Gå til innhold

Denne Barbien synes jeg er så flott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feit :(

Anonymous poster hash: 877ce...0a9

Skrevet

Feit :(

Anonymous poster hash: 877ce...0a9

Timeglassfasong heter det

Anonymous poster hash: 4366d...f1a

Skrevet

Denne dukken oppfordrer barn og unge til å snøre føttene sine. Føtter skal ikke være lengre eller bredere enn når man samler pekefinger og langfinger. Ellers var det noe kjent med den dukken, ligner litt på meg, bortsett fra at jeg kun har en dobbelthake, tynnere lår og større føtter/hender. Jeg har forøvrig ikke timeglassfasong, men den eplefasong. Eple er sunt sa de på helsestasjonen.

Skrevet

Denne dukken oppfordrer barn og unge til å snøre føttene sine. Føtter skal ikke være lengre eller bredere enn når man samler pekefinger og langfinger. Ellers var det noe kjent med den dukken, ligner litt på meg, bortsett fra at jeg kun har en dobbelthake, tynnere lår og større føtter/hender. Jeg har forøvrig ikke timeglassfasong, men den eplefasong. Eple er sunt sa de på helsestasjonen.

Det er feil. Eple betyr at fettet er sentralisert rundt organene, og det er det verste. Mer ufarlig å ha fett på rumpe og lår...

Anonymous poster hash: 99ce2...9bb

Skrevet

Så koselig at barbien syns du er så flott ;)

Anonymous poster hash: 0e5ef...454
Skrevet

Det er feil. Eple betyr at fettet er sentralisert rundt organene, og det er det verste. Mer ufarlig å ha fett på rumpe og lår...

Les en gang til 😂

Skrevet

Bælfeit er den der. Den nye normalvektige er dog normal i forhold til at vi blir fetere og fetere men den liksom nye normale er litt lubben. Den gamle barbien er for høy og tynn. Funker bra med så tynn på den nye petite utgaven da.

Anonymous poster hash: 83076...2f1

Skrevet

Hun sa ikke at eplefasong er sunt, men at eple er sunt :) :)

Anonymous poster hash: af3da...c8a

Skrevet

Shit... Feit barbie😱 Dobbelt haker jo!!! Noen feite modeller er jo litt fine særlig i ansiktet, denne er grotesk

Anonymous poster hash: 73fd0...78d

Skrevet

Enda et Barbie-innlegg.....Doh! *klaskipanna*

Anonymous poster hash: 60cd6...dc0

Skrevet

Bælfeit er den der. Den nye normalvektige er dog normal i forhold til at vi blir fetere og fetere men den liksom nye normale er litt lubben. Den gamle barbien er for høy og tynn. Funker bra med så tynn på den nye petite utgaven da.

Anonymous poster hash: 83076...2f1

Hvorfor er den gamle barbien for høy og tynn mens det er greit med så tynn på lavere? Jeg er høy (180) og tynn og kan relatere meg til den ordinære barbien.

Anonymous poster hash: fee80...2fc

Skrevet

Nok en gang et eksempel på at kvinner ikke har humor.

Hi, du stod sist i køen da det ble delt ut humor...

Anonymous poster hash: 30794...71f

Skrevet

Nok en gang et eksempel på at kvinner ikke har humor.

Hi, du stod sist i køen da det ble delt ut humor...

Anonymous poster hash: 30794...71f

Jeg sto åpenbart foran deg 😂

Skrevet

FEIT Barbie!

Anonymous poster hash: e6e8d...591

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...