Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Ja, stemmer. Han prater så og si ikke. Svarer om jeg spør han om ting og tang, men spør lite tilbake, og han snakker ikke om hverdagen sin. Han han vært på fest, eller annet - ikke ett ord! Han kjefter på jentene da, om de krangler og roter... Men det er på en måte det ENESTE han "bidrar" med. Han har aldri snakket så veldig mye, men i de siste årene har det bare blitt så mye værre. Han sier ikke ett kvekk! Jeg har tatt det opp med han. Prøver å få han i gang, men det stopper opp så fort han føler han har svart på det jeg lurte på... Jeg og han kjeftet og smelt, sagt han er drit kjedelig som aldri prater/deler noe som helst. Sitter bare der med kaffikoppen sin med tv/data/iphone. Vi har prøvd slå av tv og internet, men han skal bare ha sex. Jeg orker ikke ha sex med en som ikke PRATER! Det er ikke noe vondt i mannen. Men jeg blir bare så dritt lei han. Han provoserer meg enormt med stillheten sin! Ønsker tips/råd! Jeg blir usikker på meg selv og når han kan gå i dagesvis og ikke si NOE - annet enn når vi kommer i senga og han er klar for litt sex, for da er jeg såååå fin og deilig... Anonymous poster hash: abe31...72e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Du må nok innse at det er du som har et problem her. Du kan ikke forandre andre for å passe inn i det du vil ha. Du må bestemme deg for om dette er en mann du vil dele livet ditt med eller ikke. Å kjefte på et menneske for personligheten deres er psykisk mishandling og da er det kanskje ikke så rart at han snakker mindre og mindre. Anonymous poster hash: 01a72...9f9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Forstår frustrasjonen din. Han skjønner nok ikke hvor mye kommunikasjon betyr. Parterapi kanskje? Anonymous poster hash: f882c...a2e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Du må nok innse at det er du som har et problem her. Du kan ikke forandre andre for å passe inn i det du vil ha. Du må bestemme deg for om dette er en mann du vil dele livet ditt med eller ikke. Å kjefte på et menneske for personligheten deres er psykisk mishandling og da er det kanskje ikke så rart at han snakker mindre og mindre. Anonymous poster hash: 01a72...9f9 Hi her: Ja, flaut å si, men jeg blir så frustrert bare. Han snakker jo IKKE! Når jeg spør om han har det bra osv, så svarer han JA som den største selvfølge, hvorfor jeg spør om det liksom! Han har jo ett behov for input, i og med han er litt på data, aviser og sånn... men en dialog med meg gjør han ingenting for å skape! Blir bare så frustrert. Har "teste" han, vi gikk i 3 dager uten å prate (bortsett fra eks. hvor er det og det, når skal du gå osv). Til slutt pratet jeg, men IKKe på en hyggelig måte da...kremt.... Anonymous poster hash: abe31...72e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå