Gå til innhold

Har Villa Paprika stengt instagrammen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke inn, ihvertfall. Bloggen raser nedover lista og hun legger sjelden ut innlegg der. Hva er det som skjer med henne? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 27d9a...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Que??

Skrevet

hu har bare ikke en åpen profil lengre på insta. kan hende hun vil ha flere følgere :P

Skrevet

Aha. Akkurat. Det var liksom ikke likt den dama å ville ha MINDRE oppmerksomhet. 😁 Hun har jo liksom 37000 følgere (hvor av ca. 35000 er autogenererte), men hun vil vel ha flere, ja.

Jeg synes bloggen er ufattelig kjedelig for tida og at hun vingler veldig. Noen enige? Lurer bare på hva som skjer med henne.

Skrevet (endret)

Hun har funnet seg en mann fra Kongo, gravid i 5 mnd, solgt sjela si til nysgjerrige dibbere, bor i et telt ute på Gressvik sentrum med alle putene sine og har jeg glemt noe nå? 😂

Endret av Gjest
Skrevet

Aha. Akkurat. Det var liksom ikke likt den dama å ville ha MINDRE oppmerksomhet. Hun har jo liksom 37000 følgere (hvor av ca. 35000 er autogenererte), men hun vil vel ha flere, ja.

Jeg synes bloggen er ufattelig kjedelig for tida og at hun vingler veldig. Noen enige? Lurer bare på hva som skjer med henne.

er ikke i en situasjon hvor jeg føler jeg har grunnlag til å dømme henne, syns den eneste bloggen som kan være intr å lese om dagen er komikerfruen sin, hun skriver om tull og tøys og viser hverdagen fra en side som ligner min, ting ikke alltid er på stell, rotetet hus, kviser osv osv. liker slik jeg da, en blogg som gjør at eg ikke trenger å sitte med dårlig samvittighet.

likte fotballfruen sin før, men syns det der er det samme hver dag, "se så flink jeg er å trene" dette spiser jeg" her kan jeg kose meg på hotell/cafe el lign" dette kan jeg ikke identifisere meg med.

men man er jo forskjellig og det blir jo bare veldig synlig i disse bloggene :)

Anonymous poster hash: 828b9...80c

Skrevet

Ja, jeg leste FF sin før alt kom frem, men jeg fikk avsmak for henne etter det. Villa Paprika sin leste jeg hver eneste dag, men etter konkursgreiene har hun virke utrolig falsk og som sagt vinglete. Sånn som med Julekalenderen sin. Jeg skrev flere lange kommentarer, også bare dropper hun det uten noen forklaring.

Kanskje jeg burde sjekke komikerfruen sin, da. Bare hun ikke er så rotete som Casa Kaos og bryr seg litt mer.

Takk for tips!

Skrevet

Ja, jeg leste FF sin før alt kom frem, men jeg fikk avsmak for henne etter det. Villa Paprika sin leste jeg hver eneste dag, men etter konkursgreiene har hun virke utrolig falsk og som sagt vinglete. Sånn som med Julekalenderen sin. Jeg skrev flere lange kommentarer, også bare dropper hun det uten noen forklaring.

Kanskje jeg burde sjekke komikerfruen sin, da. Bare hun ikke er så rotete som Casa Kaos og bryr seg litt mer.

Takk for tips!

hehe, kan kanskje bli litt mye ørjan i noen innlegg, han fremstår som litt slitsom noen ganger. men jeg har sansen for komikerfruen altså, syns hun er veldig ekte, tar ikke seg selv så høytidelig og innrømmer feil. holder det hun lover i forhold til konkurranser og div annet.

men klart man er forskjellig, jeg må sjekke casa kaos hehe..

Skrevet

Takk for tips!

hehe, kan kanskje bli litt mye ørjan i noen innlegg, han fremstår som litt slitsom noen ganger. men jeg har sansen for komikerfruen altså, syns hun er veldig ekte, tar ikke seg selv så høytidelig og innrømmer feil. holder det hun lover i forhold til konkurranser og div annet.

Ja, Casa Kaos er liksom det motsatte av Fotballfrue, alt annet enn perfekt. Har du lest Villa Paprika bloggen, da? Jeg ser jo at lesertallene er dårlige så jeg regler med at flere er litt skuffa av den dama der. Frekt svar kommer hun med i kommentarfeltet også. Hun virker helt for andre i forhold til den tonen hun hadde før.

Skrevet

Grr. Regner, og ikke "regler"..

Skrevet

Takk for tips!

Ja, Casa Kaos er liksom det motsatte av Fotballfrue, alt annet enn perfekt. Har du lest Villa Paprika bloggen, da? Jeg ser jo at lesertallene er dårlige så jeg regler med at flere er litt skuffa av den dama der. Frekt svar kommer hun med i kommentarfeltet også. Hun virker helt for andre i forhold til den tonen hun hadde før.

har bare vært innom å sett av og til, så har ikke noe sammenligningsgrunnlag, men ser at i det siste har hun repostet endel innlegg fra tidlgere. så kanskje det ikek skjer så mye i livet henne som dagen.

går jo så mye rykter om at hu er gravid hehe. men jeg vet ikke, men er jo samtidig litt nysgjerrig på dette.

Skrevet

Bloggen er verre enn noen gang. Tipper den blir lagt ned om 3..2..1

Anonymous poster hash: 6448e...05e
Skrevet

Hi her: Ja, hun har liksom hinta, hinta og hinta om at hun er gravid, og tilogmed skrevet 'hva? Sier folk at jeg er gravid asså?' Ha ha. Hun, altså! Jeg har fulgt henne siden Unge Mødre begynte, så det begynner jo å bli noen år. Men nå gidder jeg ikke mer. Det er så mye snusk og tull, og det er jo tilfelle med Caroline Berg Eriksen også. Det blir for falskt og dumt..

Skrevet

Ja, et eller annet skjer, ihvertfall, og bloggen lider under det. Ingen vil lese den mer, naturlig nok.

Anonymous poster hash: 6448e...05e
Skrevet

Noe er det, ja. Hun har lagt ut bilder av av at hun strikker babyklær nå. Hinter voldsomt mye. He he.

Skrevet

Men hun har skrevet på bloggen flere ganger at hun ikke kan få flere barn

Anonymous poster hash: afa69...63d

Skrevet

Ja, hun har skrevet det før. Likevel skrev hun i kommentarfeltet i spørsmålsrunden at hun gjerne ville ha flere. Men det har vært mange selvmotsigelser og ting som overhode ikke henger på greip hos henne i det siste. Forrige helg var hun så utrolig kvalm og dårlig og orket ikke lukten av noe. Hint hint. Likevel går hun på fest lørdagen, men hun er alt fir dårlig til å oppdatere bloggen.

Nei, bloggen hennes synger nok på siste verset, som noen skrev over her. Det virker ikke som om hun vil blogge mer uansett.

Hvilke blogginnlegg har hun brukt om igjen i det siste? Noen som vet?

Hi.

Skrevet

Og nå er den nye butikken også stengt. Herregud for et surr! Hva skjer?

Skrevet

Hvem i all verden skal være faren til det barnet da? Er hun ikke singel?

Anonymous poster hash: e6ca1...b99

Skrevet

Den nye butikken stengt? Hva mener du med det? Den er no ikkje stengt😜

Anonymous poster hash: a120a...7a2

Skrevet

kan jo være hvem som helst, og etter å ha lest flere tråder her inne trenger man streng tatt ikke ha no fast forhold for å bli gravid. går fint ann å ha sex uten kjæreste :P

Skrevet

kan jo være hvem som helst, og etter å ha lest flere tråder her inne trenger man streng tatt ikke ha no fast forhold for å bli gravid. går fint ann å ha sex uten kjæreste :P

Og det går og fint an å bli gravid uten en mann

Anonymous poster hash: f82a4...9fa

Skrevet

Hun "omgås" fortsatt Hans, så han er en potensiell far dersom hun er gravid. Se blant annet frurstrandbergs blogginnlegg fra nyttårsaften.

Anonymous poster hash: e6f9e...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...