Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Jeg får barnetrygder for 2 barn, men siden jeg ikke fikk for desember skulle jeg ha 3 stk i januar, dvs 1 . Ringte nav og spurte og de fortalte meg dette. Kun fått 2 trygder 27.1. så jeg idag. Flere som har fått feil? Eller bare jeg? Lurer kun på det. Anonymous poster hash: ece79...bbc
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 ***dvs 1 på etterskudd Anonymous poster hash: ece79...bbc
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Om det er en nyfødt baby og du skulle hatt første barnetrygd i desember hender det de bruker enda en måned før de kommer igang med utbetalingene. Jeg fikk for 3 mnd første gang jeg fikk utbetaling for datteren min, jeg fikk altså ikke de to første månedene jeg skulle hatt og fikk etterbetalt for disse. Anonymous poster hash: 529ca...c08
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Om det er en nyfødt baby og du skulle hatt første barnetrygd i desember hender det de bruker enda en måned før de kommer igang med utbetalingene. Jeg fikk for 3 mnd første gang jeg fikk utbetaling for datteren min, jeg fikk altså ikke de to første månedene jeg skulle hatt og fikk etterbetalt for disse. Anonymous poster hash: 529ca...c08 Nei, det er ikke det. Anonymous poster hash: ece79...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå