Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Noen som har klapset ungene sine på baken? Anonymous poster hash: 02a81...4af
Superdolly Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Nei. Jeg slår ikke barn. Det er dessuten forbudt ved lov i Norge.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Jeg blir klapset på naken på jobben. Anonymous poster hash: 58204...ea2
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Nei!!! Håper ingen gjør det! Herregud, hva er vitsen egentlig? Anonymous poster hash: 74240...6f8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Det er jo ulovlig. Dette må være tull. Anonymous poster hash: b515b...4b0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...? Anonymous poster hash: 11bfd...162
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Var neppe vennskaplig klaps HI mente. Anonymous poster hash: fe79b...870
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 Jeg blir kvalm av å lese dette, og håper virkelig ingen driver med slikt mer. Jeg fikk ris (og ørefiker) som liten når foreldrene mine mente jeg ikke oppførte meg. Det har gjort stor skade. Anonymous poster hash: 7d887...9d8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #9 Skrevet 29. januar 2016 Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...? Anonymous poster hash: 11bfd...162 Høres litt feil ut.. Anonymous poster hash: 1e614...80c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #10 Skrevet 29. januar 2016 Nei! Har aldri gjort og kommer heller aldri til å gjøre. Fikk selv ris på baken som liten. Anonymous poster hash: 8e16c...d85
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #11 Skrevet 29. januar 2016 nei, ikke klaps, ikke knips eller noe sånt. Ristet 8 åringen en gang. Men hun fikk ikke vondt. Vi ble nok begge veldig skokkert over at jeg mistet besinnelsen. Og reaksjonen hennes er nok til at jeg aldri kommer til å gjøre det igjen... Fikk et blikk som tydelig viste at hun ble litt skremt... Huff Anonymous poster hash: 01b32...3c2
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #12 Skrevet 29. januar 2016 Jeg blir klapset på naken på jobben. Anonymous poster hash: 58204...ea2 Naken på jobb sier du? Spennende... 😆 Anonymous poster hash: fafc0...afc
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #13 Skrevet 29. januar 2016 Autokorrektur altså ...! Nei, ikke naken men baken. En på jobben klasker med på banen, det er visst vanlig i deres kultur. Jeg klasker aldri barna. Anonymous poster hash: 58204...ea2
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #14 Skrevet 29. januar 2016 Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...? Anonymous poster hash: 11bfd...162 Høres litt feil ut.. Anonymous poster hash: 1e614...80c Det tenkte jeg og på. Fikk litt grøsninger Anonymous poster hash: 5c836...8aa
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #15 Skrevet 29. januar 2016 Slår ikke ungen, nei. Selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 06049...dac
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #16 Skrevet 29. januar 2016 Autokorrektur altså ...! Nei, ikke naken men baken. En på jobben klasker med på banen, det er visst vanlig i deres kultur. Jeg klasker aldri barna. Anonymous poster hash: 58204...ea2 I Norge er det seksuell trakassering. Anonymous poster hash: 2fcef...272
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #17 Skrevet 29. januar 2016 Autokorrektur altså ...! Nei, ikke naken men baken. En på jobben klasker med på banen, det er visst vanlig i deres kultur. Jeg klasker aldri barna. Anonymous poster hash: 58204...ea2 Klasker med på banen! Men til hi, jeg driver selvsagt ikke vold mot barnet mitt! Når man må slå barna sine har man feilet en plass! Anonymous poster hash: ad4f3...117
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #18 Skrevet 29. januar 2016 Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...? Anonymous poster hash: 11bfd...162 Skjønner hva du mener. Et sånn koselig opp i seng nå- klaps på stumpen, eller et mykt klapp der dersom hun slenger seg lattermild over skulderen min, det gir jeg også. Anonymous poster hash: 38e94...d94
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #19 Skrevet 29. januar 2016 De eneste jeg klapser hardt eller tar tak i rumpa til, det er altså menn med sexy rumper . Anonymous poster hash: 38e94...d94
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #20 Skrevet 29. januar 2016 De eneste jeg klapser hardt eller tar tak i rumpa til, det er altså menn med sexy rumper . Anonymous poster hash: 38e94...d94 ..som jeg dater! (Haha, kunne raskt høres ut som det gjaldt hvem som helst...) Anonymous poster hash: 38e94...d94
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #21 Skrevet 29. januar 2016 Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...? Anonymous poster hash: 11bfd...162 Skjønner hva du mener. Et sånn koselig opp i seng nå- klaps på stumpen, eller et mykt klapp der dersom hun slenger seg lattermild over skulderen min, det gir jeg også. Anonymous poster hash: 38e94...d94 Vi er visst syke.. Det gjør jeg også.. Aldri tenkt at det er ulovlig eller grusomt. Yngste liker det ikke, så hun gjør jeg det ikke på. Eldste ler, og kan spørre om jeg kan tromme på stumpen eller magen hennes. Anonymous poster hash: 00f95...e84
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #22 Skrevet 30. januar 2016 Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...? Anonymous poster hash: 11bfd...162 Skjønner hva du mener. Et sånn koselig opp i seng nå- klaps på stumpen, eller et mykt klapp der dersom hun slenger seg lattermild over skulderen min, det gir jeg også. Anonymous poster hash: 38e94...d94 Vi er visst syke.. Det gjør jeg også.. Aldri tenkt at det er ulovlig eller grusomt. Yngste liker det ikke, så hun gjør jeg det ikke på. Eldste ler, og kan spørre om jeg kan tromme på stumpen eller magen hennes. Anonymous poster hash: 00f95...e84 Er nok helt vanlig. Ikke at jeg trommer barnet på rompa da. Men går hun foran meg opp trappa og er treg så sier jeg "førstemann, fort fort" eller lignende og dulter henne på rumpa med hånda, da ler hun og forter seg. Flere sånne situasjoner jeg "klasker" (feil ord) henne på rumpa, men det er en kjærlig måte og hun ler alltid. Anonymous poster hash: 34acf...bd3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #23 Skrevet 30. januar 2016 Jeg klapser også kjærlig eller i en tullesituasjon, men absolutt ikke fordi jeg er sint eller skal straffe. Fikk ris og ørefiker som lita, og glemmer aldri den maktesløsheten og fortvilelsen jeg kjente. Lurer veldig på hva hi mente? Anonymous poster hash: 89a05...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå