Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 ? Anonymous poster hash: dcc63...da3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Noen av dem hvertfall. Kjenner ikke til alle. Anonymous poster hash: 7afc6...0e6
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Nei, de fleste er ikke det. Den eneste jeg kjenner til som har et tydelig "harry-preg" er Halden. Der er faktisk den kulturen til en viss grad synlig i bybildet. Men det er ikke akkurat noe problem å unngå det, og de fleste er ikke tilhengere av det. Anonymous poster hash: f46f0...e84
Snøfnugg75 Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Ikkje mer enn andre. Nordmenn kan vere harry, slik eg definerer det. Men østfoldingar og byar i Østfold er ikkje meir Harry enn andre.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Ja, fremstår i hvert fall harry. Dialekten gir harry-vibber. Anonymous poster hash: bb668...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå