Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Leste her inne at det liksom skal være så vanlig, noe de fleste kvinner opplever. Jeg stusser over dette. Har vært gravid tre ganger og født tre barn, dvs aldri mistet. Ingen av mine nære venner har mistet heller. Anonymous poster hash: f2fb0...6b3
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Det er veldig vanlig. Tror faktisk hver tredje unnfangelse eller noe slik ender i spontanabort, men ofte så tidlig at man tror det er mensen. Men det er mange som opplever det men ikke sier det. Anonymous poster hash: a8e48...77a
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Både jeg og flere av mine venninner har opplevd sa/ma. Ganske vanlig er det jo, men flertallet slipper vel unna. Anonymous poster hash: ed8af...eaf
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Det er veldig vanlig. Mange tester veldig tidlig blant annet fordi de vil vite så fort som mulig eller fordi de går på medisiner som er farlig for fosteret. Før denne tidlig testingen ble vanlig hadde kvinner heller en plutselig kraftig menstrasjon - som mest sannsynlig var en spontanabort. Anonymous poster hash: f9d23...d12
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Det er veldig vanlig - ca 30% av påbegynte svangerskap ender i spontanabort (men en del av dem før kvinnen har oppdaget at hun er gravid), jfr http://10min.no/samfunn/hvor-stor-er-sjansen-for-spontanabort. Men så er det jo ikke alle som har opplevd det som ønsker å snakke om det! Anonymous poster hash: d4f94...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå