Gå til innhold

Flaggene i håndball-EM


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser de spiller nasjonalsangene og på banen har de to store flagg, det tyske og det norske.

 

Men det norske flagget er jo helt feil, den hvite stripen er altfor smal. Så da lurer jeg da, hvordan fungerer dette egentlig? Får de ikke målene før de produserer flaggene til nasjonene som er med? Da måtte det vært bedre hvert land fikk beskjed om å ta med seg flagg i angitt størrelse så de er produsert i hjemlandet med riktige mål?

 

Jeg er ikke veldig opptatt av flagg egentlig, men det var så veldig tydelig at målene var helt feil, med en veldig tykk blå stripe og kjempetynne hvite striper. Så skikkelig "jalla" ut.



Anonymous poster hash: 2bf78...5f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...