Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Jeg har klart å søle stearin i vinduskarmen, men er så vanskelig å få vekk. Hvordan skal få det vekk uten at det må ty til kniv eller noe slikt? Anonymous poster hash: 8cdf4...e11
Snøfnugg75 Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 varm opp stearinen med hårfønar og tørk opp. tada!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 varm opp stearinen med hårfønar og tørk opp. tada! genialt, takk skal du ha Anonymous poster hash: 8cdf4...e11
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Evt. strykejern på svak varme over et tørkepapir. Det siger opp sterinet. Anonymous poster hash: 5d1cc...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå