Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Bor v stadt og her er sterk storm allerede.. Ikke kan vi bruke peis heller, så har lukket døren på stuen hvor varmepumpe er. I verste fall får vi dra til foreldrene mine rett i nærheten. Hvordan er d hos dere?? Anonymous poster hash: 2c9d0...f53
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Hvorfor kan dere ikke bruke peis? Anonymous poster hash: 2ae1d...089
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Hvorfor kan dere ikke bruke peis? Anonymous poster hash: 2ae1d...089 Når det blåser som verst kan man ikke bruke peis fordi vinden da slår ned i pipa and do the math... Det er ikke alltid man får fyr i vedovnen, engang. Du oppe ved Stadt, ta det helt med ro! her er jo alt sikret fra før, vi er vant med vind og husnen er bygget for vind. Ingen har rusk og rask ute, dette går bra! Dette opplever vi jo rett som det er! Hilsen fra en til ved Stad, som sitter og ser havet koke mens kaffen er i koppen. Anonymous poster hash: ff49e...05d
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Hos oss er det greit. Men jeg tenker masse på de vennene jeg har som er bønder med melkekyr. De ble mellom 2 og 4 dager uten strøm under Dagmar, og jeg håper de slipper det nå! Mye arbeid med melking uten strøm! Anonymous poster hash: 5846c...2a1
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Noe regn og blåser godt, som en vanlig høstdag Men dette er på sørlandet, da... (Det ordentlige sørlandet, ikke nord for Oslo). Jeg synes det er koselig med uvær, så sant det ikke går utover liv og bygninger. Og jeg ikke MÅ ut i det selv Anonymous poster hash: 1bc1a...7ca
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 Noe regn og blåser godt, som en vanlig høstdag Men dette er på sørlandet, da... (Det ordentlige sørlandet, ikke nord for Oslo). Jeg synes det er koselig med uvær, så sant det ikke går utover liv og bygninger. Og jeg ikke MÅ ut i det selv Anonymous poster hash: 1bc1a...7ca Her på Sørlandet går vi vel helt klar av stormen så vidt jeg kan se Anonymous poster hash: 9b874...eb6
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Bor v stadt og her er sterk storm allerede.. Ikke kan vi bruke peis heller, så har lukket døren på stuen hvor varmepumpe er. I verste fall får vi dra til foreldrene mine rett i nærheten. Hvordan er d hos dere?? Anonymous poster hash: 2c9d0...f53 Hvis du er nervøs hadde det kanskje vært OK å være med foreldrene dine om du er alene iallfall? Hadde reist før været ble for ille. Her regner det mye, blåser litt. Blir vel verre utover kvelden. Anonymous poster hash: 3ec1c...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå