Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Og jeg ble så rød,sår og litt hoven på ene sida siden jeg ikke fikk med meg hår så har sikkert dratt av skinn 😕 Er ikke slik på andre sida,bare litt øm...Er det noe jeg kan smøre på for å få det bort??? Ser litt rart ut... Anonymous poster hash: 6a757...525
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Gjorde dette på salong i dag for første gang. Nå to -tre timer etterpå er jeg verken rød eller hoven. Hadde aldri turt å gjøre dette selv. Har du noe med tea tree olje i? Det skal virke antibakterielt! Anonymous poster hash: 523e5...588
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Dårlig med slik i hus... Smører på Bepanthen(barnesalve),er mot irritert hud står det... Hi Anonymous poster hash: 6a757...525
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Jeg opplevde dette da jeg startet med å "stripse" hjemme, jeg holdt visst ikke huden stram nok idet jeg reiv av stripsen. Det hjalp å holde noe kaldt inntil huden rett etterpå Anonymous poster hash: f437f...d7e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Jeg opplevde dette da jeg startet med å "stripse" hjemme, jeg holdt visst ikke huden stram nok idet jeg reiv av stripsen. Det hjalp å holde noe kaldt inntil huden rett etterpå Anonymous poster hash: f437f...d7e Det gjorde ikke jeg heller! Kanskje det er derfor..Ser skikkelig teit ut da med den røde flekken på ene sida i ansiktet 😂 Ser skikkelig sårt og vondt og jeg ser det er borte litt hud så var nok for jeg gjorde det mange ganger + at jeg ikke strammet...Da skal jeg prøve å legge på noe kaldt..Hjelper ikke det så får jeg gå på apoteket i morgen.. Hi Anonymous poster hash: 6a757...525
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 Sånn ble det da jeg prøvde første gangen og. Vet ikke hva som hjelper nå, men til neste gang, husk å stramme huden og ta maks to ganger på samme sted. Ta heller det som blir igjen med pinsett etterpå. (Det gjør ikke like vondt som vanlig fordi huden er nummen etter voksingen. ) Anonymous poster hash: 3204f...58a
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Sånn ble det da jeg prøvde første gangen og. Vet ikke hva som hjelper nå, men til neste gang, husk å stramme huden og ta maks to ganger på samme sted. Ta heller det som blir igjen med pinsett etterpå. (Det gjør ikke like vondt som vanlig fordi huden er nummen etter voksingen. ) Anonymous poster hash: 3204f...58a Godt å høre at vi er flere 😜 Jeg er skikkelig rød,håper det er bedre i morgen altså 🙈 2 ganger ja,ble vel 7-8 på samme plass for å prøve å få meg litt 🙈 Det prikker i huden enda 7 timer etterpå 😂 Takk for tips om pinsett 😄 Hi Anonymous poster hash: 6a757...525
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 Jeg fikk av også litt hud. Ble det såret av det,og det tok lang tid før det gikk bort.Har et svakt merke enda,nesten 1 år siden. Gjort det i salong siden,og det har gått supert. Billig også. Håper det blir bra til deg Anonymous poster hash: 16ba2...a42
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #9 Skrevet 29. januar 2016 Det pleier å gå ganske bra når jeg gjør det, men nå sist gang ble jeg hoven og fikk sår. Såret væsket litt, men jeg lot det være og da tørket det kjapt inn. Anonymous poster hash: 698c0...7e1
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #10 Skrevet 29. januar 2016 Jeg fikk av også litt hud. Ble det såret av det,og det tok lang tid før det gikk bort.Har et svakt merke enda,nesten 1 år siden. Gjort det i salong siden,og det har gått supert. Billig også. Håper det blir bra til deg Anonymous poster hash: 16ba2...a42 Det går bra 😊 Rød og sår men det blir nok borte igjen! Hi Anonymous poster hash: 6a757...525
Gjest Jigglewiggle Skrevet 29. januar 2016 #11 Skrevet 29. januar 2016 Dobbelpost er fjernet fra tråden. JW, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #12 Skrevet 29. januar 2016 Det pleier å gå ganske bra når jeg gjør det, men nå sist gang ble jeg hoven og fikk sår. Såret væsket litt, men jeg lot det være og da tørket det kjapt inn. Anonymous poster hash: 698c0...7e1 Såret væsker litt her og,smurt noen runder med slik babysalve,men nå skal jeg la det være så tørker kanskje såret mitt inn og 😊Det prikker litt på overleppa enda,men regner med at det er bedre i morgen 😉 Kommer nok til å prøve igjen men da skal jeg være litt forsiktig og ikke gjøre det flere ganger på en plass 👍 Hi Anonymous poster hash: 6a757...525
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #13 Skrevet 29. januar 2016 Merkelig. Kan ikke skjønne hva du gjorde galt. Anonymous poster hash: 49a31...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå