Gå til innhold

Har Villa Paprika stengt instagrammen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekrefte eller avkrefte ryktet hun selv har satt ut om graviditeten? Det kan hun jo ikke, for da mister hun klikk til bloggen.

Anonymous poster hash: 6448e...05e

Hun har da ikke satt ut rykter om graviditet. Det er lov å være kvalm og digge sitron. Det er de som skriver på div forum som spekulerer i graviditet.

Anonymous poster hash: 5bcc1...3c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har hintet om at hun muligens er gravid hver eneste dag, lagt ut bilder av babytepper, orker plutselig ikke lukten av liljer mer, vil gjerne ha flere barn, hinting non-stop. 

Skrevet

Det har vært mange innlegg om babyer, mimring om da barna var babyer, osv.. I tillegg har hun spurt i kommentarfeltet om det stemmer at folk spekulerer på om hun er gravid. Hun hinter hele tida, så spør folk om hun er gravid, hun publiserer de kommentarene, men svarer ikke direkte. Det er klart hva hun legger opp til.

Men har hun glemt at hun skrev at hun ikke kunne få flere?

Anonymous poster hash: 27d9a...fad

Skrevet

På Kvinneguiden under "Rampelys" har de en informativ tråd som heter Villa Paprika. På side 60 har en "Cristiane W" skrevet et langt svar som oppsummerer mye av tullet den siste tiden. Anbefales!

Side SEKSTI? Verden vil bedras.

Anonymous poster hash: 0a7d4...2b1

Skrevet

På Kvinneguiden under "Rampelys" har de en informativ tråd som heter Villa Paprika. På side 60 har en "Cristiane W" skrevet et langt svar som oppsummerer mye av tullet den siste tiden. Anbefales!

Side SEKSTI? Verden vil bedras.

Anonymous poster hash: 0a7d4...2b1

60 av snart 90 sider....

Anonymous poster hash: f789c...1e2

Skrevet

Det er mange som reagerer m.t.p. ting hun skriver i bloggen sin, hun motsier seg selv veldig ofte, skaper drama og diverse. Om det er sjokkerende burde dere ikke sjekke ut den om Fotballfrue. Enda mer kritikkverdig der.

Skrevet

Fottballfrue sin er bare gørrkjedelig

Anonymous poster hash: efec1...d0f

Skrevet

Dytt

Skrevet

Hinter enda mer i nytt blogginnlegg. Skal snart avsløre stil

Skrevet

Hinter enda mer i nytt blogginnlegg. Skal snart avsløre stil

Haha, det så jeg også! Brått så er det helt noe annet hun "avslører". Alt for å få/beholde lesere. Desperat....

før leste jeg bloggen fordi jeg syns hun hadde så god smak, men når det etterhvert ble til at hun byttet interiør oftere enn andre byttet sokker, så ble det bare latterlig. Male stua annenhver uke. Hvor mange ganger har hun ikke sagt; "endelig har jeg funnet stilen min". Til at hun neste uke har malt og byttet det hun var såååå forelsket i... Nei, huff. Den bloggen har sett sine glansdager tror jeg. Hun og fotballfrue!! Slite seg ihjel for å beholde lesere og ikke tape penger. For et slitsomt liv! 😨

Anonymous poster hash: d5385...160

Skrevet

Hun legger nesten ikke ut innlegg lenger, og det er like greit. Bare svada uansett.

Skrevet

Via instagrammen hennes seg jeg at hun truer med anmeldelse om folk skriver om henne og legger ut bilder fra bloggen eller insta. Hallo!? Hun stjeler jo bilder i haugevis selv!! Hvem tror hun at hun er?!

Skrevet

Ja da, gravid igjen. Bombe. Snakk om å hinte ihjel en overraskelse!

Skrevet

Nå har de stengt kvinneguidenlinken.

Skrevet

Den er midlertidig stengt for moderering. Det er visst noen som driver og rapporterer hvert eneste innlegg der i håp om å stoppe den. Tråden fikk dessuten en kraftig oppsving da babynyheten kom.

Bloggen har hoppet langt opp på blogglista etter å mistet mange lesere i tiden før dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...