Gå til innhold

Jippi, jeg fikk negativ test :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Missforstå meg rett, jeg vil ha positiv graviditetstest, men har hatt en sa, så har ventet på negativ test. Så nå vet jeg at hvis jeg får positiv test igjen så er jeg gravid. For ja, vi hopper på hesten igjen med en gang ;)

Var også på innvendig ul idag, har visst snart eggløsning, krysser fingre :D

Er det forresten noen der ute med erfaringer rundt det? Noen som ble gravid før mensen kom tilbake? Hvordan gikk det? Endte det i ny sa? Er jo redd for det også :/

Sorgen er stor over å mistet noe som kunne blitt, det er noe som mangler ved meg nå :(

Anonymous poster hash: d3424...ff0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare opplevd en SA og ble ikke gravid før lenge etterpå (slet med å bli gravid i utgangspunktet). Det jeg vil si deg er det at det er veldig sjeldent man mister to ganger på rad! Å miste en gang er noe omtrent alle opplever i løpet av livet. Å miste to ganger er vanvittig uflaks, å miste tre ganger gir deg rett på utredning. Skjønner du hva jeg vil frem til? :) Såpass sjeldent er det å miste flere ganger på rad.. 

Anonymous poster hash: d8aeb...8d4
Skrevet

Jeg har bare opplevd en SA og ble ikke gravid før lenge etterpå (slet med å bli gravid i utgangspunktet). Det jeg vil si deg er det at det er veldig sjeldent man mister to ganger på rad! Å miste en gang er noe omtrent alle opplever i løpet av livet. Å miste to ganger er vanvittig uflaks, å miste tre ganger gir deg rett på utredning. Skjønner du hva jeg vil frem til? :) Såpass sjeldent er det å miste flere ganger på rad..

Takk, det hjalp :) ikke sikkert det sitter nå, men el er rundt hjørnet, så er lov å håpe :D

Skrevet

Godt å høre det igjen :) Akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen etter en MA for noen måneder tilbake, kjempenervøs  :forvirret:

Anonymous poster hash: fe322...85d

Skrevet

Mistet i uke 10.. Ble gravid før mens. Har nå en nydelig (snart) to åring 😃

Anonymous poster hash: 6d0fc...646

Skrevet

....hvorfor skriver du om det?

Anonymous poster hash: 3891c...3ce

Skrevet

Bra for deg.

Jeg var like glad for negativ jeg og 6 uker etter sa

Venter på spiren enda 4 eggløsninger senere

Anonymous poster hash: cd8a9...b88

Skrevet

....hvorfor skriver du om det?

Anonymous poster hash: 3891c...3ce

Haha xD fordi jeg hadde så jævla lyst.

Dessuten syns jeg det er fint å høre andres erfaringer.

Skrevet

Jeg har blitt 2 ganger rett etter sa å før mensen kom tilbake. Men mista igjen etter den første sa. Men nå er jeg blitt gravid igjen før mensen :D

Anonymous poster hash: c2918...edd

Skrevet

Jeg ble gravid på første eggløsning etter ma (tok et par mnd med småblødninger etterpå før el kom), og fikk en flott gutt! :)

Anonymous poster hash: fd46a...de7

Skrevet

Ble gravid 3 uker etter sa, ingen mens i mellom. Vi begynte å ha sex rett etter at jeg sluttet å blø, jeg mistet i uke 5 og fikk raskt negativ test. Er nå 18 uker. Lykke til 😊

Anonymous poster hash: 75dea...e65

Skrevet

Da er det bare å krysse fingra å håpe det beste egentlig, håper kroppen min er klar for det fort :D

Takk til dere som har svart, fint å høre om andres erfaringer da jeg vet så lite om dette selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...