Gå til innhold

Gruer meg til uværet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor v stadt og her er sterk storm allerede..

Ikke kan vi bruke peis heller, så har lukket døren på stuen hvor varmepumpe er. I verste fall får vi dra til foreldrene mine rett i nærheten.

Hvordan er d hos dere??

 

Anonymous poster hash: 2c9d0...f53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke bruke peis?

 

 

Anonymous poster hash: 2ae1d...089

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke bruke peis?

 

 

Anonymous poster hash: 2ae1d...089

Når det blåser som verst kan man ikke bruke peis fordi vinden da slår ned i pipa and do the math... Det er ikke alltid man får fyr i vedovnen, engang. Du oppe ved Stadt, ta det helt med ro! her er jo alt sikret fra før, vi er vant med vind og husnen er bygget for vind. Ingen har rusk og rask ute, dette går bra! Dette opplever vi jo rett som det er! Hilsen fra en til ved Stad, som sitter og ser havet koke mens kaffen er i koppen.

 

Anonymous poster hash: ff49e...05d

Skrevet

Hos oss er det greit.

 

Men jeg tenker masse på de vennene jeg har som er bønder med melkekyr.

De ble mellom 2 og 4 dager uten strøm under Dagmar, og jeg håper de slipper det nå!

 

Mye arbeid med melking uten strøm!

 

Anonymous poster hash: 5846c...2a1

Skrevet

Noe regn og blåser godt, som en vanlig høstdag  :D Men dette er på sørlandet, da... ;) 
(Det ordentlige sørlandet, ikke nord for Oslo).

 

Jeg synes det er koselig med uvær, så sant det ikke går utover liv og bygninger. Og jeg ikke MÅ ut i det selv  :Hehe:



Anonymous poster hash: 1bc1a...7ca
Skrevet

 

Noe regn og blåser godt, som en vanlig høstdag  :D Men dette er på sørlandet, da... ;) 

(Det ordentlige sørlandet, ikke nord for Oslo).

 

Jeg synes det er koselig med uvær, så sant det ikke går utover liv og bygninger. Og jeg ikke MÅ ut i det selv  :Hehe:

 

Anonymous poster hash: 1bc1a...7ca

 

Her på Sørlandet går vi vel helt klar av stormen så vidt jeg kan se

 

Anonymous poster hash: 9b874...eb6

Skrevet

Bor v stadt og her er sterk storm allerede..

Ikke kan vi bruke peis heller, så har lukket døren på stuen hvor varmepumpe er. I verste fall får vi dra til foreldrene mine rett i nærheten.

Hvordan er d hos dere??

 

Anonymous poster hash: 2c9d0...f53

Hvis du er nervøs hadde det kanskje vært OK å være med foreldrene dine om du er alene iallfall? Hadde reist før været ble for ille. Her regner det mye, blåser litt. Blir vel verre utover kvelden.

 

Anonymous poster hash: 3ec1c...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...