Gå til innhold

Er Østfoldbyene harry??


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: dcc63...da3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av dem hvertfall. :P Kjenner ikke til alle.



Anonymous poster hash: 7afc6...0e6
Skrevet

Nei, de fleste er ikke det. Den eneste jeg kjenner til som har et tydelig "harry-preg" er Halden. Der er faktisk den kulturen til en viss grad synlig i bybildet. Men det er ikke akkurat noe problem å unngå det, og de fleste er ikke tilhengere av det.



Anonymous poster hash: f46f0...e84
Skrevet

Ikkje mer enn andre.

Nordmenn kan vere harry, slik eg definerer det. Men østfoldingar og byar i Østfold er ikkje meir Harry enn andre.

Skrevet

Ja, fremstår i hvert fall harry. Dialekten gir harry-vibber.

 

Anonymous poster hash: bb668...78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...