Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Nadias flukt fra et liv som IS-slave. Tøff start på dagen 😪. Bra at hun kom seg unna, og utrolig sterkt at hun klarer å reise rundt og fortelle sin historie. Men grusomt å tenke på alle barn og kvinner som fortsatt er sex-slaver... Fy faen for en ondskap. Anonymous poster hash: 9ea2d...2de
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Jeg så Urix i går og ble veldig imponert over denne unge kvinnen. For en sterk ung kvinne, og for et mot! Sjelden man ser en reporter på NRK som reagerer så sterkt også. Det er helt grusomt å høre hva hun har gått gjennom og det mange andre fortsatt går gjennom. Jeg blir så sint! Og føler meg så maktesløs.. Anonymous poster hash: b394c...55e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Og dette vil vi ha inn i landet vårt. Anonymous poster hash: af5d4...fb0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Nei, ikke her også. Ikke kom med hatet ditt. Gå vekk! Anonymous poster hash: 28beb...5d2
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Nei, ikke her også. Ikke kom med hatet ditt. Gå vekk! Anonymous poster hash: 28beb...5d2 Gå og ta deg en bolle. Hat? Har du noen som helst ide om hva hat er? Å ikke ville ha vårt samfunn oversvømt av fremmede med totalt forskjellige ideer og verdier er milevis unna hat. Det er frykt for at samfunnet blir farligere. Frykt er totalt forskjellig fra hat. Hun er selvsagt i sin fulle rett til å la være å ønske endringer velkommen. Det kalles konservatisme og for svært mange er en stabil og forutsigbar tilværelse noe som skattes høyt. Et enormt antall nye innbyggere med totalt fremmed (og også svært konservativ) tankegang er nødt til å skape problemer når ideene er så totalt ulike. Kall det gjerne frykt for endringer, fremmedfrykt eller hva du måtte ønske, men hat er det ihvertfall ikke. Hat, det er hva du ser hos sterkt religiøse mennesker som lever etter reglene der alle anderledestenkende er mindre verdt, fiender eller som man ifølge troen deres gjerne kan drepe. Det er hat og det er hva du får mer av ved å åpne grensene for unge, fanatiske, muslimske menn. Anonymous poster hash: 83c1a...eee
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 Og dette vil vi ha inn i landet vårt. Anonymous poster hash: af5d4...fb0 Du tenker på kvinnen som var sex-slave? Anonymous poster hash: 9b017...00b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Nei, ikke her også. Ikke kom med hatet ditt. Gå vekk! Anonymous poster hash: 28beb...5d2 Vi er mange som hater, og så er det visst noen som synes dette ikke er så ille. Gå vekk med ignoransen din! Anonymous poster hash: 3ad07...42c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 Nei, ikke her også. Ikke kom med hatet ditt. Gå vekk! Anonymous poster hash: 28beb...5d2 Gå og ta deg en bolle.Hat? Har du noen som helst ide om hva hat er? Å ikke ville ha vårt samfunn oversvømt av fremmede med totalt forskjellige ideer og verdier er milevis unna hat. Det er frykt for at samfunnet blir farligere. Frykt er totalt forskjellig fra hat. Hun er selvsagt i sin fulle rett til å la være å ønske endringer velkommen. Det kalles konservatisme og for svært mange er en stabil og forutsigbar tilværelse noe som skattes høyt. Et enormt antall nye innbyggere med totalt fremmed (og også svært konservativ) tankegang er nødt til å skape problemer når ideene er så totalt ulike. Kall det gjerne frykt for endringer, fremmedfrykt eller hva du måtte ønske, men hat er det ihvertfall ikke. Hat, det er hva du ser hos sterkt religiøse mennesker som lever etter reglene der alle anderledestenkende er mindre verdt, fiender eller som man ifølge troen deres gjerne kan drepe. Det er hat og det er hva du får mer av ved å åpne grensene for unge, fanatiske, muslimske menn. Anonymous poster hash: 83c1a...eee Kan du ta den jævla nynazistiske Vigrid-retorikken din og stikke den langt oppi ræva? Anonymous poster hash: ef99f...960
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #9 Skrevet 29. januar 2016 Nei, ikke her også. Ikke kom med hatet ditt. Gå vekk!Anonymous poster hash: 28beb...5d2 Gå og ta deg en bolle. Hat? Har du noen som helst ide om hva hat er? Å ikke ville ha vårt samfunn oversvømt av fremmede med totalt forskjellige ideer og verdier er milevis unna hat. Det er frykt for at samfunnet blir farligere. Frykt er totalt forskjellig fra hat. Hun er selvsagt i sin fulle rett til å la være å ønske endringer velkommen. Det kalles konservatisme og for svært mange er en stabil og forutsigbar tilværelse noe som skattes høyt. Et enormt antall nye innbyggere med totalt fremmed (og også svært konservativ) tankegang er nødt til å skape problemer når ideene er så totalt ulike. Kall det gjerne frykt for endringer, fremmedfrykt eller hva du måtte ønske, men hat er det ihvertfall ikke. Hat, det er hva du ser hos sterkt religiøse mennesker som lever etter reglene der alle anderledestenkende er mindre verdt, fiender eller som man ifølge troen deres gjerne kan drepe. Det er hat og det er hva du får mer av ved å åpne grensene for unge, fanatiske, muslimske menn.Anonymous poster hash: 83c1a...eee Tror du tar feil. Etter min oppfatning handler det ofte om uopplyst hat mot noe man ikke forstår, godt hjulpet av skremselshistorier og folkesnakk. Vi som ikke er like redde for de ca 10.000 syriske flyktningene som nå kommer, blir alltid beskyldt for å være naive - og det faller dere aldri inn at vi har en annen tro på hvordan dette vil påvirke samfunnet, og en litt mindre tabloid, og mer realistisk tankegang. Da jeg vokste opp på 90-tallet var det det samme rabalderet, og akkurat de samme argumentene florerte da. I min vennegjeng på skolen var jeg den eneste etnisk norske. Men altså, det gikk bra med oss alle i min gjeng - vi er alle i dag veletablerte, og i jobb. Vi fant vår egen norske identitet. Litt annerledes enn våre foreldres. Fordelen med muslimske venninner er at vi drakk mindre enn man gjør i enkelte "norske" ungdomsmiljøer. Vi festet, men det var ikke helt innafor å bli dritings på fest liksom. Så personlig så håper jeg at datteren min vil være i et lignende miljø som meg når hun blir ungdom. Selvfølgelig blir det utfordringer, når ulike mennesker skal leve sammen - men personlig er jeg ikke veldig skremt av dette foreløpig. I Tyrkia kom det 100.000 flyktninger på en dag, her krangler vi over 5000. Setter ting i perspektiv... Anonymous poster hash: 9ea2d...2de
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #10 Skrevet 29. januar 2016 Nei, ikke her også. Ikke kom med hatet ditt. Gå vekk! Anonymous poster hash: 28beb...5d2 Gå og ta deg en bolle.Hat? Har du noen som helst ide om hva hat er? Å ikke ville ha vårt samfunn oversvømt av fremmede med totalt forskjellige ideer og verdier er milevis unna hat. Det er frykt for at samfunnet blir farligere. Frykt er totalt forskjellig fra hat. Hun er selvsagt i sin fulle rett til å la være å ønske endringer velkommen. Det kalles konservatisme og for svært mange er en stabil og forutsigbar tilværelse noe som skattes høyt. Et enormt antall nye innbyggere med totalt fremmed (og også svært konservativ) tankegang er nødt til å skape problemer når ideene er så totalt ulike. Kall det gjerne frykt for endringer, fremmedfrykt eller hva du måtte ønske, men hat er det ihvertfall ikke. Hat, det er hva du ser hos sterkt religiøse mennesker som lever etter reglene der alle anderledestenkende er mindre verdt, fiender eller som man ifølge troen deres gjerne kan drepe. Det er hat og det er hva du får mer av ved å åpne grensene for unge, fanatiske, muslimske menn. Anonymous poster hash: 83c1a...eee Kan du ta den jævla nynazistiske Vigrid-retorikken din og stikke den langt oppi ræva? Anonymous poster hash: ef99f...960 Like langt opp som du skal stikke kommunist og multikultur jævelskapen din? Passe oppegående du ser jeg😂 Anonymous poster hash: 83c1a...eee
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #11 Skrevet 29. januar 2016 Nei, ikke her også. Ikke kom med hatet ditt. Gå vekk!Anonymous poster hash: 28beb...5d2 Gå og ta deg en bolle.Hat? Har du noen som helst ide om hva hat er? Å ikke ville ha vårt samfunn oversvømt av fremmede med totalt forskjellige ideer og verdier er milevis unna hat. Det er frykt for at samfunnet blir farligere. Frykt er totalt forskjellig fra hat. Hun er selvsagt i sin fulle rett til å la være å ønske endringer velkommen. Det kalles konservatisme og for svært mange er en stabil og forutsigbar tilværelse noe som skattes høyt. Et enormt antall nye innbyggere med totalt fremmed (og også svært konservativ) tankegang er nødt til å skape problemer når ideene er så totalt ulike. Kall det gjerne frykt for endringer, fremmedfrykt eller hva du måtte ønske, men hat er det ihvertfall ikke. Hat, det er hva du ser hos sterkt religiøse mennesker som lever etter reglene der alle anderledestenkende er mindre verdt, fiender eller som man ifølge troen deres gjerne kan drepe. Det er hat og det er hva du får mer av ved å åpne grensene for unge, fanatiske, muslimske menn.Anonymous poster hash: 83c1a...eee Tror du tar feil. Etter min oppfatning handler det ofte om uopplyst hat mot noe man ikke forstår, godt hjulpet av skremselshistorier og folkesnakk. Vi som ikke er like redde for de ca 10.000 syriske flyktningene som nå kommer, blir alltid beskyldt for å være naive - og det faller dere aldri inn at vi har en annen tro på hvordan dette vil påvirke samfunnet, og en litt mindre tabloid, og mer realistisk tankegang. Da jeg vokste opp på 90-tallet var det det samme rabalderet, og akkurat de samme argumentene florerte da. I min vennegjeng på skolen var jeg den eneste etnisk norske. Men altså, det gikk bra med oss alle i min gjeng - vi er alle i dag veletablerte, og i jobb. Vi fant vår egen norske identitet. Litt annerledes enn våre foreldres. Fordelen med muslimske venninner er at vi drakk mindre enn man gjør i enkelte "norske" ungdomsmiljøer. Vi festet, men det var ikke helt innafor å bli dritings på fest liksom. Så personlig så håper jeg at datteren min vil være i et lignende miljø som meg når hun blir ungdom. Selvfølgelig blir det utfordringer, når ulike mennesker skal leve sammen - men personlig er jeg ikke veldig skremt av dette foreløpig. I Tyrkia kom det 100.000 flyktninger på en dag, her krangler vi over 5000. Setter ting i perspektiv... Anonymous poster hash: 9ea2d...2de PS: det er veldig stor forskjell på tyrkisk kultur og norsk kultur. Ikke så stor forskjell på Tyrkia og resten av den islamske verden. Anonymous poster hash: 83c1a...eee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå