Gå til innhold

klaps på baken


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har klapset ungene sine på baken?

 

Anonymous poster hash: 02a81...4af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Jeg slår ikke barn. Det er dessuten forbudt ved lov i Norge.

Skrevet

Jeg blir klapset på naken på jobben.

 

Anonymous poster hash: 58204...ea2

Skrevet

Nei!!! Håper ingen gjør det! Herregud, hva er vitsen egentlig?

 

Anonymous poster hash: 74240...6f8

Skrevet

Det er jo ulovlig.

 

Dette må være tull.

 

Anonymous poster hash: b515b...4b0

Skrevet

Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...?

 

 

Anonymous poster hash: 11bfd...162

Skrevet

Var neppe vennskaplig klaps HI mente.

 



Anonymous poster hash: fe79b...870
Skrevet

Jeg blir kvalm av å lese dette, og håper virkelig ingen driver med slikt mer. Jeg fikk ris (og ørefiker) som liten når foreldrene mine mente jeg ikke oppførte meg. Det har gjort stor skade.

 

Anonymous poster hash: 7d887...9d8

Skrevet

Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...?

 

 

Anonymous poster hash: 11bfd...162

Høres litt feil ut..

 

 

Anonymous poster hash: 1e614...80c

Skrevet

Nei! Har aldri gjort og kommer heller aldri til å gjøre. Fikk selv ris på baken som liten.

 

Anonymous poster hash: 8e16c...d85

Skrevet

nei, ikke klaps, ikke knips eller noe sånt. Ristet 8 åringen en gang. Men hun fikk ikke vondt. Vi ble nok begge veldig skokkert over at jeg mistet besinnelsen. Og reaksjonen hennes er nok til at jeg aldri kommer til å gjøre det igjen... Fikk et blikk som tydelig viste at hun ble litt skremt... Huff :(

 

Anonymous poster hash: 01b32...3c2

Skrevet

Jeg blir klapset på naken på jobben.

 

Anonymous poster hash: 58204...ea2

Naken på jobb sier du? Spennende... 😆

 

Anonymous poster hash: fafc0...afc

Skrevet

Autokorrektur altså ...! Nei, ikke naken men baken. En på jobben klasker med på banen, det er visst vanlig i deres kultur. Jeg klasker aldri barna.

 

Anonymous poster hash: 58204...ea2

Skrevet

 

Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...?

 

 

Anonymous poster hash: 11bfd...162

Høres litt feil ut..

 

 

Anonymous poster hash: 1e614...80c

 

Det tenkte jeg og på. Fikk litt grøsninger

 

Anonymous poster hash: 5c836...8aa

Skrevet

Slår ikke ungen, nei. Selvfølgelig ikke.



Anonymous poster hash: 06049...dac
Skrevet

Autokorrektur altså ...! Nei, ikke naken men baken. En på jobben klasker med på banen, det er visst vanlig i deres kultur. Jeg klasker aldri barna.

 

Anonymous poster hash: 58204...ea2

 

 

I Norge er det seksuell trakassering. 

 

Anonymous poster hash: 2fcef...272

Skrevet

Autokorrektur altså ...! Nei, ikke naken men baken. En på jobben klasker med på banen, det er visst vanlig i deres kultur. Jeg klasker aldri barna.

 

Anonymous poster hash: 58204...ea2

Klasker med på banen! :D

 

Men til hi, jeg driver selvsagt ikke vold mot barnet mitt! Når man må slå barna sine har man feilet en plass! 

 

 

 

Anonymous poster hash: ad4f3...117

Skrevet

Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...?

 

 

Anonymous poster hash: 11bfd...162

 

Skjønner hva du mener. Et sånn koselig opp i seng nå- klaps på stumpen, eller et mykt klapp der dersom hun slenger seg lattermild over skulderen min, det gir jeg også.

 

Anonymous poster hash: 38e94...d94

Skrevet

De eneste jeg klapser hardt eller tar tak i rumpa til, det er altså menn med sexy rumper ;).



Anonymous poster hash: 38e94...d94
Skrevet

 

De eneste jeg klapser hardt eller tar tak i rumpa til, det er altså menn med sexy rumper ;).

 

Anonymous poster hash: 38e94...d94

 

 

..som jeg dater!

 

(Haha, kunne raskt høres ut som det gjaldt hvem som helst...)

 

Anonymous poster hash: 38e94...d94

Skrevet

 

Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...?

 

 

Anonymous poster hash: 11bfd...162

Skjønner hva du mener. Et sånn koselig opp i seng nå- klaps på stumpen, eller et mykt klapp der dersom hun slenger seg lattermild over skulderen min, det gir jeg også.

 

Anonymous poster hash: 38e94...d94

Vi er visst syke.. Det gjør jeg også.. Aldri tenkt at det er ulovlig eller grusomt. Yngste liker det ikke, så hun gjør jeg det ikke på. Eldste ler, og kan spørre om jeg kan tromme på stumpen eller magen hennes.

 

Anonymous poster hash: 00f95...e84

Skrevet

 

 

Jeg klapser de på baken stadig vekk, baken deres er jo såååå herlig og myk og god. Vennlige klapser, altså. Litt sånn kosete og i forbindelse med et kjærlig stryk over ryggen. Trodde det var helt vanlig...?

 

 

Anonymous poster hash: 11bfd...162

Skjønner hva du mener. Et sånn koselig opp i seng nå- klaps på stumpen, eller et mykt klapp der dersom hun slenger seg lattermild over skulderen min, det gir jeg også.

 

Anonymous poster hash: 38e94...d94

Vi er visst syke.. Det gjør jeg også.. Aldri tenkt at det er ulovlig eller grusomt. Yngste liker det ikke, så hun gjør jeg det ikke på. Eldste ler, og kan spørre om jeg kan tromme på stumpen eller magen hennes.

 

Anonymous poster hash: 00f95...e84

Er nok helt vanlig. Ikke at jeg trommer barnet på rompa da. Men går hun foran meg opp trappa og er treg så sier jeg "førstemann, fort fort" eller lignende og dulter henne på rumpa med hånda, da ler hun og forter seg. Flere sånne situasjoner jeg "klasker" (feil ord) henne på rumpa, men det er en kjærlig måte og hun ler alltid.

 

 

Anonymous poster hash: 34acf...bd3

Skrevet

Jeg klapser også kjærlig eller i en tullesituasjon, men absolutt ikke fordi jeg er sint eller skal straffe. Fikk ris og ørefiker som lita, og glemmer aldri den maktesløsheten og fortvilelsen jeg kjente.

Lurer veldig på hva hi mente?

 

Anonymous poster hash: 89a05...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...