Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Mitt er, kanskje ikke skjønnhetsprodukt, men får meg til å føle meg sååå vell! Peeling-gel! Peeler av masse dauskinn, føler meg så fresh etterpå Anonymous poster hash: e5a70...3ee
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Lip liner:) Anonymous poster hash: 9ba70...caa
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Lip liner:) Anonymous poster hash: 9ba70...caa Samme farge som leppene da? Eller nude? Anonymous poster hash: e5a70...3ee
megmegmeg Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Peeling-produkter , MAC leppestift (ruby matté) og YSL sin concealer stick!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Hvilken peeling merke bruker dere?? Anonymous poster hash: a4d62...c19
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 Fruktsyre! Om det er serum, peelingpads, masker eller i krem. Glykol- og melksyre er eneste grunnen til at jeg ikke ser ut som et enormt kvisearr. Anonymous poster hash: 6189f...6a2
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Fruktsyre! Om det er serum, peelingpads, masker eller i krem. Glykol- og melksyre er eneste grunnen til at jeg ikke ser ut som et enormt kvisearr. Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Hvilke produkter får du tak i med fruktsyre i, og hvor kjøper du dem? Anonymous poster hash: 91836...652
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 Fruktsyre! Om det er serum, peelingpads, masker eller i krem. Glykol- og melksyre er eneste grunnen til at jeg ikke ser ut som et enormt kvisearr. Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Hvilke produkter får du tak i med fruktsyre i, og hvor kjøper du dem? Anonymous poster hash: 91836...652 elisabeth arden pro har det bla. finnes også rens med fruktsyre-> dermalogica, elisabeth arden pro, priori, duve har dette bla. Anonymous poster hash: 979d8...488
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #9 Skrevet 29. januar 2016 Fruktsyre! Om det er serum, peelingpads, masker eller i krem. Glykol- og melksyre er eneste grunnen til at jeg ikke ser ut som et enormt kvisearr. Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Hvilke produkter får du tak i med fruktsyre i, og hvor kjøper du dem? Anonymous poster hash: 91836...652 elisabeth arden pro har det bla. finnes også rens med fruktsyre-> dermalogica, elisabeth arden pro, priori, duve har dette bla. Anonymous poster hash: 979d8...488 Takk! Tar gjerne imot enda mer konkrete produktforslag, har masse kviser og hudormer... Anonymous poster hash: 91836...652
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #10 Skrevet 29. januar 2016 Fruktsyre! Om det er serum, peelingpads, masker eller i krem. Glykol- og melksyre er eneste grunnen til at jeg ikke ser ut som et enormt kvisearr. Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Hvilke produkter får du tak i med fruktsyre i, og hvor kjøper du dem? Anonymous poster hash: 91836...652 elisabeth arden pro har det bla. finnes også rens med fruktsyre-> dermalogica, elisabeth arden pro, priori, duve har dette bla. Anonymous poster hash: 979d8...488 Takk! Tar gjerne imot enda mer konkrete produktforslag, har masse kviser og hudormer... Anonymous poster hash: 91836...652 du nevner kviser og hudormer, men hvordan er huden din ellers, tørr?? fet? vil anbefale deg å dra til hudpleier så du får vite om huden din er fukt eller fettfattig, slik at du får riktige produkter, ofte produserer man mer kviser pga feil produkter, da man har lært at man skal tørke dem ut, men da vil kroppen bare produsere mer talg for å smøre. min rens kan funke for meg, men ikke nødvendigvis deg, så her mene rjeg du bør få spesialsydd en hjemme behandling for din hud. er ikke sikkert din hude skal ha fryktsyre heller;) dra innom en god hudpleier, så får du konkrete anbefalinger for din hud, også kan du be om prøver slik at du får testet litt. men resultater ser man ofte ikke før etter 3uker. så ikke forvent underverker med de prøvene du får, disse er for å kjenne på produktene. lukt og hvordan hudens kjennes etter bruk lykke til. Anonymous poster hash: 979d8...488
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #11 Skrevet 29. januar 2016 Bli gravid med gutt i magen😜 Av 5 barn, har 3 jenter fått meg til å se ut som takras! Hadde uren hud frem til graviditet med gutt var faktum. Gutt nr 2 i magen nå, trenger ikke sminke i det hele tatt☺ Anonymous poster hash: e016c...050
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #12 Skrevet 29. januar 2016 Mascara... Ikke en dag uten. Anonymous poster hash: af7ed...cae
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #13 Skrevet 29. januar 2016 Fruktsyre! Om det er serum, peelingpads, masker eller i krem. Glykol- og melksyre er eneste grunnen til at jeg ikke ser ut som et enormt kvisearr. Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Hvilke produkter får du tak i med fruktsyre i, og hvor kjøper du dem? Anonymous poster hash: 91836...652 elisabeth arden pro har det bla. finnes også rens med fruktsyre-> dermalogica, elisabeth arden pro, priori, duve har dette bla. Anonymous poster hash: 979d8...488 Takk! Tar gjerne imot enda mer konkrete produktforslag, har masse kviser og hudormer... Anonymous poster hash: 91836...652 du nevner kviser og hudormer, men hvordan er huden din ellers, tørr?? fet? vil anbefale deg å dra til hudpleier så du får vite om huden din er fukt eller fettfattig, slik at du får riktige produkter, ofte produserer man mer kviser pga feil produkter, da man har lært at man skal tørke dem ut, men da vil kroppen bare produsere mer talg for å smøre. min rens kan funke for meg, men ikke nødvendigvis deg, så her mene rjeg du bør få spesialsydd en hjemme behandling for din hud. er ikke sikkert din hude skal ha fryktsyre heller;) dra innom en god hudpleier, så får du konkrete anbefalinger for din hud, også kan du be om prøver slik at du får testet litt. men resultater ser man ofte ikke før etter 3uker. så ikke forvent underverker med de prøvene du får, disse er for å kjenne på produktene. lukt og hvordan hudens kjennes etter bruk lykke til. Anonymous poster hash: 979d8...488 Takk for tips! 😊 Anonymous poster hash: 91836...652
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #14 Skrevet 29. januar 2016 Bli gravid med gutt i magen😜 Av 5 barn, har 3 jenter fått meg til å se ut som takras! Hadde uren hud frem til graviditet med gutt var faktum. Gutt nr 2 i magen nå, trenger ikke sminke i det hele tatt☺ Anonymous poster hash: e016c...050 Jeg har også fått så fin hud, føler meg som et takras i tillegg😂😂 Men tror det er gutt i magen😍 Anonymous poster hash: ded3e...3e7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #15 Skrevet 29. januar 2016 Lip liner:) Anonymous poster hash: 9ba70...caa Samme farge som leppene da? Eller nude? Anonymous poster hash: e5a70...3ee Til hverdags går det mest i nude ja😊Får leppene til å se så mye fyldigere ut. Glemte forresten også å nevne vippe extensions, som ser naturlig ut vel og merke. Anonymous poster hash: 9ba70...caa
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #16 Skrevet 29. januar 2016 Fruktsyre! Om det er serum, peelingpads, masker eller i krem. Glykol- og melksyre er eneste grunnen til at jeg ikke ser ut som et enormt kvisearr. Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Hvilke produkter får du tak i med fruktsyre i, og hvor kjøper du dem? Anonymous poster hash: 91836...652 elisabeth arden pro har det bla. finnes også rens med fruktsyre-> dermalogica, elisabeth arden pro, priori, duve har dette bla. Anonymous poster hash: 979d8...488 Takk! Tar gjerne imot enda mer konkrete produktforslag, har masse kviser og hudormer... Anonymous poster hash: 91836...652 Jeg liker disse godt, men man må jo tilvennes hvis man ikke har brukt syre før. http://lookatmenettbutikk.no/product/skin-perfecting-peel-pads-2099/ Anonymous poster hash: 6189f...6a2
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #17 Skrevet 29. januar 2016 Fruktsyre! Om det er serum, peelingpads, masker eller i krem. Glykol- og melksyre er eneste grunnen til at jeg ikke ser ut som et enormt kvisearr. Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Hvilke produkter får du tak i med fruktsyre i, og hvor kjøper du dem? Anonymous poster hash: 91836...652 elisabeth arden pro har det bla. finnes også rens med fruktsyre-> dermalogica, elisabeth arden pro, priori, duve har dette bla. Anonymous poster hash: 979d8...488 Takk! Tar gjerne imot enda mer konkrete produktforslag, har masse kviser og hudormer... Anonymous poster hash: 91836...652 Jeg liker disse godt, men man må jo tilvennes hvis man ikke har brukt syre før. http://lookatmenettbutikk.no/product/skin-perfecting-peel-pads-2099/ Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Er det et renseprodukt? Anonymous poster hash: 91836...652
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #18 Skrevet 29. januar 2016 Fruktsyre! Om det er serum, peelingpads, masker eller i krem. Glykol- og melksyre er eneste grunnen til at jeg ikke ser ut som et enormt kvisearr. Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Hvilke produkter får du tak i med fruktsyre i, og hvor kjøper du dem? Anonymous poster hash: 91836...652 elisabeth arden pro har det bla. finnes også rens med fruktsyre-> dermalogica, elisabeth arden pro, priori, duve har dette bla. Anonymous poster hash: 979d8...488 Takk! Tar gjerne imot enda mer konkrete produktforslag, har masse kviser og hudormer... Anonymous poster hash: 91836...652 Jeg liker disse godt, men man må jo tilvennes hvis man ikke har brukt syre før. http://lookatmenettbutikk.no/product/skin-perfecting-peel-pads-2099/ Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Er det et renseprodukt? Anonymous poster hash: 91836...652 Nei, skal på etter rens, før fuktighetskrem. Jeg brukte samme paden sikkert 5 ganger før jeg kastet den. Svir som faen, men virker strålende på mine kviser! Anonymous poster hash: 6189f...6a2
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #19 Skrevet 29. januar 2016 Fruktsyre! Om det er serum, peelingpads, masker eller i krem. Glykol- og melksyre er eneste grunnen til at jeg ikke ser ut som et enormt kvisearr. Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Hvilke produkter får du tak i med fruktsyre i, og hvor kjøper du dem? Anonymous poster hash: 91836...652 elisabeth arden pro har det bla. finnes også rens med fruktsyre-> dermalogica, elisabeth arden pro, priori, duve har dette bla. Anonymous poster hash: 979d8...488 Takk! Tar gjerne imot enda mer konkrete produktforslag, har masse kviser og hudormer... Anonymous poster hash: 91836...652 Jeg liker disse godt, men man må jo tilvennes hvis man ikke har brukt syre før.http://lookatmenettbutikk.no/product/skin-perfecting-peel-pads-2099/ Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Er det et renseprodukt? Anonymous poster hash: 91836...652 Nei, skal på etter rens, før fuktighetskrem. Jeg brukte samme paden sikkert 5 ganger før jeg kastet den. Svir som faen, men virker strålende på mine kviser! Anonymous poster hash: 6189f...6a2 Funker det på linjer og generell sliten hud og? Anonymous poster hash: 4fce1...9df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå