselig kunne jeg komme hjem og slenge meg på sofaen klokka 17. 😊 Nå har jeg gjort det i 3 år og barna er straks 8 og 10 så nå vil jeg bare ha de hele tiden. Er lei tiden alene. Selvfølgelig kan jeg nyte en ettermiddag alene og en helg alene men hadde nå ønsket at vi enten var sammen (på tross for utroskap) eller at jeg hadde de mer.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Ja, jeg synes jeg har det beste fra to verdener. Jeg er trygg på at de har det trygt og fint hos pappan sin, og gleder meg til å se dem igjen men nyrer også å puste ut etter en intens uke med barn. Det må være lov ☺ Anonymous poster hash: 38163...474 Ah... stearinlys er på her, støvsuget, vasket, ryddet... ferdigpizza i ovnen, pepsi max i glasset Men, ungene da... de har og en fantastisk pappa!!! Håper de takler denne ordningen Anonymous poster hash: 53d0d...ecb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Heldig dere er som har en flott pappa til barna. Anonymous poster hash: 528cb...3ee
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 Ja, den tiden nytes barnet mitt har det kjempefint hos pappaen, og siden jeg er nygift så er den tiden uten barn verdifull Anonymous poster hash: a919c...585
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Bruker "fritiden" på å ta unna alt av husarbeid slik at det er minst mulig husarbeid når ungene er her. Kan bruke mest mulig tid på dem MEN det tar jo ikke en hel uke, så resten av tiden blir brukt til alt jeg har lyst til Anonymous poster hash: fb541...828
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 50/50 er KUN for foreldrenes egoisme. For ingen vil gi de fra seg. Uansett. Anonymous poster hash: ec283...b73
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #9 Skrevet 29. januar 2016 Jeg nyter mye av tiden... helt til jeg begynner å bekymre meg for om barnet mitt savner meg eller om pappaen husker på forskjellige ting osv. Så må jeg sende en melding: "Har xxx det bra? Husk ditt og datt." og få svar på det før jeg klarer å slappe av igjen. Faren er heldigvis tålmodig og ler litt av meg i stedet for å bli fornærmet eller noe. Anonymous poster hash: a03ba...1e6
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #10 Skrevet 29. januar 2016 50/50 er KUN for foreldrenes egoisme. For ingen vil gi de fra seg. Uansett. Anonymous poster hash: ec283...b73 Hi Her. Man er jo like glad i de... Så vanskelig, for begge vil jo ha de mest... må jo møtes på halvveien... Jeg nyter fritiden her, men MÅ ha de igjen på mandag Anonymous poster hash: 53d0d...ecb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #11 Skrevet 29. januar 2016 Nei....jeg nyter det ikke. Jeg får kun se barna to uker i måneden. Jeg vil se barna mine HVER dag. Anonymous poster hash: 599de...5ab
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #12 Skrevet 29. januar 2016 Ja, nå gjør jeg det! Har levd med denne ordningen i 5-6 år nå. I begynnelsen var det vondt og vanskelig, men nå er jeg så inngrodd i denne måten at jeg liker å ha det slik. Har vel blitt vant til det. Når min "friuke" nærmer seg slutten er jeg veldig klar for å få henne hjem igjen da, så føler en uke er litt for lenge. Jeg vet hun har det fint hos far, og vi har innimellom samtaler om hvordan hun har det, og hun velger alltid å fortsette denne ordningen Men jeg ser for meg at hun om noen år velger å være mer her, da hun må dele rom med lillebror hos far, og hvilken tenåring vil det? Men det tar vi etterhvert Anonymous poster hash: 8f1ba...6c8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #13 Skrevet 29. januar 2016 Ja, gjorde det. Flyttet på hybel annenhver uke, slik at barna kunne bo fast, og det var som å bo på hotell. Ingen som roter! Sover så lenge jeg vil i en deilig seng ALENE. Spiser lang, god frokost i stillhet, drikker kaffe, løper meg en tur, går alene på kino, ut med venninner som overnatter på sovesofaen, tur i solen med take-awaykaffe osv. Var som 20-årene jeg aldri fikk, eller i det minste hadde vett på å nyte. Men, nå har jeg kjæreste og er gravid, så nå er det slutt på moroa. Anonymous poster hash: ff599...8e1
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #14 Skrevet 29. januar 2016 Ja, gjorde det. Flyttet på hybel annenhver uke, slik at barna kunne bo fast, og det var som å bo på hotell. Ingen som roter! Sover så lenge jeg vil i en deilig seng ALENE. Spiser lang, god frokost i stillhet, drikker kaffe, løper meg en tur, går alene på kino, ut med venninner som overnatter på sovesofaen, tur i solen med take-awaykaffe osv. Var som 20-årene jeg aldri fikk, eller i det minste hadde vett på å nyte. Men, nå har jeg kjæreste og er gravid, så nå er det slutt på moroa. Anonymous poster hash: ff599...8e1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #15 Skrevet 30. januar 2016 Fatter ikke at noen synes det er greit, eller deilig? Barna ser du så mye mindre.... Anonymous poster hash: ac2bf...63c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #16 Skrevet 30. januar 2016 Huff, jeg syns så synd på barna som må flytte annenhver uke. Umenneskelig. Vi hadde nok svelget 100 kameler og bestemt oss for at barnet skulle bo fast til en av oss, og helger, og ferier hos den andre. Ville stillt opp på treninger og fritidsaktiviteter. Ville selvfølgelig gjort alt for å bevare forholdet først. Skulle gjort alt for det beste for barnet. Det er ihvertfall ikke 50/50( det er det beste for foreldrene) Anonymous poster hash: bfd71...e59
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #17 Skrevet 30. januar 2016 Jada det er lov 😃 Jeg nøt det litt i starten da jeg var ekstremt sliten med 2 små barn som jeg hadde leverer og hentet hver eneste dag i mange år. Plutselig kunne jeg komme hjem og slenge meg på sofaen klokka 17. 😊 Nå har jeg gjort det i 3 år og barna er straks 8 og 10 så nå vil jeg bare ha de hele tiden. Er lei tiden alene. Selvfølgelig kan jeg nyte en ettermiddag alene og en helg alene men hadde nå ønsket at vi enten var sammen (på tross for utroskap) eller at jeg hadde de mer. Hadde du ønsket eksen tilbake? Anonymous poster hash: 04790...389
Gemini77 Skrevet 30. januar 2016 #18 Skrevet 30. januar 2016 Jada det er lov 😃 Jeg nøt det litt i starten da jeg var ekstremt sliten med 2 små barn som jeg hadde leverer og hentet hver eneste dag i mange år. Plutselig kunne jeg komme hjem og slenge meg på sofaen klokka 17. 😊 Nå har jeg gjort det i 3 år og barna er straks 8 og 10 så nå vil jeg bare ha de hele tiden. Er lei tiden alene. Selvfølgelig kan jeg nyte en ettermiddag alene og en helg alene men hadde nå ønsket at vi enten var sammen (på tross for utroskap) eller at jeg hadde de mer. Hadde du ønsket eksen tilbake? Anonymous poster hash: 04790...389 Jeg er i et nytt forhold og det er også eksen så det er nok ingen realitet. Men vi har et veldig godt vennskap og samarbeid og vinder barna mye selv de ukene vi inkke har de. Jeg og mannen skal ikke ha barn sammen men jeg vet at eksem sin dame ønsker seg barn da hun ikke har noen. Merker en sjalusi og litt panikk i forhold til at det aldri vil bli oss igjen hvis de får barn. Det blir den endelige spikeren i kista. Selv om vi har harmoniske og fornøyde barn og med et godt og fint samarbeid så ønsker jeg selvfølgelig "kjernefamilien". Og jeg savner han på en måte. Alt var enklere da jeg var sammen med han.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #19 Skrevet 30. januar 2016 Huff, jeg syns så synd på barna som må flytte annenhver uke. Umenneskelig. Vi hadde nok svelget 100 kameler og bestemt oss for at barnet skulle bo fast til en av oss, og helger, og ferier hos den andre. Ville stillt opp på treninger og fritidsaktiviteter. Ville selvfølgelig gjort alt for å bevare forholdet først. Skulle gjort alt for det beste for barnet. Det er ihvertfall ikke 50/50( det er det beste for foreldrene) Anonymous poster hash: bfd71...e59 Barna mine bor fast, der de alltid har bodd, far og jeg flytter frem og tilbake. Noe annet enn 50/50 hadde aldri gått, for de hadde savnet den foreldren de så minst altfor mye. I sommerferien er 3 uker med én forelder for lenge, da gråter de av savn. Anonymous poster hash: ff599...8e1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #20 Skrevet 30. januar 2016 50/50 er KUN for foreldrenes egoisme. For ingen vil gi de fra seg. Uansett. Anonymous poster hash: ec283...b73 JEG kunne godt la pappaen ha hovedomsorgen, så kunne jeg hatt annenhver helg, men det nekter barna å gå med på. Så den "teorien" der kan du bare la ligge. Antar du ikke har noen studie å slå i bordet med, bare hva "du har hørt". Anonymous poster hash: ff599...8e1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #21 Skrevet 30. januar 2016 Fatter ikke at noen synes det er greit, eller deilig? Barna ser du så mye mindre.... Anonymous poster hash: ac2bf...63c Men når situasjonen er som den er, så er det da bedre å gjøre det beste ut av det enn å legge seg ned og grine? Anonymous poster hash: a03ba...1e6
Fandens Oldemor Skrevet 30. januar 2016 #22 Skrevet 30. januar 2016 Nei, jeg nyter ikke "fritiden". Og jeg synes "barnefri" er et horribelt ord.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #23 Skrevet 30. januar 2016 50/50 er KUN for foreldrenes egoisme. For ingen vil gi de fra seg. Uansett. Anonymous poster hash: ec283...b73 Dette var jeg hellig overbevist om også, så da det ble slutt ble avtalen at guttungen skulle være mest hos meg, og annenhver helg + en ettermiddag hos pappaen. Det gikk ikke så bra gitt. Gutten savna pappa for mye, og var fryktelig sint over ordningen. Det var like mye farting uansett, bare at helgene hos pappa gikk altfor fort. Nå har vi nesten 50/50 (en dag forskjell), og det går mye bedre! Gutten er mer harmonisk. Han ønsker seg helt lik fordeling, men det må vente en stund fordi far er nødt til å jobbe litt ekstra en kveld i uka for å få økonomien til å gå rundt. Det er ikke alltid at dette er foreldrenes egoisme. Når bruddet et et faktum, kan det føles best for barnet å ha lik tid med foreldrene sine! Anonymous poster hash: 67aff...201
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #24 Skrevet 30. januar 2016 Til spørsmålet: joda, jeg nyter alenetiden på en måte, men den har alltid en bismak. Jeg prøver å gjøre ting jeg ikke kan gjøre når jeg har barn, og får vel sånn sett det beste fra to verdener. Jeg har fått meg kjæreste nå, og jeg ser verdien av å ha tid for oss selv for å bli ordentlig kjent med hverandre. Men jeg savner guttungen da, og vil nok alltid ha en slags sorg over at ting ikke gikk som det skulle Anonymous poster hash: 67aff...201
Gemini77 Skrevet 30. januar 2016 #25 Skrevet 30. januar 2016 50/50 er KUN for foreldrenes egoisme. For ingen vil gi de fra seg. Uansett. Anonymous poster hash: ec283...b73 Dette var jeg hellig overbevist om også, så da det ble slutt ble avtalen at guttungen skulle være mest hos meg, og annenhver helg + en ettermiddag hos pappaen. Det gikk ikke så bra gitt. Gutten savna pappa for mye, og var fryktelig sint over ordningen. Det var like mye farting uansett, bare at helgene hos pappa gikk altfor fort. Nå har vi nesten 50/50 (en dag forskjell), og det går mye bedre! Gutten er mer harmonisk. Han ønsker seg helt lik fordeling, men det må vente en stund fordi far er nødt til å jobbe litt ekstra en kveld i uka for å få økonomien til å gå rundt. Det er ikke alltid at dette er foreldrenes egoisme. Når bruddet et et faktum, kan det føles best for barnet å ha lik tid med foreldrene sine! Anonymous poster hash: 67aff...201 Signerer denne.. Barna ønsker å også ha hverdager og rutine med pappaen sin, noe som også er kjempeviktig (sier også forskning) for forholdet mellom foreldre og barn. Barna ønsker ikke å ha det anderledes for de savner den andre for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå