Gå til innhold

Ben & Jerry's is...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt, men siden de støtter abort kjøper jeg ikke mer.. (Etter jeg fant ut det)Anonymous poster hash: bae0e...02a

Hva betyr det? At de støtter retten til selvbestemt abort? Anonymous poster hash: d4531...15f

De har donert penger til veldedige organsasjoner som planned parenthood og andre som tilbyr trygge aborter og prevensjon. Personlig syns jeg det teller for dem at de støtter slikt, men bare for at de relgiøse gærningene skal slutte og kjøpe isen og overlate den til meg. Kan jeg også informere om at de har støttet retten til ekteskap for homofile også.

Kort sagt de er noen gyselige menesker som lever etter medmenneskelige verdier i stedet for helige bøker.

Anonymous poster hash: 97894...7d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker langt fra alle, men et par av dem er gode. Men liker ikke at den er så hard rett ut av fryseren. Når jeg tar is ut av fryseren, er det ikke fordi jeg vil sitte og kikke på den i 20 minutter til den er myk nok til å spises. Og av den grunn kjøper jeg sjelden B&J's.

En kort(!) tur i mikroen på laveste varme gjør den perfekt! (Jadda, var ganske desperat etter is den dagen jeg oppdaget det! 😂)

Anonymous poster hash: af700...893

Skrevet

Er det gluten i alle disse?

Anonymous poster hash: 102b2...cc4

Skrevet

Det er godt, men siden de støtter abort kjøper jeg ikke mer.. (Etter jeg fant ut det)Anonymous poster hash: bae0e...02a

Hva betyr det? At de støtter retten til selvbestemt abort? Anonymous poster hash: d4531...15f
De har donert penger til veldedige organsasjoner som planned parenthood og andre som tilbyr trygge aborter og prevensjon. Personlig syns jeg det teller for dem at de støtter slikt, men bare for at de relgiøse gærningene skal slutte og kjøpe isen og overlate den til meg. Kan jeg også informere om at de har støttet retten til ekteskap for homofile også.

Kort sagt de er noen gyselige menesker som lever etter medmenneskelige verdier i stedet for helige bøker.

Steike! Enda en god grunn til å kjøpe produktene deres. 😊👍

Anonymous poster hash: e6363...18f

Skrevet

Chunky monkey liker jeg.

Anonymous poster hash: d4272...439
Skrevet

Steike! Enda en god grunn til å kjøpe produktene deres.

Veldig veldig enig :)

Anonymous poster hash: dc617...418

Skrevet

Caramel chew chew er magisk! Kan jerve nedpå en boks alene på en kveld.. 😳

Anonymous poster hash: 70342...dd0

Ingen over og ingen ved siden av... Definitivt den beste...

Anonymous poster hash: 46e6d...f2f

Skrevet

Cookie dough og chocolate fudge brownies er de to som er gode. Mange av de andre er alt for søte og kvalmende for meg.

Er du glad i sjokolade er CFB den beste, mens CD er litt mer vaniljeis med kakedeig :P nam nam!!!

Anonymous poster hash: d8db4...8f6

Ååå, jeg kan spise en stor "bøtte" med vanilje og sjokolade alene! Lett! 😄😄😄

Skrevet

Steike! Enda en god grunn til å kjøpe produktene deres.

Veldig veldig enig :)

Anonymous poster hash: dc617...418

Omg, fantastisk, hippiene vet hva de driver med! Pengene mine skal heretter gå til Ben & Jerry, og spesielt Peanut Butter Cup.

Anonymous poster hash: e26b2...9a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...