Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Sliter med å finne behagelige og fine bukser. Men elsker tightser! Problemet er at vanlige tynne tightser ser ikke så kledelig ut med mindre man har en lengre genser eller tunika utenpå. Ungene her får kjøpt på hm, Cubus osv, litt tykkere tightser med litt mer form som en bukse. Finnes dette til voksne også? Hvor i så fall? Anonymous poster hash: 69883...b68
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Dette er nesten som en tights, bare videre i beina nede http://www.lindex.com/no/dame/underdeler/7289680/Leggings/?styleId=70417124 Jeg har en bukse fra Savanna som ligner. Den er nye mer behagelig enn en tights. Den har linning med knapp og glidelås, men jeg trenger ikke å bruke det for å ta den av og på. Den er tykkere enn en tights og er videre fra knærene og ned Anonymous poster hash: 96e5d...67c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Tusen takk for tips! Den skal jeg sjekke ut. Flere med gode tips? Anonymous poster hash: 69883...b68
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 Søk etter treggings eller jeggings. Det er en type tights i jeansstoff eller annet tykkere stoff. Ser ut som en trang bukse bortsett fra strikk i livet. Anonymous poster hash: 2bcf2...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå