Gå til innhold

Hvilke kaker er din spesialitet🎂🍰?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har en eller annen kake som ALLE liker og spør etter oppskrift på. Den som alltid står fast på bordet i sammenkomster og selskap.

Hva er din?

Min er en veldig god og saftig sjokoladekake.

Anonymous poster hash: d81ef...60f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er elendig på kaker. Pavlova er den einaste som er akseptabel.

Skrevet

Ostekaken min med gelelokk er ALLTID populær og venner/bekjente "bestiller" alltid den med meg til dåp/brylluper/osv :)

Skrevet

Tror jeg må si franske macroner og ostekaker.

Skrevet

Gulrotkake og red velvet

Skrevet

Jeg har en gulrotkake som stadig ønskes☺️

Skrevet

Foretrekker å lage gjærbakst, så bollene mine er veldig populære blant familie og venner :)

Men ellers har jeg en veldig god og saftig sjokoladekake med verdens beste, luftigste og lette sjokolade krem :)

Anonymous poster hash: bd1df...c0f

Skrevet

Bløtkake med hjemmebakt sukkerbrød er en selvfølge, den forventer folk å få servert når de kommer hit.

Ellers er jeg "kjent" for muffinsene jeg baker som barna elsker. Skjønner ikke helt hvorfor egentlig, for jeg baker bare vanlige lyse muffins etter oppskrift fra Ingrid Espelid sin rutete kokebok med sjokoladebiter i og pynter litt kunstferdig med melis og forskjellig kakepynt/strøssel. Men både voksne og barn forventer at disse muffinsene er med, bursdager, skoleavslutninger og div. de spør etter muffinsene mine ;)

Anonymous poster hash: 7c706...2d8
Skrevet

Foretrekker å lage gjærbakst, så bollene mine er veldig populære blant familie og venner :)

Men ellers har jeg en veldig god og saftig sjokoladekake med verdens beste, luftigste og lette sjokolade krem :)

Anonymous poster hash: bd1df...c0f

Oppskrift på sjokoladekake?

Anonymous poster hash: 9ac29...4a6

Skrevet

Devils Food cake.

Red Velvet cupcakes (som holder seg saftige i flere dager).

Franske makroner med sitronsmak.

Sarah Bernhard.

Anonymous poster hash: 120fe...4bf

Skrevet

Ostekake med gelelokk.

Anonymous poster hash: a1eda...5fa

Skrevet

Kan vel ikke ta æren for jeg følger jo bare noen andres oppskrift, men gulrotkaken fra R.O.O.M er en kake alle har skrytt av, både voksne og barn. (Oppskrift på detsoteliv.no)

Anonymous poster hash: b6180...3c0

Skrevet

Bringebæriskake med kjeksbunn

Gulrotkake

Sjokoladekake

Anonymous poster hash: e725b...a4b

Skrevet

Sjokoladekake. Blir alltid tom først på selskaper der alle har med kake. Ser ikke ut, men smaker episk.

Anonymous poster hash: 260d4...3da
Skrevet

Pavlova. Nå fikk jeg skikkelig lyst på kake!

Anonymous poster hash: 253b8...014

Skrevet

Noen som kan anbefale en oppskrift på red velvet kake?

Anonymous poster hash: 8bb11...dc5

Skrevet

After eight kake.

Anonymous poster hash: 6df67...234

Skrevet

Jeg er faktisk en jævel på å bake, og de aller fleste kaker jeg lager blir en suksess.

Jeg lager dåps/konfirmasjonskaker på bestilling. De som er mest populære til mindre høytidelige anledninger er oreokake med min egen vri, cupcakes, ostekake med lime og sjokolade eller franske makroner.

Anonymous poster hash: 10c35...ccb

Skrevet

Devil's food cake med hvit marengsfluff

Verdens beste, vanilje

Kanelboller

Anonymous poster hash: 68db1...232

Skrevet

Jeg er faktisk en jævel på å bake, og de aller fleste kaker jeg lager blir en suksess.

Jeg lager dåps/konfirmasjonskaker på bestilling. De som er mest populære til mindre høytidelige anledninger er oreokake med min egen vri, cupcakes, ostekake med lime og sjokolade eller franske makroner.Anonymous poster hash: 10c35...ccb

Kunne du delt oppskriften på oreokake? Begynner å bli lei den jeg pleier bake... Men alle forventer oreokake hos meg.

Anonymous poster hash: 89616...a1e

Skrevet

Jeg lager dåps/konfirmasjonskaker på bestilling. De som er mest populære til mindre høytidelige anledninger er oreokake med min egen vri, cupcakes, ostekake med lime og sjokolade eller franske makroner.Anonymous poster hash: 10c35...ccb

Kunne du delt oppskriften på oreokake? Begynner å bli lei den jeg pleier bake... Men alle forventer oreokake hos meg.

Oreokake må være verdens mest oppskrytte! Alt for søt!

Anonymous poster hash: 4631a...9d5

Skrevet

Eplekake! :) Får alltid servert tørr eplekake med veldig få epler i når andre lager, men den jeg lager blir alltid saftig og full av eplebiter! :)

Anonymous poster hash: 1675f...2ad
Skrevet

Kunne du delt oppskriften på oreokake? Begynner å bli lei den jeg pleier bake... Men alle forventer oreokake hos meg. Anonymous poster hash: 89616...a1e
Oreokake må være verdens mest oppskrytte! Alt for søt!Anonymous poster hash: 4631a...9d5

Hver sin smak. Kaker skal nå liksom være søte da.. Det er jo det som gjør dem gode!

Skrevet

Suksesskake 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...