ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Tenkte og utfordre deg med 30 dager trening😊 artig vis vi er flere om det,så kan vi oppmuntre hverandre til å greie det😃det er også en super start mor sommerform 2016😃😃 Jeg tenkte og starte i morgen,tar mål rundt mage,rumpen og bryst. Også vekt 😊 spennende og se om det blir forandring. Hvem vil være med?
valnøtta Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Hmm, kanskje jeg skulle blåse støv av 30 days shred dvd'en min
holahopp Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Det kan jeg gjerne Være med på...er det video på YouTube?
ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2016 Hmm, kanskje jeg skulle blåse støv av 30 days shred dvd'en min Ja hvorfor ikke😆 syns du skal det😉 lenge siden du sist tok 30 dager?
ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2016 Det kan jeg gjerne Være med på...er det video på YouTube? Ja jeg skal også bruke YouTube😃 jillian m(husker ikke hvordan det staves) 30 days shred 1 😃
holahopp Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Det kan jeg gjerne Være med på...er det video på YouTube?Ja jeg skal også bruke YouTube😃 jillian m(husker ikke hvordan det staves) 30 days shred 1 😃Da er det vel bare å søke og prøve seg frem 😊 skal.bli deilig 😊
Skyfrihimmel Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Blir med👍🏻👍🏻 men huff hvordan skal det gå med knærne ( spesielt ) etter og ha ligget på sofaen noen måneder .. Men noe må gjøres ! Når starter dere? Klar i mårgen jeg😉
valnøtta Skrevet 29. januar 2016 #8 Skrevet 29. januar 2016 Hmm, kanskje jeg skulle blåse støv av 30 days shred dvd'en min Ja hvorfor ikke syns du skal det lenge siden du sist tok 30 dager? Tja, har vel aldri tatt 30 dager, endte mer på 8 - 9 dager Fikk så veldig vondt i beina, så ga opp
ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2016 Blir med👍🏻👍🏻 men huff hvordan skal det gå med knærne ( spesielt ) etter og ha ligget på sofaen noen måneder .. Men noe må gjøres ! Når starter dere? Klar i mårgen jeg😉 Jeg starter nå ihvertfall 😃 skal få tatt mål ol først😃😃
ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2016 Hmm, kanskje jeg skulle blåse støv av 30 days shred dvd'en minJa hvorfor ikke syns du skal det lenge siden du sist tok 30 dager? Tja, har vel aldri tatt 30 dager, endte mer på 8 - 9 dager Fikk så veldig vondt i beina, så ga opp Oj😔 håper du ikke får vondt nå igjen!!
valnøtta Skrevet 29. januar 2016 #11 Skrevet 29. januar 2016 Blir med men huff hvordan skal det gå med knærne ( spesielt ) etter og ha ligget på sofaen noen måneder .. Men noe må gjøres ! Når starter dere? Klar i mårgen jeg Jeg starter nå ihvertfall skal få tatt mål ol først Så sprek du er Du burde legge tråden i et annet forum, så den ikke forsvinner. Den kommer til å gjøre det på anonymforumet
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #12 Skrevet 29. januar 2016 Jeg fikk så vondt i ankelen etter en ukes tid sist jeg forsøkte. Anonymous poster hash: e4d17...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå